Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #138853:
V materiáloch čo robilo údai začiatkom 80tych rokov (bol tu na ne link cez metroweb) sa pôvodne uvažovalo s trasou NS C - Stupava - Záhorská Bystrica - Lamač - vedľa žel. trate 110 - Hlavná stanica - Americké Nám. - ASMN - Mlynské Nivy - Prievoz - Slovnft - D.Hony...(trasy A a B sa odvtedy (cca 1980) kopírovali do ÚP až do poslených väčších zmien a doplnkov (vlani) kde prepojenie koridorov rozhádzalo A a B ))
Reakcia na: intony #138857:
"záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy" - aj pri menších (zastávkach) ?
Reakcia na: intony #138853:
Konečne rozumné vedenie trasy A nosného systému. A keby bolo ešte niekedy veľa peňazí, tak by sa mohla spraviť v centre aj trasa O, ktorá by dopĺňala zvyšné dve na "chýbajúci" okruh.

Re #138860 Solider: "Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave..."
Ešte by si to mal vysvetliť aj tým obyvateľom a najmä ZSSK, zástupca ktorej mi osobne potvrdil, že na trati 131 majú v posledných 5tich rokoch každoročne nárasty cestujúcich aj zo všetkých tých nezaujímavých staníc ktoré sú 2 km za "dedinou".
Reakcia na: Solider #138862:
Nuž áno, pretože električka v tomto prípade nie je rýchlejšou aletrnatívou a vďaka vozidlám ani atraktívnou náhradou. Sám by som tu auto neodstavil, aby som sa 4-kou pomaly terigal do centra.
Reakcia na: Solider #138860:
Často sa tu spomínalo, že v zásade medzi električkou, rýchlodráhou, metrom a železničou nie je veľký rozdiel. No a toto je práve taká trať, na ktorej zastávky nie sú pri každej breze, je mimo 2-3 kolíznych miest rýchlodrážna a samozrejme, že mimo mesto by viac-menej žiadne rozhejgané električky nejazdili. Takže tak. ?
Reakcia na: Ike #138861:
Pri HM Tesco na Zlatých Pieskoch je dosť veľké parkovisko a počas jedného z dní bez aút sa ukázalo, ako to je ľuďom naozaj potrebné.
Reakcia na: intony #138857:
no to je typická BA 🙂 pchať si čo najviac dopravy do širšieho centra...

V prvom rade by sa však tie záchytné parkoviská mali začať budovať... 😕 napr. v lokalite popri I/61 je vela miest... napr pri obratisku Zlaté Piesky, alebo tiež, čo sa teraz staval priechod pre chodcov medzi Metrom a BA...
Reakcia na: intony #138853:
Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave a podobných okolitých obcí sú tí, ktorí nepôjdu 10 minút autom, aby následne prestúpili na električku. Práve tí noví obyvatelia sú tí, ktorí si tam kupovali nehnuteľnosti kvôli tomu, že je to blízko centra mesta. Viacero z nich jazdí na služobných autách, kde je väčšina potrebná pre výkon aj počas služby, čiže nemôžu byť odstavené na P&R parkoviskách. V Bratislave neexistuje žiaden nosný systém a žiadna fejkyelektrička ho nenahradí, lebo vždycky to budú staré rárohy v ktorých bude v lete neskutočne teplo a ktoré budú stáť na zastávke pri každej breze a samozrejme nesmiem zabudnúť na každú semaforovú križovatku.
Reakcia na: no.ev.di. #138850:
"Pod novým mostom by mal byť park" ... Tak to teda neviem, čo by na takom tmavom mieste čitateľka vysadila. ?
Reakcia na: Ike #138855:

- Záhorskú Bystricu a Stupavu určite áno.
- potiahnutie do Mostu a menšie P+R má slúžiť pre všetky obce v okolí, teda Most, Malinovo, Tomášov, Štvrtok na Ostrove, Zálesie, atď. Ako je tento smer zaťažený je vidieť každé ráno na Ráztočnej, pri biskupickej železničnej stanici a tiež na Vrakunskej.
- čo sa týka P+R pri Ulici svornosti, ide tu viac-menej o to, kde vyústi R7-čka. Mesto chce, aby vyústila takmer pri Rondeli. Všetka doprava sa tak dostane priamo do mesta.
- záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy.
Reakcia na: Ike #138855:
jaj sorry, to P+R je pri križovatke s D4, tak to potom áno...
Reakcia na: intony #138853:

- severný koniec by som potiahol cez Záhorskú Bystricu až do Stupavy a P+R dal určite v mieste križovania s I/2
- Lokalizácia P+R na východe BA je zbytočná, pri Slovnafte z dôvodu, že je to miesto dochádzky a že všade na okolo je MHD, v Moste z toho dôvodu, že tu nosný systém vedieš a samotný Most nemá z dopravného hľadiska strategickú polohu. Skôr by som dal P+R niekde na Zlaté Piesky, alebo k Metru na I/61 a potom určite ku križovatke D4 a I/63.

Inak super nápad ?
Reakcia na: ufo #138839:
Iste, ale ak niekto nastúpi do vozidla bez platného lístka (čo z predmetnej sťažnosti vyplýva), tak porušil prepravné podmienky a pokutu dostal oprávnene.

Re #138841 MatejBA: Ale však vravím že nie je problémom doručenie, ale to overenie idúce cez 2 firmy. S tým, aby sa počítal čas od zaslania objednávky je to otázne. Stále totiž platí podmienka (mimochodom platí to tak aj v ČR aj v Rakúsku), že nastúpiť do vozidla môžeš až s lístkom.
Reakcia na: bubino #138663:
http://blog.sme.sk/blog/1456/206351/tram_Dubravka-Centrum-Vrakuna.jpg

Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.

V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.
Reakcia na: no.ev.di. #138835:
To, že ty si nemyslíš neznamená, že to tak aj je. Vo väčšine prípadov práve naopak.
Reakcia na: tr3mp #138826:
Je všeobecne známe, že Green Piss sa priväzujú k chladiacim vežiam jadrových elektrární za peniaze naftových a uhoĺných spoločností. Tak prečo by nemohol vlado13 bojovať za "zlepšenie" podmienok pre MHD v žolde nejakého toho združenia automobilového priemyslu?
Reakcia na: 810zssk #138847:
ahaa, ok... no, tak keďže sa tu o tom nič nešustlo, tak asi nie. Väčšinou tu veci vieme ešte lepšie ako v DPB pomaly ?
Reakcia na: kuko1 #138843:
Ale chlapci len aby sa neobjavili na DD na posilnenej 133 vychadza to akurat(srandu si robim).... ale to by musel byť DPB poriadne slahnuty....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.