Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #134270:
Nie, nie 25 000€ pôjde na nálepky kedy bolo vyčistené vozidlo + kamerový systém na DD. ?
Dnes som sa bol prejst po stopach BA metra ? , tak prikladam zopar fotiek (fotene mobilom). http://toms.linuxos.sk/media/ba-metro/
Reakcia na: hoppusmark01 #134276:
7955 by si už zaslúžila...
Reakcia na: IGIs #134277:
aha, tak preto mi to potom vyslo na 26,5 vozidla ? ? ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #134271:
Teda asi som zle pochopil tvoj pôvodný príspevok. Tých veľa ľudí som myslel do smeru Rača/Ružinov/Vajnorská.
Reakcia na: TeBeCe #134270:
to pôjde na nové displeje na molecku ?
Reakcia na: kacka #134269:
tá 1. cena je v eurách a tá 2. v slovenských korunách ?
Reakcia na: TeBeCe #134263:
wow, taketo spravy ma tesia.. uvidime vysledok.. potom to zhodnotim ?
Kvoli tomu by som to asi nepisal, nemyslis?? :@%&
Reakcia na: no.ev.di. #134199:
"čo sa stalo do kelu s tou baňou?"
Odpoviem, hoci je to už mimo tému: ujo Google ti isto nájde desiatky článkov v rôznych médiách, v ktorých sa písalo o hrozbách odpojenia Sideritu od dodávok plynu (nevyhnutného na výrobu) kvôli vysokým dlhom. Táto situácia trvala, resp. periodicky sa opakovala niekoľko rokov.
Reakcia na: no.ev.di. #134247:

Nechcem tu zachádzať priveľmi do politiky lebo to nie je predmet tohoto fóra ale nedá mi to tu teraz nespomenúť. S prepáčením, ale odkedy je Slovensko ako samostatný štát, ako celok Nič Dokopy Nedokázalo. -No až na to, teraz zavedenie Eura aby som bol objektívny. Ale v oblasti dopravy Vôbec nič. Keby vtedajšia ČSR nezabrala Pressburg a nespotvorila ho na dnešnú Bratislavu, tak by v tomto meste možno, už behali aj ULF-y. Dávno by tu bola plnohodnotná Integrovaná Regionálna Doprava a všeobecne lepšia dopravná situácia. A nehovoriac o tom, že v povedzme "in österreichischen Händen" by toto mesto dnes bolo omnoho krajšie.
-a teda veľká česť hŕstke ľudí na vyspelejšej úrovni, ktorí snáď aj Slovensku prinesú lepšiu budúcnosť. Dnešné vedenie mesta Bratislava k nim však rozhodne nepatrí.
Reakcia na: Preßburg.Germane #134264:
Máš síce v princípe pravdu ale chýba k tomu jedna dôležitá vec - prestupný bod od račianskej radiály na Hauptbahnhof. Potom by som plne podporil vedecké linkovanie: Dúbravka (alebo KV)-Nové Mesto, Ružinov - Rača a Hbf-Nové mesto.
Reakcia na: AAA #134265:

Neviem, netvrdím, že je to celkom tak. Z mojich skúseností je to tak ako som písal. Aj na tomto fóre neviem teda kto je tu aký "expert" kto má akú školu a prax. Ale čo sledujem z času na čas toto fórum, najviac kritiky padá práve na spôsob linkovania k Hlavnej Stanici.
Som viac-menej laik v tomto odbore a tak nemôžem do toho veľmi hovoriť a možem sa mýliť samozrejme. No moja domienka je taká, že miesto napr. celej linky 3 ako takej by bolo rentabilnejšie pridať poradia na Linke 11.
Reakcia na: IGIs #134266:
v dnesnych spravach osobne zahradnik spominal 65.000. zrejme po odpocitani toho co pojde stranou ?
Reakcia na: IGIs #134268:
Sk alebo €? ?
Reakcia na: IGIs #134266:
tak neviem nakoniec koľko, pretože počas rozhovoru povedal 100 000 a na konci redaktorka 65 000 - po pravde si myslím, že to bude stáť 100 000/na 1 vozidlo 3766 Sk a nie 65 000/na 1 vozidlo 2448 Sk ?
Reakcia na: no.ev.di. #134253:

Ono je veľmi ťažko optimálne navrhnúť linkovanie v Bratislave. Bratislava má totiž veľmi nerovnomerné rozloženie radiál. A keby chcel človek zaviesť linky z jedného konca na druhý vychádza to len tak, že najviac liniek sa zbehne na Karloveskej/ Dúbravskej Radiále. Pretože spájať priamou električkovou linkou napr. Raču a Zlaté Piesky má sotva význam.
A mimo tej Hlavnej stanice ani súčasné linkovanie nie je podľa mňa nejako zlé -teda mám teraz namysli nevýlukové. Možno trochen sa viac "pohrať" s prekladmi na jednotlivých radiálach napr. 5 a 11, 1 a 5, 4 a 12.
Reakcia na: Preßburg.Germane #134264:
Ale ti asi uniklo, že na mýte do tej električky nastupuje dosť veľa ľudí.
Reakcia na: S499.1023 #134227:

Nechcem sa nejak moc starieť do linkovania, ale z osobných skúseností na "Hauptbahnhof" by bola rentabilnejšia linka po trase tej niekdajšej L14 miesto L2, L8 a hlavne L3. Čo som vysledoval drvivá vačšina ľudí vystúpi na Trnavskom / Račianskom mýte a ďalej ide už minimum. Aspoň poobede - možno ráno je situácia úplne iná, zrejme závisí kedy ide aký vlak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.