Dostala sa ku mne zaujímava informácia týkajúca sa spôsobu akým boli kúpené nové Citelisy. Tu je:
"Úrad pre verejné obstarávanie obdržal dňa 06.07.2009 oznámenie o začatí rokovacieho konania bez zverejnenia, avšak z dôvodu pochybnosti ohľadom splnenia podmienky pre použitie rokovacieho konania bez zverejnenia bolo predmetné oznámenie postúpené na odbor kontroly úradu. Kontrola úradu dňa 18.08.2009 nariadila kontrolovanému (Dopravný podnik Bratislava,a.s.) zrušiť použitý postup zadávania zákazky, t.j. rokovacie konanie bez zverejnenia."
Trosku si pridal ma ich byt 6. Teraz napisem ako to vidim za 5-10 rokov.
6604- VP v Zlineri
6607- Rek. na hist. voz. al. VP (tym, ze uz mala RSP tak neviem)
6613- VP v DPB (vo vozovni uz ma nachystane diely)
6615- VP v DPB al. Rek na his. voz. (daco sa povravalo)
6618-VP v Zlineri
6622-23- VP v Zlineri
6625-26- VP v Zlineri
6628- potrebuje VP
6630- Potrebuje VP
Podľa mňa dobrý návrh so snahou čo najmenej meniť súčasné trasy. Len by som predsa to troška upravil. Aspoň moje laické úvahy -konečné slovo ochotne nechám na dopravne vyštudovaných ľudí.
Tak aspoň z mojho pohľadu:
Na Petržalskej radiále by som vymenil L8 za L4. -Priame spojenie Petržalky s Ružinovom existuje aj súčasnou L96 a myslím, že cez Prístavný most v konečnom hľadisku kratšie. A kto by chcel ísť električkou tak ten prestup na Šaf. nám. to nie je až také zlé.
Naopak, skôr sa zíde Priamy spoj Petržalka - Dúbravka. Tiež síce existuje aj autobusová L83 ale tá nepokrýva vôbec Karlovu ves. A Karlova Ves + Dúbravka má väčší počet obyvateľov než Ružinov tak pravdepodobnosť cestovania medzi Petržalkou Dúbravkou je vyššia.
Potom na Hl. Stanicu by som nechal premávať predsa len L8 z Ružinova namiesto L2 zo Zlatých pieskov. Ružinov nemá žel. stanicu a má viac obyvateľov od Trnávky - Vajnorská ulica je od Kuchajdy takmer neobývaná. Možno je to výhodný spoj pre robotníkov napr. Istrochemu čo dochádzajú zo Záhoria ale to by možno stačil ranný a poobedný špičkový spoj - niečo na spôsob Košických liniek R.
Ešte Linku 9 by bolo aj vhodné potiahnuť z Ružinova až do Dúbravky na úkor Liniek 6 a 7 ktoré by nepremávali až do Karlovej vsi ale len po Šaf. Nám. Karlova ves by potom nemala ani zbytočne veľa liniek.
Čiže zhrniem linkovanie so mojimi úpravami:
L č. 1 Petržalka - Hl. Stanica
L č. 2 Zlaté piesky - Šaf. Nám. (upravené)
L č. 3 Rača - Petržalka
L č. 4 Dúbravka - Petržalka (upravené)
L č. 5 Dúbravka - Rača
L č. 6 Nové Mesto - Karlova Ves alebo príp. skrátenie po Šaf. nám.
L č. 7 Vinohrady - Karlova Ves alebo príp. skrátenie po Šaf. nám.
L č. 8 Ružinov - Hl. Slanica (upravené)
L č. 9 Ružinov - Šaf. Nám. alebo aj prípadné potiahnutie až do Dúbravky
V prípade potreby špičková Linka R alebo 10. Hl. Stanica - Zlaté Piesky
Caute,
preco ste zrusili v Cestovnych poriadkoch polozku Spoje z/do vozovni? Ako mozem teraz najst autobusy, ktore prichadzaju na ich neregulerne zastavky z vozovni ?
Chcel som si vo fotogalérii "Bratislavského kuriéra" pozrieť fotky z víkendovej svetovej výstavy psov. Našiel som ich tam sedem. Hádajte, kto bol na všetkých siedmich? Odpoveď:
Záhradník je človek, ktorý prináša problémy a konflikty všade, kde sa zjaví - STV, SDKÚ, konflikt so samosprávou v KV atď. Netvrdím, že v niektorých z týchto konfliktov nemal pravdu, ale dobrý politik by sa mal trochu lepšie kontrolovať a nejednať s ľuďmi, s ktorými nesúhlasí, tak ako to robí on.
Keď budeš môcť sa zúčastniť volieb tak zistíš, že sú to druhé najpopulárnejšie voľby. Ich účasť aj keď z roka na rok klesá sa udržuje v hranici okolo 50% oprávnených voličov.
no čo by asi robil?! Hral by ako doteraz na svoje triko, vysmieval sa do TV a radosť z jeho práce by mali akurát tí, ktorí by boli jeho potencionálni voliči alebo neskôr propagátori, prípadne partneri v jeho rozťahovaní sa.
