Trať od Trstenej v smere na štátnu hranicu je potrebné postaviť úplne nanovo, čo bez finančných prostriedkov z fondov z EÚ je pri dnešnej ekonomickej situácii nerentabilné.
ja viem, že na tých dvoch priechodoch nie je žiadna osobná doprava, ako som ten príspevok písal, tak som pozeral GVD. Asi som to len zle sformuloval a vyznelo to, že aj tie dva priechody rátam ako tie kde je osobná preprava.
Furt rozmýšľaš nad nesmrteľnosťou chrústa a riešiš úplné zbytočnosti. Spojenie Holíč - Hodonín je elektrizované spojenie, ktoré vzniklo ze Československa pre potrebu vozby lignitových vlakov zo Záhoria do elektrárne Hodonín a v súčasnosti sa veľmi často používa ako odklonová trasa pri výlukách na trati Lanžhot - Kúty (neviem, či nie aj práve teraz).
Na priechodoch Holíč-Hodonín ani Skalica-Sudoměřice nie je žiadna osobná doprava, pred napísaním príspevku by si sa mohol pozrieť aspoň do cestovného poriadku.
KURNÍK, SI ZO ŽELEZNIČIARSKEJ RODINY, STÁLE SI TO TU OMIEĽAL, TAK SA SPÝTAJ NIEKEDY NA NIEČO RODIČOV, ABY SI TU NEPôSOBIL AUTISTICKýM DOJMOM AKO MIROBA!!!
Kúty som tam dal len z dôvodu, že je to trio hraničných priechodov pre železnice, ktoré sú veľmi blízko seba. Osobne považuje spojenie Holič - Hodonín za zbytočné spojenie. Inak s prechodom vlakov cez Kúty nemám žiadny problém.
1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
Okrem dvoch rakúskych železničných prechodov, tých čo máme s Čechmi a cez Štúrovo, Fiľakovo a Čaňu do Maďarska ostatné nemajú skoro žiadne vlakové spojenia. Ešte som zabudol na trať cez Plaveč do Poľska. Neviem ale teda aký zmysel majú také prechody cez Bánréve, Sátoraljáujhely, Komárom, Zwardóń (keď Skalnica a Goral by sa dostali do Poľska,v pohode cez Bohumín alebo Č.Těšín), Lupków a tie tri prechody do ČR na Záhorí : Kúty, Holič a Skalica namačkané na sebe ? ešte prechod cez Skalicu sa dá chápať, že je to ďalej, ale Hodoním - Holíč je na čo dobrý?
Šotouši . Blíži sa koniec grafikonu, začína intenzívne prechádzanie tratí s ohrozenou osobnou dopravu (a v súvislosti s tým ryčanie, že to predsa jazdí plné ? ). Je to medzinárodná doprava, keď nemajú Pşiąnci záujem, môžu sa Zločinci snažiť ako chcú. Ale keď si spomeniem, ako Zločinci sprostitútkovali osobku cez Velkú nad Veličkou a cez Vlárský průsmyk, tak neverím tomu, že by stáli o udržanie nejakého ritného Lupkówa.
Tie osobné vlaky, čo tam teraz jazdia, nie sú najprázdnejšie (pri absolútne nepoužiteľnom grafikone dvoch párov vlakov). Zločinci vozia oveľa pochybnejšie vlaky. Hlavne nechápem, kde sa tam stále berie toľko českých spoluobčanov na tej trati.
No však tie kopce tam sú pre nákladnú dopravu úplne ideálne, 25 promile, to taká bardotka možno aj 500 ton odvezie ? . Ale možno tam začne prevádzkovať dopravu MiroBA.
keby... na takéto veci možno dojde za 20 rokov, keď ľuďom dojde, že nie je už kde parkovať a nedá sa takto ďalej žiť...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.