ak to bude jazdiť len 1.4. tak nenamietam ? ak mám byť seriózny, tak by už ľudia v SOR mali vedieť kde sú hranice. Aby v so starým designom vyrábali takýto autobus, tak to je fakt ?
Octavie sa tu vyrábali rôzne a vyrábali sa do konca prázdnín (možno aj teraz) a ukončenie výroby nie je kvôli kríze ale kvôli úplne inému prípadu a to kvôli tomu, že musí/musela uvoľniť miesto Up! pokiaľ viem. ?
Tabuľky hovorili niečo iné, a to, že na šrotovnom najviac zarobila česká Škodovka s jej modelom Fabia, na druhom mieste Renault s modelom Thalia a potom boli až Kie a Citroeny. Navyše, pokiaľ ma pamäť neklame, s výrobou Octavie sa v Bratislave skončilo počas krízy a bol to len model 4x4, alebo sporty, to už teraz neviem presne ? Samozrejme šrotovné nikomu nepomohlo, pretože jediný prínos bol, že zmizlo pár škodoviek z ciest a daňou za to je ďalšie zadĺženie štátu, ako bolo spomenuté ?
Zdar, niesú nejaké novú info o Citelisoch? Napr. koľko ich bude (ja viem o 35, z toho min. 16 bolo pôvodne pre Košice), alebo kedy by mali prísť? Dík. Veľmi sa už teším, nakoľko mi už pár Karos "pod zadkom" skapalo... a to boli CNG... ?
Obhajoval, ale nie ako ekonomický nástroj na riešenie krízy...
Vtedy som hájil to, že ak s tou zvtrátenosťou Nemci začali, asi by bolo slušné sa pridať.
Ale viem si predstaviť aj iné stimulačné nástroja, a podstatne spravodlivejšie.
tak myslis ze by si to az tak presne pamatali ked napr ty to nevies? ? neblazni ? a este taky detail. ten posledny bus dol smerom do dubravky alebo smer petrzalka? ?
len aby si to v našich podmienkach dakto nevysvetľoval tak, že na stenu budovy namontuje strechu aby sa ušetrilo na tom prístrešku ? inak v Škótsku som videl zaujímavé riešenie zastávok keď je stena zastávky obrátená k vozovke stenou a otvorená časť je do chodníka. Napadlo ma, že to je ako ochrana pred vodou ktorú špliechajú autá a autobusy.
Peon
pk@dpb.sk .
Ale určite by sa k tomu mal vedieť vyjadriť rezort ľudských zdrojov +421 2 5950 1440 pr@dpb.sk
Všetky tieto kontakty nájdeš na www.dpb.sk