Neviem ako by sa správal ak by bol starosta, ale myslím, že krok k lepšiemu by bolo aj to ak by sa vymenilo celé vedenie aj so zamestnancami príslušných referátov na MiÚ KV. Ono hanbu robí, ale tu v KV si nás rozmaznáva. ? ? Ja som vcelku zvedavý kto bude kandidovať a komu dám hlas...
Je najdrahší vo svojej kategórii lebo je jediný ak nerátame MAN. Z ekonomického hľadiska vyplýva, že keď len jeden výrobca ponúka na trhu výrobok tej kategórie môže si dať cenu akú chce lebo FO alebo PO, čo ho potrebuje ho logicky kúpi. A tu je to, že potreboval DPB vôbec výrobok takejto kategórie? Nestačil mu výrobok kategórie 18m? Škoda, že sa zrušil predchádzaujúci tender. Možno o nejaký mesiac by sme tu už mali prvé busy a nemali x značiek od x výrobcov ako to nastane pravdepodobne teraz. Ináč kedy sa má ukončit ďalší tender? Niekedy začiatkom novembra?
Tak potom prečo píšeš, že je najdrahší. Ako môžeš vedieť, že je najdrahší! Veď ho vyrába iba jeden výrobca!
Ty vlastne vieš, že keby to vyrábal niekto iný, tak to bude určite lacnejšie ako CapaCity! ?
Hlavne Tedomy a 21Tr-ka sú symbolom spolahlivosti. ?
Ak by kandidoval Záharadník na starostu v prípade neúspechu na primátora a mal by som na výber medzi ním a terajším vedením KV určite by som dal jemu hlas lebo toto vedenie KV nerobí nič... Teraz ako sa blížia voľby zrazu idú čerpať eurofondy ale doteraz nič nerobili... Nasľubujú čo chcú ale nič nerobia... Som rád, že starostka nedostala odmenu tušímže ani ešte raz... Ak by som mal povedať, ktorá mestská časť má najhorší prístup k občanom bude to asi KV a jedna z tých lepších je napr. Dúbravka. Už aj podľa tej stránky kde sa dajú nahlasovať problémy a snažia sa ich ako tak riešiť. V KV treba písať piatim ľudom z toho odpíše 0 popr. ak sa pošťastí jeden s odpoveďou, že sa na to pozrie a dá vedieť (chápať nič nespraví)... Ale nájdu sa tu aj výnimky...
Re #138242 Ik: "Veď tu sa nenakupovalo už cca 10 rokov!" Aha takže Tedomy, Citelisy, Iveca, 25Trky, 21Trka atď sa nenakupovali? A kupovalo sa aj draho aj lacno... A CapaCity má vysokú cenu preto lebo je jediné vozidlo vo svojej kategórii a preto si výrobca môže dať cenú akú chce... Takže cena nie je vysoká len kvôli kvalite...
Ale však na aké hovno je Karlovešťanom L17 keď tak jačali po L133, tak teraz ju majú a ešte aj štedro posilnenú. Ak ľudia budú voliť toho imbecila, tak je jasné, že niesú schopní súdne zvážiť, že to čo robí sú ozaj blbosti a nijak nezlepšuje dopravu v KV, len si to myslí. Fakt je, že ľudia dávajú prednosť električkám a ja to plne chápem a chápať by to vedel každý čo používa MHD. Avšak pár imagemakerov-fakemakerov z KV čo fušuje do MHD to pochopiť nevie a ani na to nemá aby to pochopilo. Ak by im ozaj šlo o zlepšenie stavu MHD v KV, tak by lobovali za získanie financií na trať ktorou by spojili DD s ostatnou trolejbusovou sieťou a tiež posilnili električkovú dopravu a nie tak osekali L17, ktorá by kľudne mohla aj poobede premávať namiesto L7.
A čo také najdrahšie DPB za posledné roky nakúpil? Veď tu sa nenakupovalo už cca 10 rokov! Rozmýšlaj trochu čo píšeš.
Pokiaľ myslíš CapaCity, tak nájdi prosím ťa vozidlá rovnakej triedy, rovnakej kvality za podstatne nižšiu cenu!
Konečne sa po Ikarusoch rady 400 nakúpili poriadne vozidlá!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky1
"Úrad pre verejné obstarávanie obdržal dňa 06.07.2009 oznámenie o začatí rokovacieho konania bez zverejnenia, avšak z dôvodu pochybnosti ohľadom splnenia podmienky pre použitie rokovacieho konania bez zverejnenia bolo predmetné oznámenie postúpené na odbor kontroly úradu. Kontrola úradu dňa 18.08.2009 nariadila kontrolovanému (Dopravný podnik Bratislava,a.s.) zrušiť použitý postup zadávania zákazky, t.j. rokovacie konanie bez zverejnenia."