Možnosť odbočenia tam nie je. Mňa napadla jedna možnosť, ale totálne krkolomná: z Radlinského rovno smer Rača a na prvom priecestí sa otočiť späť. Tak ako sa to robilo pri poslednej výluke na Račku. Hoci pre bežnú premávku to asi nie je veľmi vhodné.
ale komentár pod fotkou hovorí celkom pravdivo. Takým štýlom by sa mohli robiť električkové zastávky, ako jedna dlhá stena, so strešným krytom. Nemusí to byť majstrovské dielo, ale nejaké krivky tomu dodať a nejaký slušný materiál. Mám na mysli, niečo na báze zastávok, aké sú v Dúbravke, ktoré majú takú stenu, samozrejme aby to nebola taká nevzhľadná kocka z plechu a skla.
Nedávno sme tu polemizovali o spôsobe ako prejsť na šetrnejší spôsob nasadzovania klbákov pomocou zmeny linkovania spojením 34 a 84 cez Vazovovu a skrátením L94 po Zochovu. Tak ma napadlo, že ako by potom linka vzniknutá zlúčením 84 a 34 premávala v úseku Vazovova - Račko - Šancová v smere do Dúbravky, lebo si niesom istý či je možno odbočenia z Radlinského na Šancovú.
nevedel by mi sem dakto hodiť torrent na nejakú dobrú hru s tématikou MHD alebo kde robíte šoféra trolejbusu, prípadne električky? o autobusy nemám záujem čo sa týka simulátorov. Ďakujem vopred za ochotu ?
Zabudol si na jednu vec. Petržalské Karosy B 741 by šli na plynofikáciu a výmenou za ne by došli Ikarusy z Trnávky alebo Juráku - podľa toho kam by tie plynové Karosy putovali. ? je v tomto kroku nejaká prekážka?
troška som vytriezvel z tej počiatočnej nevraživosti k Dlhým Dielom, plne chápem, že je rozdiel keď si človek prejde pešo od Cintorínu Petržalka k L80 a niečo iné keď si človek prejde aj len polovičnú vzdialenosť v kopcovitom teréne (hlavne keď ide o človeka so zníženou schopnosťou pohybu). Takže L35 a 135 (alebo radšej 36) môžu byť ale ako som písal : separátne L35 KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska- Púpavova - BORSKÁ a L135 KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ. Ale L36 (alebo skôr radšej 132) by som si vedel predstaviť ak by si to TESCO Lamač zacvakalo zo svojho vrecka, alebo si to m.č. KV financovala tieto vrtochy. Ale nech sa DPB usmaží vo vlastnom kotli, L36 budú určite ľudia z dispečerského sledovať ako je vyťažená.
Poviem to natvrdo. Lebo ľudia sú sprostí a nevedia sa pozrieť na skutočnú cenu, reagujú len na čo najväčší nápis "šrotovné".
To isté sem dostali teraz bohužiaľ tu v ČR - ceny išli krásne dolu, teraz nabehne šrotovné a ceny pôjdu hore, takže zákazník dostane auto so šrotovným za takú istú cenu, ako doteraz bez neho.
Problém SK je okrem toho v tom, že ja som ešte nezažil trh s tak nerealistickými (=predraženými) a rigidnými cenami, ako na SK.
prave som to videl aj na topkach...je to des a hroza, predpokladam, ze to vozidlo nebolo este vybavene kamerovym systemom
v tejto dobe velmi malo ludi upozornuje na verejnosti na "nevhodne" spravanie a ti cestni, ktori este maju tu odvahu, na to bohuzial len doplacaju
Nemôžeš vedieť, či by sa predali alebo nie. Ľudia by možno mali snahu čo najdlhšie jazdiť na starých autách, lebo na nové by nemali peniaze.
Jasné, že možno argumentovať tým, že predajcovia by mohli znížiť ceny, ak by chceli predať svoj tovar, čo by malo rovnaký efekt ako šrotovné. Ale pýtam sa, prečo tak neurobili? Prečo muselo prísť až šrotovné, aby naštartovalo predaj?
Aspoň viem, kto má aké predstavy o fungovaní ekonomiky. A uvidíme, ako to pomôže v najbližších rokoch, keď sa nepredajú autá, ktoré by sa v tých rokoch predali prirodzene a miesto toho sa so "štátnou" podporou predali v akcii "šrotovné".
Áno pomohlo aj Volkswagenu Slovakia. Kebyže si dobré informovaný v Bratislave sa vyrába aj Octavia a pre jej nadmerné objednávky mali aj tu plno. Samozrejme, je jasné, že Slovenské šrotovné pomohlo najmä Kii a PSA lebo oni majú lacnejšie automobily, ale pomohlo aj VW Sk. I keď jemu hlavne nemecké.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.