Zdar, niesú nejaké novú info o Citelisoch? Napr. koľko ich bude (ja viem o 35, z toho min. 16 bolo pôvodne pre Košice), alebo kedy by mali prísť? Dík. Veľmi sa už teším, nakoľko mi už pár Karos "pod zadkom" skapalo... a to boli CNG... ?
Obhajoval, ale nie ako ekonomický nástroj na riešenie krízy...
Vtedy som hájil to, že ak s tou zvtrátenosťou Nemci začali, asi by bolo slušné sa pridať.
Ale viem si predstaviť aj iné stimulačné nástroja, a podstatne spravodlivejšie.
tak myslis ze by si to az tak presne pamatali ked napr ty to nevies? ? neblazni ? a este taky detail. ten posledny bus dol smerom do dubravky alebo smer petrzalka? ?
len aby si to v našich podmienkach dakto nevysvetľoval tak, že na stenu budovy namontuje strechu aby sa ušetrilo na tom prístrešku ? inak v Škótsku som videl zaujímavé riešenie zastávok keď je stena zastávky obrátená k vozovke stenou a otvorená časť je do chodníka. Napadlo ma, že to je ako ochrana pred vodou ktorú špliechajú autá a autobusy.
Možnosť odbočenia tam nie je. Mňa napadla jedna možnosť, ale totálne krkolomná: z Radlinského rovno smer Rača a na prvom priecestí sa otočiť späť. Tak ako sa to robilo pri poslednej výluke na Račku. Hoci pre bežnú premávku to asi nie je veľmi vhodné.
ale komentár pod fotkou hovorí celkom pravdivo. Takým štýlom by sa mohli robiť električkové zastávky, ako jedna dlhá stena, so strešným krytom. Nemusí to byť majstrovské dielo, ale nejaké krivky tomu dodať a nejaký slušný materiál. Mám na mysli, niečo na báze zastávok, aké sú v Dúbravke, ktoré majú takú stenu, samozrejme aby to nebola taká nevzhľadná kocka z plechu a skla.
Nedávno sme tu polemizovali o spôsobe ako prejsť na šetrnejší spôsob nasadzovania klbákov pomocou zmeny linkovania spojením 34 a 84 cez Vazovovu a skrátením L94 po Zochovu. Tak ma napadlo, že ako by potom linka vzniknutá zlúčením 84 a 34 premávala v úseku Vazovova - Račko - Šancová v smere do Dúbravky, lebo si niesom istý či je možno odbočenia z Radlinského na Šancovú.
nevedel by mi sem dakto hodiť torrent na nejakú dobrú hru s tématikou MHD alebo kde robíte šoféra trolejbusu, prípadne električky? o autobusy nemám záujem čo sa týka simulátorov. Ďakujem vopred za ochotu ?
Zabudol si na jednu vec. Petržalské Karosy B 741 by šli na plynofikáciu a výmenou za ne by došli Ikarusy z Trnávky alebo Juráku - podľa toho kam by tie plynové Karosy putovali. ? je v tomto kroku nejaká prekážka?
troška som vytriezvel z tej počiatočnej nevraživosti k Dlhým Dielom, plne chápem, že je rozdiel keď si človek prejde pešo od Cintorínu Petržalka k L80 a niečo iné keď si človek prejde aj len polovičnú vzdialenosť v kopcovitom teréne (hlavne keď ide o človeka so zníženou schopnosťou pohybu). Takže L35 a 135 (alebo radšej 36) môžu byť ale ako som písal : separátne L35 KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska- Púpavova - BORSKÁ a L135 KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ. Ale L36 (alebo skôr radšej 132) by som si vedel predstaviť ak by si to TESCO Lamač zacvakalo zo svojho vrecka, alebo si to m.č. KV financovala tieto vrtochy. Ale nech sa DPB usmaží vo vlastnom kotli, L36 budú určite ľudia z dispečerského sledovať ako je vyťažená.
Poviem to natvrdo. Lebo ľudia sú sprostí a nevedia sa pozrieť na skutočnú cenu, reagujú len na čo najväčší nápis "šrotovné".
To isté sem dostali teraz bohužiaľ tu v ČR - ceny išli krásne dolu, teraz nabehne šrotovné a ceny pôjdu hore, takže zákazník dostane auto so šrotovným za takú istú cenu, ako doteraz bez neho.
Problém SK je okrem toho v tom, že ja som ešte nezažil trh s tak nerealistickými (=predraženými) a rigidnými cenami, ako na SK.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
pk@dpb.sk .
Ale určite by sa k tomu mal vedieť vyjadriť rezort ľudských zdrojov +421 2 5950 1440 pr@dpb.sk
Všetky tieto kontakty nájdeš na www.dpb.sk