Reakcia na: Ik #138289:
S prepáčením, ale môže byť niekto tak nechápavy ako ty? Píšem tu snáď !!!10 krát!!!, že CapaCity majú prehnanú cenu na to, že sú len o meter a pol dlhšie, než klasické autobusy a dokonca 18 metrové autobusy majú temer rovnakú kapacitu. A takej 95 alebo 21 určite lepšie pomôže ak príde častejšie v najkritickejších časoch 18m busov ako jeden CapaCity, ktorý zoberie možno o 10-15 ľudí viac nemyslíš? ? Aj kecho sa ti tu už snažil vysvetliť problem ceny CapaCity... A teraz už definitívne končím túto tému z mojej strany lebo sa mi to tu nechce písať dookola a teda spamovať toto fórum. ☺
Ik
Tak nám prosím ťa opíš tie rovnaké diely? Ty si myslíš, že autobusy sú zložené z palubných dosiek a sedadiel? ?
Pokiaľ to je všetko také rovnaké a jednoduché, prečo IVECO, alebo TEDOM nevyrába tiež 20m vozy? A nepredáva ich za polovičnú cenu ako Mercedes!?! ? Hovorí ti niečo slovné spojenie "Know-How" ?
Hovoríš, že je nevýhodné kupovať kapacitnejšie vozy, ale už je podľa teba ekonomicke efektívne, pokiaľ sa zahustí interval. Nenapadlo ťa, že na to potrebuješ väčší počet vozidiel, do ktorých musíš posadiť vodičov, ktorých samozrejme platíš! A navyše zlepšovať 4 min. interval, by bolo veľmi zaujímavé.
Určite radšej nech vysúťažia Mercedesy, ako keby sa mali snažiť o SOR-y. Bratislava takéto vozy potrebuje, pretože nemá ani nosný dopravný systém, a bohužiaľ ani integrovaný dopravný systém ako je to vo väčšine vyspelých miest.