Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #136307:
Takže vieš čo? Že slovenské šrotovné pomohlo Volkswagenu Slovakia? Hahaha.
Okrem toho taká krátkodobá pomoc je podľa mňa zbytočná a v konečnom dôsledku vedie k predĺženi ua prehĺbeniu krízy. Popísali to tu už dávno predo mnou iní, takže ja si klávesnicu už drřať nebudem.
Reply on: MatejBA #136301:
Aký komunizmus? O čom točíš? Prečítal si si poriadne, čo píšem?
Mimochodom, pre mňa je podstatné, že nemám problémy s tými ľuďmi, ktorých ja považujem za prínos.
Reply on: luky133 #136307:
Presne tak. ?
Reply on: no.ev.di. #136287:
Nie, aj kvôli tomu, že by to bolo ďaleko na plničku (vozokilometre).
Reply on: S499.1023 #136300:
No bohužial ťa sklamem. Robil som vo Volkswagen Slovakia takže viem... ? A píšem pomaličky lebo to nie je ohromne ale odkedy je napr. nemecké šrotovné pomohlo to aj na Slovensku pri výrobe vo VW.
Reply on: kecho #136284:
"ono tí ľudia by si nekúpili auto, ale niečo iné a dph by zaplatili tak či tak. okrem toho dávať šrotovné na SVK bola totálna somarina už len kvôli tomu, že naši asi nekupovali vozy vyrobené na SVK, takže prd podporili našu ekonomiku, ale Čechov a Rumunov... to, že "dávali aj iní" nepovažujem za rozumný dôvod."

Zdôvodni prosím prečo. ?

A pokiaľ ide o šrotovné na iné druhy, ja si myslím, že nie je dôvod aby nebolo.
Reply on: 810zssk #136303:
O.k., ďakujem.
Reply on: kecho #136284:
"staré autá sa už dosť výrazne minuly" to myslíš vážne? hlavne, že šrotovali vozy aj v perfektnom stave aj tesne nad 10 rokov, pričom tu po cestách lietajú ešte stále aj lady či škody 100?"

Ale už nie tak ako predtým. ?
Reply on: ikarus4847 #136283:
Skus kontaktovat odbor tarifnych sluzieb: +421 2 5950 1173, alebo ots@dpb.sk. Ak ti tam aj nahodou nebudu vediet poradit tak ti daju spravny kontakt 🙂
Reply on: no.ev.di. #136270:
suhlasim s tebou - L36 a 135 su uplne zbytocne - to rovno mozem zaklopat branovy na dvere a vyziadat si linku 136 z DD na ŽST Vinohrady, nech nemusim cestou do skoly prestupovat ?
Reply on: S499.1023 #136299:
ako nic proti tebe, ale tebe uz fakt sibe. Tak luky je jeden z tych, co to beru s "nadhladom" (nie ako dunco) a ty ho este spi*** za to, ze hovori svoj nazor - pokial mienis na kazdeho drystat a snazit sa o to, aby to bol komunizmus, tak, prosim, odid.

Inak vsimni si, iba ty mas problemy s mnohymi ludmi.
Reply on: luky133 #136248:
Šrotovné pomohlo? Výroba sa pomaličky stabilizuje? Ty vogo, to je dobrý matroš, pošli kontakt na dodávateľa!
Za svoju hviezdu víkendu vyhlasujem lukyho133. Toľko nezmyslov technických aj ekonomických, od jednoho človeka, na jednom mieste, som dávno nečítal. Prosímťa, koľko máš rokov, keď šestnásťročný Zlošuk má od teba rádovo inteligentnejšie príspevky a chápanie sveta?
Reply on: kecho #136284:
Presen, konečne niekto, kto si vie spočítať 2+2...
Reply on: levan #136288:
Pán je ekonomickým poradcom Smeru, že tu splieta takéto hovädziny, absolútne nepodložené?
Minimálne to, čo píšeš, že v štátoch, ktoré nezaviedli šrotovné, sa nezaznamenal/zaznamenal len nepatrný pokles cien, je LOŽ AKO VRÁTA.
Reply on: eripmav #136291:
A ty si čítal pravidlá šrotovného (predal tretej osobe a zobral peniaze...).
Šrotovné je socialistická zvrátenosť, Papyr vám to tu dôkladne popísal, takže si už nemusím drať klávesnicu.
Reply on: no.ev.di. #136293:
Rozprávaš (AKO OBVYKLE) hlúposti, podložené len tvojou závisťou. Šrotovné sa totiž nedalo uplatniť vo firme ale výhradne pre fyzické osoby a firma, ktorá jazdí s autami, na ktoré sa vzťahovalo šrotovné, patrí do konkurzného konania.
Reply on: eripmav #136292:
na takéto akcie nepotrebuješ šrotovné, ale stačí, ak by TK/EK dávali podľa toho, v akom stave ten voz skutočne je a nie po známosti, že "daj papiere, donesiem vybavené"...
prípadne skúsiť zaviesť nejaký typ "ekologickej dane", napríklad náhradou za EK, na ktorý títo pučpajtáši nepristúpia, pretože by prišli o hlasy. teda, buď za každý rok platíš poplatok v závislosti od roku výroby, prípadne od typu motora, katalyzátora a pod. ale to by bolo asi príliš komplikované...

Re #136291 eripmav: neviem, či ich práve počet klesol až tak výrazne...
napríklad sú na parkoviskách staré škody, lady či citróny, ktoré sú totálne vraky, ale majú EČV, takže ich nikto neodtiahne a keby sa ich majiteľ chcel zbaviť, mal na to výbornú príležitosť, a neurobil to... a to nehovorím o tom, že sú tam aj takéto vozy, ktoré jazdili pred šrotovným a jazdia aj po ňom...
Reply on: kecho #136290:
poznám takých čo majú aj dva, jeden už dali opraviť 2x, samozrejme prachy v prdeli a voz im stojí vo dvore, druhý voz sa blíži k osudu toho a tretie na ktorom si veselo jazdia je firemné, ktoré bolo kúpené cez šrotovné.
Reply on: kecho #136290:
ja by som dokonca schvalil pokracovanie srotovneho, obmedzeneho na auta ako Skoda120 a stara LADA a starsie... myslim ze treba hladiet na ekologicke hladisko, a mozno to ciastocne okrajovo pomoze proti krize v dopyte po automobiloch...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.