ale čo to drístaš, veď páni z DPB sa v pravidelných intervaloch nechávajú počuť ako ideme podľa trendov so západnými mestami ? (myslené ironicky) Ak mám reagovať vecne tak ti poviem, že nie je podľa mňa treba aby vodič vpúšťal hneď ako dojde na konečnú do vozidla, z dôvodu, že u nás by sa to dalo využiť na krádeže. Uvediem príklad : Kakaovníčkovia na hlavnej stanici a ich "podnikanie" v oblasti kradnutia pri nastupovaní do autobusu. Keby sa toto umožnilo na stanici, že by napr. 61,74 alebo 201 stáli 10min pred odchodom na nástupišti, tak by si kakaovníčkovia obhliadli kde budú kradnúť, nachystali by sa a keby autobus oznamoval, že zatvára dvere tak zrazu šup dakomu kabelku dole alebo dačo z nej by zmizlo. Táto skupina ľudí je pokiaľ ide o prácu lenivá jak voš, ale kradnúť by to kradlo čo je deň dlhý. Avšak niesom z konštatovania tejto skutočnosti nadšený, ale načo si klamať. Tiež nesmieš zabudnúť, že šofér si musí odskočiť dakedy na WC a skontrolovať vozidlo či je ok, takže nemôže si tam nahnať ľudí. Samozrejme ak skontroluje vozidlo, vykoná návševu sociálky ak potrebuje, tak môže a nemusí púšťať ľudí do vozidla. Samozrejme za zimy by som to aj ja kedy privítal, keby som bol ušetrený mrznutia na zastávke. Opäť ale treba preskúmať či nie je vo veci nejaké nariadenie od DPB, čo toto vodičom zakazuje, alebo prísť na nástupište skôr ako 2-3min.
Tie ktoré sa v SNV lakujú na červeno nie sú tie z Košíc a majú vyššie dovozné RZ, jedine že doviezli ďalšie keďže pre Košice bolo určených len 16 busov tuším.
Zaujímavé, lebo tie Citelisy čo boli v Tempuse sú v dĺžke 12 metrov. Sú to tie s ktorými plánoval Eurobus vstup do košickej MHD. Jedine, žeby ešte iné voľné vlastnil Tempus.
Nebol už náhodou voz #3709 vyradený? Lebo v katalógu bol ešte do včerajška označený šedou farbou, tak ako #3706 a #3704 a teraz je označený červenou, tak ako ostatné vozidlá. ?
Žeby ho vrátili späť do premávky? ?
Ani 20 rokov po prevrate sa niektoré veci nezmenili a je čudné, že ich stále berieme ako samozrejmosť a nedožadujeme sa nápravy. Konkrétne mám na mysli prístup k cestujúcim MHD v Bratislave a v susedných metropolách, ako napr. Viedeň alebo Budapešť. Už za hlbokého socializmu bývala v Budapešti taká prax, že po odchode autobusu/električky/trolejbusu prišiel na nástupište ďalší spoj danej linky, aby mohli cestujúci nastúpiť - bez ohľadu na to, či mal odchod o 3 alebo o 30 minút. Dtto vo Viedni. Aká je však prax v Bratislave? Spoj odíde a vodič ďalšieho vozidla si tróni vo svojej kabíne ako veľký boss, cestujúci môžu niekedy aj 20 minút podľa ročného obdobia moknúť/mrznúť alebo sa potiť v horúčave, milý BOSS si číta noviny, pofajčieva, nohy vyložené a "plebs" nech prešľapuje na nástupišti, tak mu treba. Poviete si - maličkosť, ale práve z takýchto maličkostí sa skladá život. O vozidlách dávno za hranicou životnosti, sardinkovom presune do a zo zamestnania a nízkom až nulovom komforte cestovania v rozpálených plechových "krabiciach" v letných mesiacoch, a ďalších desiatkach problémov už radšej ani nebudem hovoriť. Prepravné je dosť vysoké na to, aby sme mali právo za vynaložené prostriedky požadovať komfort na úrovni 21. storočia. Nuž, ale pri takomto tempe nedosiahneme úroveň v susedných metropolách (najmä Viedne) ani o 200 rokov - ani keby nám Viedenčania bežali oproti...
Na K-report-e sa objavila informacia, ze do Bratislavy smeruju Citelisy z Tempusu. Mohol by to tu pripadne niekto potvrdit, alebo vyvratit? Co je to za akcia, kolko vozidiel, akych, pripadne na ako dlho?
už som si prečítal dávno... ukrajinci a cyperčania sa zdúchli ? baňa ostala s dlhami a šla do konkurzu a tak ďaľších 600 ľudí je na Gemeri bez práce ? kretén Fico by mal namiesto šrotovného (za ktoré si ľudia aj tak ľudia kupujú zahraničné autá) uvažovať radšej ako zabrániť podobným situáciám. To, že vyhlási tretie kolo šrotovného nikomu nezabezpečí pracovné miesto ☠
"Ja tam nepočítam s Petržalskou traťou a ani nedúfam, že tak skoro bude. To je akurát tak predvolebné eso v rukách slizko-hajzelského osadenstva magistrátu a DPB."
Pred pár dňami vysielala ČT program o brnianskych električkách „Od Karolinky ke Sputniku“ z roku 1973. Dr. Šauer, člen dopravnej komisie pri Mestskom národnom výbore, tam povedal doslova:
„Podle výhledového plánu lze počítat s tím, že kolejová doprava tramvajová zůstane nadále a bude páteří MHD. Ovšem ta tramvaj nebude vypadat tak, jak vypadá dnes, nebude se střetávat tolik se silniční dopravou, tedy s automobilovou, a bude vytvářena pokud možno na vlastním tělese, tak jak to ještě Brňáci dnes vidí na takovém tělese, jako je třeba tramvaj do Pisárek kolem veletržního výstaviště. Brno nebude mít nikdy ovšem podzemní dráhu, protože na to Brno neuzraje, ale bude mít takovou rychlou tramvaj, nezávislou tramvaj, která tedy nadzemními a podzemními úseky bude moct rychle, s větší oběžnou rychlostí, dopravovat cestující do okrajových částí města.“
Ako vidno, v Brne si už pred 35 jasne vytýčili smer a podľa toho robili, takže dnes majú viacero moderných tratí. V Bratislave sa plány menia ako fusakle, preto máme veľké guľové.
aha, tak preto mi to potom vyslo na 26,5 vozidla ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.