no to je typická BA pchať si čo najviac dopravy do širšieho centra...
V prvom rade by sa však tie záchytné parkoviská mali začať budovať... napr. v lokalite popri I/61 je vela miest... napr pri obratisku Zlaté Piesky, alebo tiež, čo sa teraz staval priechod pre chodcov medzi Metrom a BA...
Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave a podobných okolitých obcí sú tí, ktorí nepôjdu 10 minút autom, aby následne prestúpili na električku. Práve tí noví obyvatelia sú tí, ktorí si tam kupovali nehnuteľnosti kvôli tomu, že je to blízko centra mesta. Viacero z nich jazdí na služobných autách, kde je väčšina potrebná pre výkon aj počas služby, čiže nemôžu byť odstavené na P&R parkoviskách. V Bratislave neexistuje žiaden nosný systém a žiadna fejkyelektrička ho nenahradí, lebo vždycky to budú staré rárohy v ktorých bude v lete neskutočne teplo a ktoré budú stáť na zastávke pri každej breze a samozrejme nesmiem zabudnúť na každú semaforovú križovatku.
- Záhorskú Bystricu a Stupavu určite áno.
- potiahnutie do Mostu a menšie P+R má slúžiť pre všetky obce v okolí, teda Most, Malinovo, Tomášov, Štvrtok na Ostrove, Zálesie, atď. Ako je tento smer zaťažený je vidieť každé ráno na Ráztočnej, pri biskupickej železničnej stanici a tiež na Vrakunskej.
- čo sa týka P+R pri Ulici svornosti, ide tu viac-menej o to, kde vyústi R7-čka. Mesto chce, aby vyústila takmer pri Rondeli. Všetka doprava sa tak dostane priamo do mesta.
- záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy.
- severný koniec by som potiahol cez Záhorskú Bystricu až do Stupavy a P+R dal určite v mieste križovania s I/2
- Lokalizácia P+R na východe BA je zbytočná, pri Slovnafte z dôvodu, že je to miesto dochádzky a že všade na okolo je MHD, v Moste z toho dôvodu, že tu nosný systém vedieš a samotný Most nemá z dopravného hľadiska strategickú polohu. Skôr by som dal P+R niekde na Zlaté Piesky, alebo k Metru na I/61 a potom určite ku križovatke D4 a I/63.
Iste, ale ak niekto nastúpi do vozidla bez platného lístka (čo z predmetnej sťažnosti vyplýva), tak porušil prepravné podmienky a pokutu dostal oprávnene.
Re #138841 MatejBA: Ale však vravím že nie je problémom doručenie, ale to overenie idúce cez 2 firmy. S tým, aby sa počítal čas od zaslania objednávky je to otázne. Stále totiž platí podmienka (mimochodom platí to tak aj v ČR aj v Rakúsku), že nastúpiť do vozidla môžeš až s lístkom.
Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.
V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.
Je všeobecne známe, že Green Piss sa priväzujú k chladiacim vežiam jadrových elektrární za peniaze naftových a uhoĺných spoločností. Tak prečo by nemohol vlado13 bojovať za "zlepšenie" podmienok pre MHD v žolde nejakého toho združenia automobilového priemyslu?
SOR najprv zobral zákazku od BA, resp. uchádzal sa (myslím, že ako jediný, hoci sa mohlo aj Iveco s Crosswayom uchádzať a Solaris s Urbino 10 + ďalší výrobcovia ponúkajúci vozidlá do 11m) a uspel. To ešte nevedel, že uspeje aj v "boji" o Prahu. A tak mu môže byť nejaká Bratislava ukradnutá keď si objednáva ročne 10-20 vozidiel a vysúťažiť nevie viac ako 100ks vozidiel. Sa nedá porovnať ani koľko SORov má Bratislava a koľko ich bude mať Praha. Samozrejme, že aj lojalita výrobcu voči zákazníkom robí meno, ale však DPB sa nejak nesnaží a SOR kľudne môže venovať aj 100% výrobnej kapacity na Pražské SORky. Neverím moc SORu nakoľko je v tom J&T, čo je rovnaká skur.... mafia ako Penta (už sa neviem dočkať kedy nás bude J&T dávať na súd o ťažké milióny, tak ako to robí teraz Penta ? )
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.
V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.