Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #138200:
Načo by ti bol lístok u vodiča keď máš možnosť, kúpiť si SMS lístok?
U nás nebudú až také problémy, v Košiciach tomu dopomohlo aj to, že montovoli do starých vozidiel kabeláž a nie vždy tak ako by mali. Takže by nemali teoreticky nastať.
Reakcia na: Puki #138199:
Myslím, že to bude niečo ako v KE. Označovače nepôjdu budú sa zapínať, vypínať, tabule budú zobrazovať raz to a potom tamto... Ináč keď sme pri tom, bude sa dať kúpiť aj u vodiča lístok za zvýšenu sumu či DPB s tým neuvažuje? Vie niekto?
Reakcia na: luky133 #138197:
Rozum im nedošiel. Oni dávno vedeli, že nebudú meniť Buse tabule, len novinári to nevedeli. Samozrejme, že si EM-test palubáky rozumejú s Buse tabulami. Skôr to tipujem na nové EM-test palubáky pre DPB, keďže tie BUSE BS 100 tušim sú už trochu zaostalé. Akurát sa obávam čo nastane v Bratislave po zmene Buse za Emtest...
Reakcia na: luky133 #138197:
ten nadpis by mali očíslovať na pokračovanie, ako napr. "Chystá sa jednotný tarifný a informačný systém integrovanej dopravy IX.", lebo takto má človek pocit, že má de ja vú
Žeby im nakoniec došiel rozum a nebudú meniť BUSE tabule, ale len dokúpia do Slovak Lines BUSE palubáky či do DPB emtest palubáky? Vôbec rozumie si Emtest/trest s BUSE tabulami? http://bratislava.sme.sk/c/5058699/chysta-sa-jednotny-tarifny-a-informacny-system-intergrovanej-dopravy.html ? A takže informačný display nebude len na Molecke. ?
Reakcia na: S499.1023 #138190:
ale predsa sú na tom lepšie ako na Slovensku... čo nám teda chýba aby sa to tu začalo podobať na západ? Okrem tej politickej anarchie, ktorú tu máme...
Reakcia na: S499.1023 #138184:
nezávislou trakciou myslíš to, že nákladné vlaky sú ťahané diesel-elektrickými lokomotívami? Také dačo ako napr. keď som nedávno videl cez stanicu v NZ mašírovať 740-ku s nákladným vlakom? Alebo ten rušeň od Siemensu čo často vidno v Rusovciach, príp. Rajke? Neviem presne čo sa deje, keď hovoríš o tom úchylnom odbere, ale ak môžeš tak mi to špecifikuj ak máš na to čas prosím ťa. Zaujíma ma to, lebo z rodiny mi dakto pracuje okolo vecí obchodov s elektrinou.
Reakcia na: S499.1023 #138192:
Áno, je to tak. K tej trati - Viedeň - stále som porovnával s Viedňou, nevidím dôvod prázdne súpravy voziť okolo Bratislavy, keď prejdú v pohode tadiaľ. Jasné, nie na úkor taktu. ALe znova píšem - len tak ako to je vo Viedni. Ale je to offtopic. Takže späť k MHD.
Reakcia na: Ik #138189:
Medzi mechom a točňou? Pozriem si.
Reakcia na: ufo #138180:
Ono také dvojdielne má podstatne vyššiu (škoro dvojnásobnú) adhéznu hmotnosť, než 189, fyziku neoklameš.

Môžeš do 90 t lokomotívy narvať aj 100 MW výkonu, keď ho neprenesieš na koľajnioce, je ti nanič.
Reakcia na: ufo #138151:
Keďže v nákladnej doprave sa ide na maximálnu efektivitu, tak ten Taurus/Traxx/Prima povlečie aj adekvátne dlhší a ťažší vlak.
Na 20 (nie 25!!!) promile s ES64U4 odveziem 1200 t rýchlosťou 77 km/h. 1200 t brutto je najkých 700 t netto, čo nie je pri dnešných podmienkach pomaly náklad, ktorý by stál za odvezenie.
Nehovoriac o tom, že by si jazdou cez tunel vypustil ÚNS, čím by ten vlak väčšinou stratil zmysel 🙂.
Reakcia na: no.ev.di. #138125:
Áno, deje sa to úplne bežne všade vo svete. Slovensko nie je žiadne Pobrežie Slonoviny, v politickej kultúre je tak uprostred nejakého celosvetového rebríčka. Niektoré tzv. vyspelé krajiny (Francúzsko, Taliansko) sú na tom v takejto korupcii omnoho horšie.
Reakcia na: S499.1023 #138183:
Tá "diera" vzniká v točni. V momente, keď sa voz začne lámať v zákrute, tak v oblasti ako je mech a prekrytie točne, začne vznikať medzera do ktorej nie je problém spadnúť pri menšej nepozornosti. Nie je to nijako zabazpečené.
Karosy 700-ho radu a Ikarusy tam majú "zábradlie" a SOR sa na to vykašlal, vôbec to nevyriešil.
A pritom je pravda, že bol na to upozornený...
Reakcia na: TeBeCe #138120:
Problémo prakticky každej novovzniknutej strany v CZ/SK realite je to, že na stranu s tými najkrajšími cieľmi sa okamžite nabalí hŕba príživníkov - ten istý problém vidím tu v CZ u TOP09 - teoretické ideály krásne, špička bez výhrad, ale už v druhej línii neakceptovateľné osoby.
Reakcia na: ufo #138114:
Pretože kvôli priepustnosti potrebuješ mať čo najviac rovnobežný grafikon a nie niečo, čo sa bude plaziť tridsiatkou.
Reakcia na: Martin Fundárek #138103:
No, spomienky pamätníkov často nezodpovedajú realite ? .
Reakcia na: Martin Fundárek #138098:
No tak Ž1 by sa dala upraviť, len sa obávam, že Ž1 v tomto vychádza z nejakého predpisu vyššej právnej sily.
Okrem toho sa obávam, že ono legendárne téžévé Paríž-Bratisalva ten autoblok akosi nevyužije, lebo žabožrúti tam asi MIREL dodávať nebudú. Možno sa počíta už s ETCS level 3 s plávajúcim oddielom 🙂.
Reakcia na: Martin Fundárek #138094:
Aké tam budú sklonové pomery? Jazdíme výhradne v nezávislej trakcii (kvôli úchylnému spôsobu platenia za elektrinu v ČR, ešte úchylnejšiemu spôsobu plánovania odberu v SR a v 99,99% nezadrôtovanej "poslednej míli" nemôžeme ako ad-hoc dopravca závislú trakciu používať) a taká ER20 toho utiahne dosť (pri nejakých 1.600 kW na obvode kolies uvezie isi toľok, koľko má normu laminátka).
Skôr by som videl problém v tom, že zatiaľ každý vníma nákladné vlaky ako pomalé, hoci taký kontajnerový vlak v pohode stíha aj pred EC.
Reakcia na: m@rtin #138087:
Pražský SOR byl na autosalónu v Nitře.

Ty ostaní plky du.nč.a a spol. bych bral s rezervou. Já jsem za jízdy u SOR-u žádnou díru nepozoroval, kde jako má vznikat?
Reakcia na: Martin Fundárek #138171:

prečítal,
mení niečo na matematike a logike, ktorých ste sa domáhali? mení dĺžku intervalu 6 min., o ktorom ste písali?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.