http://www.cas.sk/clanok/134595/miliardova-investicia-v-bratislave-metropolis-zamestna-10-tisic-ludi.html
Poloha Las Bratislavas Casinos
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.081921,17.111893&spn=0.04335,0.078363&z=14&msid=116711819615699218078.000475e705a349df220e8
Som zvedavy, ci nebola podmienka investora, aby DPB zakupil CapaCity pre nich ? A by ma zaujimalo, ako by chceli vyriesit dopravu do tej oblasti (ci to budu abusy, alebo rovno potiahnu "elektricku na papiery" az tam :))
Poloha Las Bratislavas Casinos
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.081921,17.111893&spn=0.04335,0.078363&z=14&msid=116711819615699218078.000475e705a349df220e8
Som zvedavy, ci nebola podmienka investora, aby DPB zakupil CapaCity pre nich ? A by ma zaujimalo, ako by chceli vyriesit dopravu do tej oblasti (ci to budu abusy, alebo rovno potiahnu "elektricku na papiery" az tam :))
Majo
Re #138104 Martin Fundárek: Ďakujem za konštruktívnu kritiku. 12 som prečísloval na 4 jednak z dôvodu zachovania postupnosti, ale hlavne preto, že v karlovesko-dúbravských linkách je určitý systém - nižšie čísla (4, 5) idú až do Dúbravky a vyššie (6, 7) končia už v K. Vsi. Posilové 9-ky by som skôr ukončil jednak preto, že tým ušetrím 2 vlaky, ale tiež preto, lebo križovatka na Šafku by ich nemusela kapacitne zvládať - idú tadiaľ aj linky do Petržalky v dosť krátkom intervale.
Ešte poprosím zmazať dva moje predošlé príspevky, technická chyba... ?