tak tie autobusy : Karosa B961 už asi ťažko, sa oplatí rovno Citelis kúpiť a nízkopodlažný je aspoň narozdiel od B961. Na Novoplan zabudni radšej a kĺbové SORy bude bohate stačiť ak si ich odskáče Praha.
Električky : KT8D5 ti na rozchod 1000m vyrábať nebude a ani sa už nevyrýbajú, len sa modernizujú vložením stredného NP článku. DPB mohol akurát tak pristúpiť k tomu aby pri modernizácii električiek K2 dal požiadavku na vloženie stredného NP článku = prerobenie na typ K3R-N. Vario LF2 (aspoň myslím, že sa to tak volá) je vraj moc drahá varianta na to, čo vozidlo poskytuje. Ja osobne k Variu neviem povedať nič, takže tak. Akurát, že ak nové električky tak radšej Škoda 15T.
Keď dáš peniaze. ? KT8D5 tu mali jazdiť miesto T6A5, ale ževraj sa nedali vyrobiť na 1000mm rozchod či ako to bolo (nech ma doplnia iný). Čo sa týka autobusov, prvé dva v tomto storočí určite nie. Novoplany sú ževraj dosť poruchové a Karosa tu predsa také jazdia. ? ... Sory tu možno budú jazdiť uvidíme ako dopadne práve prebiehajúci tender.
tak to je dva a chlp roka čo som strednú vychodil... ale fakt super miesto, aj ten intrák naproti (Bernolák), tak sme mali pár stretnutí a dobré boli ☺
fotografia vznikla len niekolko dni pred odstranenim tych chmelovych zasobnikov, ci co to je:) teda predtym, ako ich presunuli do Vyhni do pivovaru Steiger:)
si robis prdel? Za 10 mil Sk web? ? Ved znamy by za komplet vlastny redakcny syssem (uplne od nuly), grafiku a vsetky dodatocne upravy nezobral viac ako 75 000 - 100 000 Sk
Záleží od veľa faktorov. Ak je to klasická HTML stránka (čo nepredpokladám) cena nejde až do závratných výšok. V prípade, že na stránke pracuje profesionálny grafik + programátor cena ide o dosť vyššie a nakoniec pokiaľ sa robí stránka portálového typu čo by celkom nebolo, zle ani pre DPB (ale on určite nechce počuť kritiku na svojej stránke ) ceny sú najvyššie. Ceny sa rôznia aj od toho kto ju robí, či overená firma, alebo nejaký živnostník, študent popri štúdiu alebo kamarát niekoho z predstavenstva ? Väčšina tých firmiem používa svojé vlastné CMS, ktoré vždy upraví pre daný web. Cena stránky sa nedá teda presne určiť, každý firma má iné a môže si zaúčtovať koľko chce, samozrejme ak bola vybraná vo verejnom obstarávaní je tam určite stanovený cenový strop. Napr. ak by si DPB vybral systém alejtech tu si môže zostaviť aký položky by ho koľko stáli http://www.alejtech.eu/sk/Cennik.alej Ale ak by chcel DPB ušetriť tak stránku spraví v nejakom opensource systéme s vlastným vzhľadom a dorobením nejakých modulov pre seba.
No to snad nemyslíš vážně. Velký Varadín má přes 200 tisíc obyvatel, jaká potěmkinovská vesnice? Tramvaje tam jezdí přes 100 let a jejich délka sítě je skoro taková jako v Bratislavě. Ale hlavně radnice Velkého Varadínu je dost výstavná na to, aby někdo pochyboval o tom, že to je město. Navíc byl Velký Varadín jedním z 5 sídel místodržitelství Uherského království, kdy patřilo Rakouskému císařství. A patří k nějbohatším městům dnešního Rumunska.
koľko si tak môže zhotoviteľ novej stránky účtovať? Inak nakoľko sa dosť často berú fotky do internetových denníkov z tejto stránky ako ilustrácie k informáciám o MHD, tak by ma neprekvapilo keby tá stránka bola nejakým plagiátom imhd.sk. Nehovorím, že stránka DPB musí dosahovať kvalít tejto stránky, ale napr. by bolo vhodné keby zväčšili font písma, a dali možno aj iný. Ešte by to stačilo dať na červený podklad (farby LBC). A tie mám tušenie, že na stránke bude propaganda OK, alebo aspoň osoby pána Z a súpis čoho všetkého pán Z-uperman dokázal a bez neho by bol DPB stratený. ?
Podľa mňa bude mať taký "pekný" vzhľad ako má http://dpb.doprava.sk/ ? ? Ale snáď si tam DPB nedá nejakú flash stránku, lebo tam bude ešte menej info ako teraz. ?
minimálne v dvoch busoch bolo, preklikaj si dispečera...
Re #138438 luky133: bude rovnaká ako je teraz, len tam bude (c)2009? ? a, samozrejme, rokovacím konaním bez zverejnenia sa vyberie niekto, kto za to niečo zinkasuje...
Polianky budú určite ešte z čias keď boli pravidelne obsluhované, Dúbravská cesta tiež dlho figurovala v databáze (už keď nič iné tak kvôli šk. spojom, kt. tam mali končnú - zastáku - zachádzku) takže zrejme aj ju nahrali už úplne prvý krát keď nahrávali hlásenie.
ale brzdi, ja toto viem čo si mi povedal, ide o iný problém... nejasnom mám v tom, ktoré vozidlá majú otočný podvozok a ktoré nie. Podľa tohoto príspevku #138434 nemajú otočné podvozky naše T3, T6A5 a K2S. V tomto príspevku #138424 reagoval Papyr na to, keď som sa pýtal či má Škoda 13T otočný podvozok.
http://www.bystricoviny.sk/spravy/nove-autobusy-posilnia-hlavne-linky-do-bystrice tak sa zase raz predviedli iní dopravcovia.Všetci nakupujú klimatizované prímestské BUS-y.Tento trend najviac beží vo vštkých SAD-kách od Trnavy až po Košice ? Ano chapem,že chcú skvalitniť cestovanie do kúpeľov a samozrejme do miest,ale prečo ked Slovak lines kupoval SORky a Karosy nepožiadal aj o klimatizácie.Ved tam vyššie na severe je cez letné dni mierne chladnejšie ako tu v okolí Bratislavy.Problémom sú tie financie to je jasné,ale páni zo Slovak lines si mohli trochu uvedomiť,že cestovanie ich prímestskými autobusmi stojí cez leto za infarkt v dusnom autobuse kde sa tlačí takmer 80 ľudí. ?
Ty si tak extrémne sprostý a lenivý, že tebe vobec nemá cenu vysvetľovať, že OTOČNÝ podvozok sa može otáčať, zatiaľ čo PEVNÝ je pevne spojený so skriňou vozidla. Keby si 10% času, ktorý stráviš neustálym p94ovaním na všetko a najma na Záhradníka, venoval čo len Googlu alebo Wikipedii, o odbornejších zdrojoch nehovoriac, tak by si tu nemusel klásť hypersprosté otázky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.