Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #137732:
Lenže ani po rekonštrukciách sa počet sedadiel nezvyšuje.
Reakcia na: luky133 #137726:
"V súčasnosti je stále poslancom Miestneho zastupiteľstva bratislavskej mestskej časti Karlova Ves, Mestského zastupiteľstva hl. mesta Bratislavy aj Bratislavského VÚC, je členom Občianskeho klubu, ktorý založili odídenci z SDKÚ-DS." hmm to kedy vsetko stiha? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137690:
Mohol by si sa obcas rozhliadnut okolo seba a pochopit, ze na prototypoch hlavne testovali trolejbusovu vyzbroj v karoserii SOR. (A dufali v predaj na vychod, ale asi to akosi nevyslo.) A s prototypmi NB mali samo o sebe dost veci na doladovanie. A teraz vyzera, ze sa postupne odvazia aj na radu NB. http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6768
Reakcia na: drink #137715:
Lenže T3 sú poplatné dobe svojho vzniku a najmä verzie pre ZSSR boli usporiadané tak, aby sa tam nasardinkovalo čo najviac proletariátu.
co nam najvyssi z najvyssich DPBZ zajtra asi prezradi na jeho stranke ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137729:
Nezbierali sa podpisy u vodičov a zamestnancov DPB za príslubu peňažného bonusu? ? ? ?
Reakcia na: luky133 #137726:
Len imbecil by ho mohol zvoliť, lebo aj nemtavý pochopí, že on je len opakovací papagáj, trapko čo nič nevie, okrem rozdávania úsmevov a priblbých interview + robenie si reklamy kde sa dá. Ešte by som bol zvedavý kde našiel toľko idiotov čo mu to podpísali ?
Reakcia na: no.ev.di. #137723:
Hovorím, čo som videl a počul, tak tie busy neboli po dodávke "chrontavé". Proste potrebovali iba prečistiť. Lepší príklad by skôr bol u B741 (i keď tých v NR dosť nebolo, vlastné mala vlastne 3 a to už sem-tam jazdí 137AP, a aj to je Rošero-P, krásna B741), alebo niektoré B732 by mohli ísť príkladom (rokom výroby 1994, 193/7/9AP napríklad). Napríklad dosť popísané sú niektoré Ekobusy, tie už tak čisté nie sú. A aj BN12... prímestské busy, NR-260BE (C744.24 1989) bola pri svojom konci strašne špinavá. Prípadne aj Ikarusy 280.08 nevyzerali pri svojom konci vyložene zle. I keď, pravda, Veolia do ich musela investovať až príliž. Takže taká svätá Veolia nie je. Ale nie je to ani zlé. ?

Re #137726 luky133: Nech,nech ide. ? ?
Reakcia na: luky133 #137725:
25 Tr nepatrí k LE ?
Reakcia na: Petto #137722:
Všetky low-entry nemajú viď 25Trky, ale to je zase klbák preto sa asi dal urobiť prechod bez schodu...
Reakcia na: Petto #137722:
BN áno, NB nie. Teda neviem, v NB12 som teda ešte necestoval (ale mohol, Veolia ich v Nitre testovala áaa, veľa). NB18 má vyvýšené miesto podlahy pri zadnej poháňanej náprave. A potom samozrejme vyššie položené sedadlá. Niektorí to považujú za problém, mne to napríklad nevadí. Keď stojíš, tak sa tam aj tak nedá strčiť. A keď sedíš, tak sa tam nejak už vydlápeš. ?
Reakcia na: Bubak #137720:
s tou dezinfekciou a vyčistením Van Hoolov to treba ísť do Veolie a získať know-how, ako to vlastne robia ? lebo firma, ktorú si najal DPB, nie nie a uspieť v boji so špinou ?

Koľko vôbec stálo to čistenie vozidiel náš DPB?
Reakcia na: luky133 #137719:
nemajú BN verzie náhodou 2 schody ??? Okrem toho všetky LOW entry busy majú schody tak isto ako BNka - aj taký IVECO CROSSWAY LE a ten okrem toho je vzadu ešte bohovsky nízky,ale aspoň to vyzerá ako bus a nie ako nejaký hrbatý lepenec.
Reakcia na: Petto #137718:
a na takej L30,37 a iných linkách to nespôsobuje meškania? Treba sa s tým zmieriť, že raz sa SORy možno dostanú aj na L99 a jazdný čas sa trochu predĺži. Určite je to oveľa znesiteľnejšie keď sa jazdná doba predĺži kvôli otváraniu dverí, ako keď to spôsobuje NEpreferencia MHD, zbytočné pridávanie semaforov a pod. Ak sa raz dostanú na L99 SORky, tak to bude jednorázové predĺženie jazdnej doby, už pomalšie sa dvere zatvárať nebudú. Za to nové semafory a dopravné "riešenia" môžu vytrvalo stav zhoršovať.
Reakcia na: luky133 #137702:
Pri písaní toho príspevku ma to napadlo s tou Karosou, to môže byť problém. I keď v prípade Ikarusu tam skôr bol skôr problém v tom, ako si už napísal v príspevku 709, že sa mu tým pomohlo prežiť. Potom "skapal", to znamená žiadne náhradné diely od výrobcu (resp. jeho dodávateľov). To je určite jednoznačný problém Ikarusov. A to, že nepostupujú GO. Preto sú na tom B741 tak dobre, Zlín a ich skvelá možnosť prestavby na plyn. 🙂

