Uz asi viem kam tahali tu 1301, nebolo to nahodou do arealu odtahovky na Bazovej?
http://bratislava.sme.sk/c/5060251/vozidlo-s-rukou-ma-pomoct-vyslobodit.html
podla obrazku a videa na tejto stranke to vyzera ze to je prave v tomto areali a par dni dozadu som siel okolo a z autobusu som videl ze tam stoji nejaky klb pricom obidva sanosy su na juraku.
takze ju pouzili na prezentaciu toho odtahovacieho Iveca a potom mozno sla do Zlinera
http://bratislava.sme.sk/c/5060251/vozidlo-s-rukou-ma-pomoct-vyslobodit.html
podla obrazku a videa na tejto stranke to vyzera ze to je prave v tomto areali a par dni dozadu som siel okolo a z autobusu som videl ze tam stoji nejaky klb pricom obidva sanosy su na juraku.
takze ju pouzili na prezentaciu toho odtahovacieho Iveca a potom mozno sla do Zlinera
Preßburg.Germane
Podľa mňa dobrý návrh so snahou čo najmenej meniť súčasné trasy. Len by som predsa to troška upravil. Aspoň moje laické úvahy -konečné slovo ochotne nechám na dopravne vyštudovaných ľudí.
Tak aspoň z mojho pohľadu:
Na Petržalskej radiále by som vymenil L8 za L4. -Priame spojenie Petržalky s Ružinovom existuje aj súčasnou L96 a myslím, že cez Prístavný most v konečnom hľadisku kratšie. A kto by chcel ísť električkou tak ten prestup na Šaf. nám. to nie je až také zlé.
Naopak, skôr sa zíde Priamy spoj Petržalka - Dúbravka. Tiež síce existuje aj autobusová L83 ale tá nepokrýva vôbec Karlovu ves. A Karlova Ves + Dúbravka má väčší počet obyvateľov než Ružinov tak pravdepodobnosť cestovania medzi Petržalkou Dúbravkou je vyššia.
Potom na Hl. Stanicu by som nechal premávať predsa len L8 z Ružinova namiesto L2 zo Zlatých pieskov. Ružinov nemá žel. stanicu a má viac obyvateľov od Trnávky - Vajnorská ulica je od Kuchajdy takmer neobývaná. Možno je to výhodný spoj pre robotníkov napr. Istrochemu čo dochádzajú zo Záhoria ale to by možno stačil ranný a poobedný špičkový spoj - niečo na spôsob Košických liniek R.
Ešte Linku 9 by bolo aj vhodné potiahnuť z Ružinova až do Dúbravky na úkor Liniek 6 a 7 ktoré by nepremávali až do Karlovej vsi ale len po Šaf. Nám. Karlova ves by potom nemala ani zbytočne veľa liniek.
Čiže zhrniem linkovanie so mojimi úpravami:
L č. 1 Petržalka - Hl. Stanica
L č. 2 Zlaté piesky - Šaf. Nám. (upravené)
L č. 3 Rača - Petržalka
L č. 4 Dúbravka - Petržalka (upravené)
L č. 5 Dúbravka - Rača
L č. 6 Nové Mesto - Karlova Ves alebo príp. skrátenie po Šaf. nám.
L č. 7 Vinohrady - Karlova Ves alebo príp. skrátenie po Šaf. nám.
L č. 8 Ružinov - Hl. Slanica (upravené)
L č. 9 Ružinov - Šaf. Nám. alebo aj prípadné potiahnutie až do Dúbravky
V prípade potreby špičková Linka R alebo 10. Hl. Stanica - Zlaté Piesky