Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #138087:
ja reprodukujem to, čo som čítal, takže moc ti tej teórie neosvetlím. Vzhľad nikomu neublíži na zdraví a už vôbec nie ten čo majú vozidlá rady NB. Avšak ak chyba na točni ohrozuje zdravie cestujúcich je to na pováženie. Mýlim sa?
Reakcia na: Martin Fundárek #138096:
tak ako potom vysvetliť celý ten humbug okolo Solarisov? Čo podľa teba Solaris zvrzal a čo DPB?
Reakcia na: Martin Fundárek #138101:
vypracoval som to a spísal v Exceli, ak chceš môžem ti to poslať na posúdenie.
Reakcia na: Martin Fundárek #138103:
uznávam, pomýlil som sa,
nasledujúce obdobie - druhá polovica 70´rokov, po predĺžení trate do Dúbravky, už bola so súbehom L 29 a električky,
Reakcia na: Martin Fundárek #138102:
asi Vám unikol možný rozdiel medzi plánom a skutočnosťou,
výkres doprava obsahuje jasnú líniu popod Molecovou, ďalej popod podchod a H.Meličkovej, križuje vnútrobloky a Tománkovu a povedľa J.Stanislava a pod Nad lúčkami sa vracia podo línie Karloveskej niekde pre Nám. sv. Františka,
už dnes možno prepdokladať, že táto trasa nie je reálna, lebo
na mieste, kde je zakreslená jediná stanica už niekto postavil bytový dom na základe súhlasu, viem, že nie je problém pokopať, ale lacnejšie i bezpečnejšie bude trať i podzemnú stanicu posunúť, takže predpokladám, že potom to bude to "lízanie",
Reakcia na: Martin Fundárek #138095:

kde to tam je, že pri akomkoľvek vlaku zo žst. Petržalka?
koľko vlakov sa predpokladá za hodinu zo žst. Petržaka?
RE dispecer

(Re #93075 cica: 7939/40 je od stvrtka mimo prevadzky,odisla jej prevodovka na druhom voze . )

hm nic o tom neviem ?
Reakcia na: Valec #137954:
Nie je to zlé, kapacitne plus-mínus postačujúce. Len tri drobnosti mi tam vadia:
1. Zbytočné prečíslovanie linky 12 na 4.
2. Príliš častá zmena intervalu (od 19.00 10 min., od 19.30 12 min., od 20.00 15 min.) je nevhodná - radšej by som podržal interval 10 min. až do 20.00, náklady nie sú vysoké; treba mať na pamäti, že zmeny intervalu môžu čiastočne rozhasiť preklady v smere z centra.
3. Posilové spoje linky 9 by som neukončoval na Poštovej, je to dosť mätúce (a myslím, že vcelku zbytočné z hľadiska minimálnej úspory vzkm, resp. súprav).
Reakcia na: vlado13 #137800:

Jedna drobná chybička - nie 28, ale 29. A jedna podstatná chyba - v čase, keď jazdila linka 7 do Karlovky, končila linka 29 pri Riviére. Na Hviezdoslavovo nám. bola predĺžená až v roku 1973 alebo 1974, avšak to už bola električková trať mimo prevádzky (cca od roku 1970, najneskôr od 1972).
Reakcia na: vlado13 #138040:
„ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,“
Aké „je možné“? K územnému plánu je predsa aj grafická príloha, z ktorej je zrejmé, či lízne alebo nelízne.
Reakcia na: no.ev.di. #137940:
Ono tie pásma nemôžeš urobiť úplne ideálne na všetky možné varianty. V prípade Zálesia a Bernolákova je podstatné spojenie Zálesie-Bratislava a Bernolákovo-Bratislava, preto sa zóny zrejme určili tak, aby čo najlepšie zodpovedali vzdialenostiam do Bratislavy. Frekvencia Zálesie-Bernolákovo je nepodstatná.
Reakcia na: no.ev.di. #137876:
V súčasnosti je v KV v najvyťaženejšom období špičky 34 spojov za hodinu (po 5 na linkách 1,4,5,12 a 17 a 9 na linke 9).
Reakcia na: no.ev.di. #137831:
„jediná linka obsluhujúca Krasňany (električka obsluhuje bohužiaľ len spodnú časť“
Električka obsluhuje celé Krasňany (okrem novobudovaného sídliska pod horou na Peknej ceste). Dostupnosť na zastávky je dostatočná a jediné, na čo Krasňanci frfľú, je nie najlepšie spojenie na polikliniku na Tbiliskej.
Reakcia na: S499.1023 #137741:
Autoblok s dĺžkou oddielu 700 m, čo je v rozpore so Ž1.
Reakcia na: luky133 #137730:
Alebo padáka, ak nepodpíšeš ? .
Reakcia na: no.ev.di. #137689:
„Solaris v konečnom dôsledku využil lajdáckosti kontroly a plytkosti vedenia DPB, celkom logické (no nepredaj dačo čo môžeš“
Mne sa to vidí celkom NElogické. Aspoň vtedy, ak chcem ako výrobca podnikať aj naďalej. Lebo ak vedome predám jednému zákazníkovi šmejd, tak si odo mňa možno dvadsať ďalších nekúpi ani sirku, pretože ten jeden si pochopiteľne svoju zlú skúsenosť nenechá len pre seba a bude na mňa nadávať, kade chodí.
Reakcia na: vlado13 #137593:
„simulačná štúdia dostatočne preukázala, že súbeh je reálny a vlaková prevádzka na území mesta je možná v 3-min. intervaloch,“
Lenže vtedy, keď pôjde EC/IC, či iný vlak zo ŽST Petržalka, bude musieť byť diera v „nosnom“ systéme -čiže „vlakometroelektričky“ nepôjdu vtedy v odstupe 3 minút, ale 6 minút. Aj to preukázala štúdia.
Reakcia na: ufo #137574:
„takisto tam budú môcť jazdiť nákladné vlaky“
Nebudú môcť – kvôli sklonovým pomerom.
Reakcia na: hoppusmark #138076:
fuuu! tak toto je prisilna kava! fuj! ? POMOOC!
Skutocne, ako sa cez tolko EU smernic kvality nieco taketo dostane do prevadzky na devastaciu cestujucich???!!!???
Za mreze nepodmienecne!
Aj nasho "dobreho Zahradnika" co take preferuje za uplatu!
Aj za hygienicke zlociny za látkové sedadla! zosobnit tieto zlociny konkretnym ludom!!!
Reakcia na: m@rtin #138087:
prepac, ale pomylil som sa...islo o autosalon v Nitre, ktory sa konal minuly vikend...a tam prazska NB18 bola (usudzujem podla nateru, ceskych napisov a vybavenia kabiny vodica pre DPP (palubny pocitac, vysielacka a podobne)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.