Ako som už napísal, v čase krízy vybaviť takého zákazky je pre výrobcu skvelá vec. Samozrejme, poskytnúť výrobné kapacity. Je to podpora ekoniky a výrobcu, takže svoj zmysel by to mohlo mať. Ja som v tomto smere pozitívne zmýšlajúci. Ak sa chce, tak sa dokáže všetko. Pravda, ak sa na tom niekto nechce iba nabaliť a pri tom zaplátať pár chýb (v tomto prípade aspoň nejak obnoviť vozový park).

SOR samozrejme primárne uprednosní Prahu, to je jasné.

Re #137711 no.ev.di.: V neposlednom rade SOR ponúka aj verziu NC18 (tri dvere, takz. prímestská verzia, má automatickú prevodovku). Aktuálne jazdí jeden kúsok v okolí Pardubíc (tunajšia Veolia ho kúpila začiatkom roka, 3. vyrobená NB/C, Nitra má 4.). Eventuelne by mohol na niektorých linkách slúžiť aj ten.

5 na výmenu super, preto taký bus do centra mesta. Ostatné nech aj NC18. Alebo taký hybrid čo by nemal druhé dvere. Pokiaľ viem, tak sa dá objednať. ?

Re #137712 Petto: V čase krízy = super vec. Byť na Slovensku, tak mu vláda dá aj dotáciu. ?

Re #137703 no.ev.di.: Van Hool ponúka verziu "New" práve od tých rokov 2000/2, vlastne by to mal byť akýsi facefilt staršej. Ten bus má dobrú koncepciu, ako Ikarus 280. Nie je taký maximalistický, všetko s mierou, bez očakávaní, že sa do neho napratá dosť ľudí, taká pohoda by som povedal. A je to aj pekná kráska tá verzia NEW. 😎

Čo sa týka 13 AG300NEW pre Nitru, tak Veolia si dala záležať aby vyzerali ako nové. Tie busy neboli až také čisté (každopádne nie však echt špinavé a počarbané, takže všetko čo sa dá jednoducho spraviť keď sa chce.). Kompletne ich vydezinfikovala, vymenila pneumatiky (a namalovali im disky na bielo), dostali "Veolia kvapku", namontovali im informačné displeje. Do NR prišli 17.3.2009 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/tags/newag300/). Prvé 3 či 4 išli do premávky 21.4.2009 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157617172866264/ ). Medzičasom dostali všetky klimatizáciu z toho dôvodu, že nemali vetráky a v lete tam bolo strašne teplo. Prvá bola práve NR-148EZ ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3742780688/ ) Koncom Júna dostali všetky. Preto to vzbudzoval dojem, že sú nové, pretože majú ešte aj klimatizáciu.
Reakcia na: Petto #137718:
V Sore sa mi strašne nepáči, že nemá plynulý prechod z nízkopodlažnosti do vysokopodlažnosti, ale má tam jeden schod. Napr. ak vodič prudko zabrdí človek veľmi ľahké zletí z toho schodu... Je tam málo miesta na stánie jedného človeka ak je autobus plný atď... ?
Reakcia na: no.ev.di. #137713:
SOR BN 10,5 ako náhrada Ikarusov 415 pre petržalskú linku 99 je nevhodný - už sa to tu rozoberalo - kapacita väčšinou postačujúca,ale pomalé otváranie dverí !!! spôsobovalo značné meškania.
Reakcia na: hoppusmark #137714:
Ja si radšej zase sadám a preto aj rád využívam posilové 133, ktoré sú prázdne. ? Možno je to dané aj tým, že pokiaľ niekto býva na DD je zvyknutý na to, že sedenie je bezpečné lebo do tých zákrut musí mať človek nacvičené v ktorej sa má ako držať keď stojí... A taktiež sedenie je bezpečné napr. ak vodič prudko zabrzdní. Ja rátam do pohodlia hlavne počet miest na sedenie, klíma v autobuse, počet ľudí v autobuse a čistota v autobuse. Dvere by mi stačili aj dvoje, ale to len v prídade, že autobus nepríde na 100% naplnený vtedy to dá zabrať sa dostať k dverám. ?
Reakcia na: no.ev.di. #137711:
mne sa tiez pozdava tych 5 dveri na NB18.. Bratislave by urcite 5 dveri pomohlo prave kvoli rychlej vymene cestujucich.. na take nosne linky by to bolo dost dobre.. Ale nepaci sa mi ten interier SORu, myslim ze aj napriek piatim dveram by sa ten interier dal vyriesit lepsie..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.