Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #133940:
Kúty som tam dal len z dôvodu, že je to trio hraničných priechodov pre železnice, ktoré sú veľmi blízko seba. Osobne považuje spojenie Holič - Hodonín za zbytočné spojenie. Inak s prechodom vlakov cez Kúty nemám žiadny problém.
Reakcia na: no.ev.di. #133931:
mám. ale niekam som zapatrošil nejaké čísielka, čo k tomu treba, takže ako keby som nemal... ?
Reakcia na: KikushkaBA #133885:


1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
Reakcia na: 810zssk #133930:
Tak záleží od toho, ako by bola naplnená. ?
Reakcia na: no.ev.di. #133938:
Zrejme nákladná doprava (ale neviem to iste). A prečo sa pýtaš aj na Kúty, kadiaľ inakadiaľ by si viedol diaľkovú dopravu do ČR? Snáď nie cez Čadcu?
Reakcia na: S499.1023 #133916:
no lebo ty si urcite strasny krasavec. a pre hlupaka je kazdy hlupy
Reakcia na: S499.1023 #133937:
Okrem dvoch rakúskych železničných prechodov, tých čo máme s Čechmi a cez Štúrovo, Fiľakovo a Čaňu do Maďarska ostatné nemajú skoro žiadne vlakové spojenia. Ešte som zabudol na trať cez Plaveč do Poľska. Neviem ale teda aký zmysel majú také prechody cez Bánréve, Sátoraljáujhely, Komárom, Zwardóń (keď Skalnica a Goral by sa dostali do Poľska,v pohode cez Bohumín alebo Č.Těšín), Lupków a tie tri prechody do ČR na Záhorí : Kúty, Holič a Skalica namačkané na sebe ? ešte prechod cez Skalicu sa dá chápať, že je to ďalej, ale Hodoním - Holíč je na čo dobrý?
Reakcia na: ufo #133936:
Šotouši 🙂. Blíži sa koniec grafikonu, začína intenzívne prechádzanie tratí s ohrozenou osobnou dopravu (a v súvislosti s tým ryčanie, že to predsa jazdí plné ? ). Je to medzinárodná doprava, keď nemajú Pşiąnci záujem, môžu sa Zločinci snažiť ako chcú. Ale keď si spomeniem, ako Zločinci sprostitútkovali osobku cez Velkú nad Veličkou a cez Vlárský průsmyk, tak neverím tomu, že by stáli o udržanie nejakého ritného Lupkówa.
Reakcia na: S499.1023 #133935:
Tie osobné vlaky, čo tam teraz jazdia, nie sú najprázdnejšie (pri absolútne nepoužiteľnom grafikone dvoch párov vlakov). Zločinci vozia oveľa pochybnejšie vlaky. Hlavne nechápem, kde sa tam stále berie toľko českých spoluobčanov na tej trati.
Reakcia na: no.ev.di. #133932:
Jasné, tak potom začnú jazdiť vlakom zo slovenskej ukrutnej riti do poľskej ukrutnej riti. Ach, deti, deti...
Reakcia na: ufo #133926:
No však tie kopce tam sú pre nákladnú dopravu úplne ideálne, 25 promile, to taká bardotka možno aj 500 ton odvezie ? . Ale možno tam začne prevádzkovať dopravu MiroBA.
Reakcia na: MiroBA #133925:
Ty si fakt kompletný vymetenec.
Reakcia na: MiroBA #133925:
keby... na takéto veci možno dojde za 20 rokov, keď ľuďom dojde, že nie je už kde parkovať a nedá sa takto ďalej žiť...
Reakcia na: 2xT3SUCS #133924:
Počuj, nemáš ty ICQ? Celkom fajnú muziku počúvaš ?
Reakcia na: MiroBA #133925:
Panovi ekonomika nic nehovori, ked rozprava o pendlovani jednej 810, ze?
Reakcia na: 2xT3SUCS #133920:
Povinnosti prepravcu = povinnosti cestujuceho. Prepravca = cestujuci. To len tak BTW 😃
Reakcia na: LUK #133918:
Pretoze tie co nie su v drvivej vacsine pripadov odisli zo SR:
Reakcia na: S499.1023 #133916:
Ty máš na Kramároch nejaké známe ❓ (sestričky)
Reakcia na: MiroBA #133925:
810 tam pendluje cez prázdniny v 5,6,7. Nákladná doprava tam nie je už minimálne dva mesiace. Aj tak tam bola nasilu držaná, žiaľ.
Nie je toto celkom predmetom tejto sekcie fóra ale zastavanie železničnej dopravy kdekoľvek ma dosť znepokojuje.

http://trate.vlaky.net/upload/online/download/kcp/kcp191.pdf

-zase sa chystá dobrá sprostosť so železnicami. No teda aspoň podľa mňa.
Trať Łupków - Medzilaborce vraj, že dokonca ani nákladná doprava tade nemá premávať čo dnes spomínali na TA3.
To je naozaj tak nevýhodné?
Aspoň tam mohli nechať pendlovať jednu 810. A čo ked niekto napr. z Humenného bude chcieť ísť do Sanoku?
Radšej pôjde viac smradľavých kamiónov a autobusov cez Duklu, než by sa preferovala železnica.
A k tomu tá trať bola ešte nedávno nákladne opravovaná.

A všeobecne tam kde sú potiahnuté koľajnice by som nedal žiaden autobus ani nepustil kamióny -nech sa využívajú koľajnice keď už boli raz pracne a nákladne niekde vybudované.

Ešte spomeniem opustenú trať Trstená - Suchá Hora - Czarny Dunajec. -Keby sa obnovila a dobudoval chýbajúci úsek, tak by mohla chodiť linka z Martina cez Oravu až do mesta Nowy Targ.
A tá by bola aj vyťažená si myslím, lebo veľa ľudí tam chodí na trhy a na nákupy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.