Nehovoril približne pred rokom istý pán Z., že sa do autobusov namontovali samohasiace systémy? ? Viem, že na 100% v SU, ale zdá sa mi, že ich montovali aj do IK nie?
Inak na nieco som natrafil,a musim povedat ze toto urcite nieje Tedom 1101/8038/.Aspon nie ten co dorazil do DPB alebo ten co momentalne jazdi.Jedine ze by nieco na poslednu chvilu v tovarni zmenili.Ked niekto o tom nieco vie,nech prezradi.?
ved jasne, zase keby boli nadvaznosti a kvalita autobusov lepsia tak auto pouzivam len tam kde mi to vyrazne skrati cestu napr. petrzalka - rybnicna. a do mesta pekne MHD, ale takto radsej zaparkujem na Tyrosovom nabrezi a vecer sa vratim zase spat autom ?
Vyhody MHD by som videl keby bola uz ta trat Petrzalka - Mesto a nasledna preferencia elektricky na sposob vlaku to jest cim menej prejazdov IAD a tam kde je prejazd IAD cez trat tak tam buchnut zavory alebo osvetlenie ako maju vlaky. ?
potom by som aj ja nechal auto vacsinu casu odpocivat na parkovisku
Ale ani ten najnovší autobus, na bezplatnej linke s minútovým intervalom a úplne bez cestujúcich nie je úplne konkurencie schopný voči IAD. A aj preto sa všade vo svete riešia problémy s IAD reštriktívnym spôsobom.
Ja som toho nazoru, ze by sa mala podporovat VHD, ale inak ako si to predstavuje vacsina tunajsieho osadenstva. Ja som za skvalitnovanie MHD a presun ludi z IAD na zaklade dobrovolnosti. T.j. zabezpecit vacsi podiel MHD motivacne a nie restrikcne.
Samozrejme, urcite obmedzenia IAD to obnasat moze, ale len pokial to priamo pomoze MHD (napr. vybudovanie BUS pruhu namiesto cestneho pruhu).
ale nie tym ze niekomu zakazeme kupovat si auto ked na to ma, ked chce 5 aut prosim, ked za ne plati statu peniaze prosim, plati dane za auto, za benzin a tak dalej
Aj v slobodnej demokratickej krajine do značnej miery veci riadi štát prostredníctvom svojej politiky, ktorú určujú občanmi volení predstavitelia. Teda štát/samospráva by v záujme trvalo udržateľného rastu a rozvoja mohli a mali robiť kroky na obmedzovanie IAD a prečo nie aj tým, že sa bude potierať to, že cesty a chodníky sa menia na parkoviská.
Linku 206 nahradí len na Kramároch. Z Nív je možné cestovať L208 a na Hodžovom prestúpiť, alebo ešte lepšie íst L21 pod stanicu, tam prestúpiť na L209 a v prípade že idete až k NÚSCH prejsť to z Vlárskej pešo. Je to oveľa rýchlejšie ako sa voziť okolo hradu.
Zdravim, ja som nejako mimo z tej trolejbusovej linky 207, ktora ma byt nasadena namiesto linky 206, pocas rekonstrukcie cesty na kramaroch. v rozpise v aktualitach je uvedené, ze bude premavat po trase: Ružová dolina - Miletičova - Prievozská - Mlynské nivy - Ul. 29. augusta - Mickiewiczova - Kollárovo nám. - Hodžovo nám. - Palisády - Búdková - Lovinského - Valašská - Mlynská dolina - Limbová - Vlárska - NÚSCH a späť.
ale v cestovnom poriadku linky platnom od 7.9. sa Mlynske Nivy vobec nenachadzaju a prave odtial som s nou ratala. Tak neviem, ci to bol iba omyl, alebo som to cele nejako zle pochopila. ?
Čo sa týka linky 135 na jej trase sú minimálne tri zaujímavé zástavky. prvá je už ta spomínaná na prechode, ďalšia je v protismere ( jeden označník pre linku 35 a o 20m je druhý pre 135) a posledná zaujímavá čo ju poznám je zástavka v lese ?
aspon vies, kam si mas ist "vybrat" auto ?
a co sa tyka tych "udí s duševnými poruchami" tak oni nemaju moc navyber co sa tyka cestovania. vodicak (asi) mat nemozu, tak im ostava len MHD.
To uz sa mi pozdava viac a s tym aj celkom suhlasim (ale museli by tam potom byt obe vozidla (resp 2 minibusy) ak by si chcel 30 minutovy interval (kvoli prestavkam a podobne))
Ešte sa chcem dotknúť témy L35 :
Keď premávajú po Sološníckej L35 a 135 proti sebe, teda dopĺňajú sa, tak by mohla kľudne tadiaľ prejsť L35 v oboch smeroch a nejak ju upraviť aj v ostatnom úseku trasy. Skúsim návrh :
KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska - (cez nadjazd nad električkovú trať) PÚPAVOVÁ - Borská - Karloveská - Šaštínska - Sološnícka - KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - Tománkova - Jána Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ
Mne sa toto zdá ako efektívnejšia trasa, s obsluhou Púpavovej a Borskej ako otočka pre autobus s prestupom na električky na zastávke Borská (ak sa nemýlim tak tam sú potraviny, takže odvoz obyvateľov Šaštínskej a Sološníckej k potravinám ? ). Rovnako využitie otočky cez Nad lúčkami a Jána Stanislava na obsluhu týchto ulíc odvoz/dovoz k električke alebo trolejbusu.
by ma zaujímalo, že ale načo tí ľudia tie autá majú keď ich nepoužívajú. Podotýkam, že som tam bol cez pracovný deň medzi 9-10 hodinou kedy je väčšina ľudí v práci, tak by som chápal keby dakto mal dovolenku, dakto PN, niekto robí poobede ale také veľké množstvo áut? - to pochybujem. To je už ozaj dôkaz, že ľudia si kupujú autá bez rozmyslenia. Radšej ušetria na jedle a oblečení, ale na ceste do práce ani za svet. Ešte keď dôjde aj na problémy s parkovaním a potom ide človek do práce od auta ešte z väčšej diaľky ako od zastávky MHD.
Ja osobne by som si skúsenostiach poslednej doby auto veľmi rád zaobstaral. Celkovo ma znechucujú ľudia čo sa nevedia rozhodnúť kam si sadnúť (minule idem si sadnúť a zrazu dve fúrie sa rozhodli že zmenia miesto tak sa tam rýchlo hodili predo mňa, ako keby to boli 1st class miesta, vzápätí na to začal nejaký dôchodca opruzovať nech otvorím vetrák, ani bu, ani mu, ešte to oslovenie "Hej!"), samozrejme dôchodcovia, ktorí nevedia čo so sebou, potom asociáli a neprispôsobiví hulváti. Neviem čo sa deje ale dosť ľudí s duševnými poruchami stretávam v MHDčke a s nimi cestovať je fakt dakedy viac než divné. Nemožno im upierať právo cestovať no ak sa pridajú k tomu ešte zážitky opísané vyššie, tak človek je akurát tak zrelý na IAD jednoznačne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.