Ak v Bratislave nevadí, že je v druhom pásme Dúbravka, Dolné Hony, Lamač, Devínska Nová Ves, tak vobec nemože vadiť, že je v druhom pásme nejaké nákupné centrum.
A stejně seš úplně mimo. Tvou argumentací: Jak to, že Praha, v jejíchž ulicích jezdí několik desítek let staré vozy, si objedná jedny z nejdražších tramvají v Evropě, a to ne deset ale třistadeset? Proč se musíš snažit poplivat všechno, co není Praha?
Teraz tam však už dobrých pár rokov Avion je, neuvažovalo sa nad tým, že sa začlení do druhého pásma? Zdá sa mi nie príliš fér voči cestujúcej verejnosti, ak jedna svetelná križovatka rozdeľuje prvé a druhé pásmo v mieste, kam smeruje najviac cestujúcich liniek 61,63 a 96. Zastávka Galvaniho je tesne pred/za križovatkou, ako je Avion a je to prvé pásmo. Autobus prejde križovatku a zrazu je v druhom pásme a to tu má jedna linka dokonca svoju konečnú (63). Dôvod?
Nech rozmýšľam akokoľvek, nenachádzam akýkoľvek argument pre takéto riešenie. Odvolávanie sa na minulý stav je podľa môjho názoru alibizmus, pretože tento stav už nepretrváva.
Víš čemu se vůbec říká Potěmkinova vesnice?
wikipedia:
"Jako Potěmkinovy vesnice (stavění Potěmkinových vesnic) bývá označována snaha vylepšit něco více, než tomu tak ve skutečnosti je - falešně přikrášlit skutečnost a zastírat pravdivý stav věcí."
Co tím chtěl básník říci? Že Oradea, kde v mnoha městských částech stále není kanalizace, kde chodníky nemají stále na mnoha místech zpevněný povrch a kde na linkách jezdí několik desítek let staré vozy nakoupí jedny z nejdražších tramvají v Evropě. Tomu se říká Potěmkinova vesnice.
nechápem prečo nie je aj Slávik v OK. Záhradníkovi by zdatne sekundoval. Teda na mne oni dvaja zanechávajú veľmi podobný dojem. Neviem ako ste na tom vy, ostatní... ?
Re #138436 keyboard: Lebo keď sa určovala hranica, tak sa o žiadnom Avione ešte ani nechyrovalo. Vlastne chyrovalo, avšak pod Avionom bol známy iný objekt a nie krabicové nákupné centrum.
Re #138444 91roman27: Keď nakupoval Slovak Lines autobusy, tak klímu ešte do prímestských vozov nekupoval nikto. A klimatizovaný prímestský voz v Trnave alebo Dunajskej Strede som ešte pravdu povediac nevidel. To len tak na okraj.
inak aj v Ikaruse 280 som videl pár krát, že sa dakomu noha zasekla tam kde boli tie plechy v točni. To bolo fakt možno 3-4x. ale tam aspoň boli madlá takže tam človek nemohol padnúť aspoň.
Neviem už, kde som to čítal, ale myslím že sem na toto fórum dal niekto link-tam písal o o velkom SORe. V strednom článku keď stojíš, údajne ti hrozí až odseknutie nohy, keď je autobus v zákrute...Také nech tú radšej nejazdia
pri zdravom rozume predpokladám, že SOR sa neprihlási nakoľko má asi plné ruky práce s naplnením zakázky pre Prahu. Takže vidím na úspech ak vôbec dojde plný počet SOR 10.5 BN
tak tie autobusy : Karosa B961 už asi ťažko, sa oplatí rovno Citelis kúpiť a nízkopodlažný je aspoň narozdiel od B961. Na Novoplan zabudni radšej a kĺbové SORy bude bohate stačiť ak si ich odskáče Praha.
Električky : KT8D5 ti na rozchod 1000m vyrábať nebude a ani sa už nevyrýbajú, len sa modernizujú vložením stredného NP článku. DPB mohol akurát tak pristúpiť k tomu aby pri modernizácii električiek K2 dal požiadavku na vloženie stredného NP článku = prerobenie na typ K3R-N. Vario LF2 (aspoň myslím, že sa to tak volá) je vraj moc drahá varianta na to, čo vozidlo poskytuje. Ja osobne k Variu neviem povedať nič, takže tak. Akurát, že ak nové električky tak radšej Škoda 15T.
Keď dáš peniaze. ? KT8D5 tu mali jazdiť miesto T6A5, ale ževraj sa nedali vyrobiť na 1000mm rozchod či ako to bolo (nech ma doplnia iný). Čo sa týka autobusov, prvé dva v tomto storočí určite nie. Novoplany sú ževraj dosť poruchové a Karosa tu predsa také jazdia. ? ... Sory tu možno budú jazdiť uvidíme ako dopadne práve prebiehajúci tender.
tak to je dva a chlp roka čo som strednú vychodil... ale fakt super miesto, aj ten intrák naproti (Bernolák), tak sme mali pár stretnutí a dobré boli ☺
fotografia vznikla len niekolko dni pred odstranenim tych chmelovych zasobnikov, ci co to je:) teda predtym, ako ich presunuli do Vyhni do pivovaru Steiger:)
si robis prdel? Za 10 mil Sk web? ? Ved znamy by za komplet vlastny redakcny syssem (uplne od nuly), grafiku a vsetky dodatocne upravy nezobral viac ako 75 000 - 100 000 Sk
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kuko1