ak to bude jazdiť len 1.4. tak nenamietam ? ak mám byť seriózny, tak by už ľudia v SOR mali vedieť kde sú hranice. Aby v so starým designom vyrábali takýto autobus, tak to je fakt ?
Octavie sa tu vyrábali rôzne a vyrábali sa do konca prázdnín (možno aj teraz) a ukončenie výroby nie je kvôli kríze ale kvôli úplne inému prípadu a to kvôli tomu, že musí/musela uvoľniť miesto Up! pokiaľ viem. ?
Tabuľky hovorili niečo iné, a to, že na šrotovnom najviac zarobila česká Škodovka s jej modelom Fabia, na druhom mieste Renault s modelom Thalia a potom boli až Kie a Citroeny. Navyše, pokiaľ ma pamäť neklame, s výrobou Octavie sa v Bratislave skončilo počas krízy a bol to len model 4x4, alebo sporty, to už teraz neviem presne ? Samozrejme šrotovné nikomu nepomohlo, pretože jediný prínos bol, že zmizlo pár škodoviek z ciest a daňou za to je ďalšie zadĺženie štátu, ako bolo spomenuté ?
Zdar, niesú nejaké novú info o Citelisoch? Napr. koľko ich bude (ja viem o 35, z toho min. 16 bolo pôvodne pre Košice), alebo kedy by mali prísť? Dík. Veľmi sa už teším, nakoľko mi už pár Karos "pod zadkom" skapalo... a to boli CNG... ?
Obhajoval, ale nie ako ekonomický nástroj na riešenie krízy...
Vtedy som hájil to, že ak s tou zvtrátenosťou Nemci začali, asi by bolo slušné sa pridať.
Ale viem si predstaviť aj iné stimulačné nástroja, a podstatne spravodlivejšie.
tak myslis ze by si to az tak presne pamatali ked napr ty to nevies? ? neblazni ? a este taky detail. ten posledny bus dol smerom do dubravky alebo smer petrzalka? ?
len aby si to v našich podmienkach dakto nevysvetľoval tak, že na stenu budovy namontuje strechu aby sa ušetrilo na tom prístrešku ? inak v Škótsku som videl zaujímavé riešenie zastávok keď je stena zastávky obrátená k vozovke stenou a otvorená časť je do chodníka. Napadlo ma, že to je ako ochrana pred vodou ktorú špliechajú autá a autobusy.
Možnosť odbočenia tam nie je. Mňa napadla jedna možnosť, ale totálne krkolomná: z Radlinského rovno smer Rača a na prvom priecestí sa otočiť späť. Tak ako sa to robilo pri poslednej výluke na Račku. Hoci pre bežnú premávku to asi nie je veľmi vhodné.
ale komentár pod fotkou hovorí celkom pravdivo. Takým štýlom by sa mohli robiť električkové zastávky, ako jedna dlhá stena, so strešným krytom. Nemusí to byť majstrovské dielo, ale nejaké krivky tomu dodať a nejaký slušný materiál. Mám na mysli, niečo na báze zastávok, aké sú v Dúbravke, ktoré majú takú stenu, samozrejme aby to nebola taká nevzhľadná kocka z plechu a skla.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.