Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.railpage.net/modulesnews/article.php?storyid=1959

Napriek správe o udalosti v tom linku, som nevidel ešte na danej trati voziť hentie rušne nákladné vlaky nevidel. Jedine od BRKS som tam videl 230+740.
Reakcia na: ufo #133946:
A odkiaľ vypriadol AutistaBA tú tabuľku, čo sem prelinkoval z vlakov.niet? Ja som predpokladal, že to je z Návrhu...
Reakcia na: no.ev.di. #133949:
Trať od Trstenej v smere na štátnu hranicu je potrebné postaviť úplne nanovo, čo bez finančných prostriedkov z fondov z EÚ je pri dnešnej ekonomickej situácii nerentabilné.
Reakcia na: no.ev.di. #133949:
Isto? Väčšinou tam jazdí len 813-913 bez ďalšieho vozňa..
Reakcia na: 810zssk #133948:
Pokiaľ nevieš, tak na Oravskej lokálke chodia spriahnuté 813/913+813/913, čiže jedine buď jedna dvojička alebo dve by pokračovali na Nowy Targ.
Reakcia na: Emo #133941:
Prevadzkovat trat kvoli jednej 810 je somarina tak ci tak 😉 Jedine ze by chodila v straasne hustom intervale, aj to len mozno.
Reakcia na: S499.1023 #133945:
ja viem, že na tých dvoch priechodoch nie je žiadna osobná doprava, ako som ten príspevok písal, tak som pozeral GVD. Asi som to len zle sformuloval a vyznelo to, že aj tie dva priechody rátam ako tie kde je osobná preprava.
Reakcia na: S499.1023 #133937:
Lupkow nekončí, v rovnakom rozsahu bude aj budúci rok. Skončila len nákladná doprava.

Re #133940 Emo: A tá diaľková doprava - IC vlaky Praha - Žilina teda nie je diaľková doprava, keď to jazdí cez Čadcu? ?
Reakcia na: no.ev.di. #133944:
Furt rozmýšľaš nad nesmrteľnosťou chrústa a riešiš úplné zbytočnosti. Spojenie Holíč - Hodonín je elektrizované spojenie, ktoré vzniklo ze Československa pre potrebu vozby lignitových vlakov zo Záhoria do elektrárne Hodonín a v súčasnosti sa veľmi často používa ako odklonová trasa pri výlukách na trati Lanžhot - Kúty (neviem, či nie aj práve teraz).
Na priechodoch Holíč-Hodonín ani Skalica-Sudoměřice nie je žiadna osobná doprava, pred napísaním príspevku by si sa mohol pozrieť aspoň do cestovného poriadku.

KURNÍK, SI ZO ŽELEZNIČIARSKEJ RODINY, STÁLE SI TO TU OMIEĽAL, TAK SA SPÝTAJ NIEKEDY NA NIEČO RODIČOV, ABY SI TU NEPôSOBIL AUTISTICKýM DOJMOM AKO MIROBA!!!
Reakcia na: Emo #133940:
Kúty som tam dal len z dôvodu, že je to trio hraničných priechodov pre železnice, ktoré sú veľmi blízko seba. Osobne považuje spojenie Holič - Hodonín za zbytočné spojenie. Inak s prechodom vlakov cez Kúty nemám žiadny problém.
Reakcia na: no.ev.di. #133931:
mám. ale niekam som zapatrošil nejaké čísielka, čo k tomu treba, takže ako keby som nemal... ?
Reakcia na: KikushkaBA #133885:


1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
Reakcia na: 810zssk #133930:
Tak záleží od toho, ako by bola naplnená. ?
Reakcia na: no.ev.di. #133938:
Zrejme nákladná doprava (ale neviem to iste). A prečo sa pýtaš aj na Kúty, kadiaľ inakadiaľ by si viedol diaľkovú dopravu do ČR? Snáď nie cez Čadcu?
Reakcia na: S499.1023 #133916:
no lebo ty si urcite strasny krasavec. a pre hlupaka je kazdy hlupy
Reakcia na: S499.1023 #133937:
Okrem dvoch rakúskych železničných prechodov, tých čo máme s Čechmi a cez Štúrovo, Fiľakovo a Čaňu do Maďarska ostatné nemajú skoro žiadne vlakové spojenia. Ešte som zabudol na trať cez Plaveč do Poľska. Neviem ale teda aký zmysel majú také prechody cez Bánréve, Sátoraljáujhely, Komárom, Zwardóń (keď Skalnica a Goral by sa dostali do Poľska,v pohode cez Bohumín alebo Č.Těšín), Lupków a tie tri prechody do ČR na Záhorí : Kúty, Holič a Skalica namačkané na sebe ? ešte prechod cez Skalicu sa dá chápať, že je to ďalej, ale Hodoním - Holíč je na čo dobrý?
Reakcia na: ufo #133936:
Šotouši 🙂. Blíži sa koniec grafikonu, začína intenzívne prechádzanie tratí s ohrozenou osobnou dopravu (a v súvislosti s tým ryčanie, že to predsa jazdí plné ? ). Je to medzinárodná doprava, keď nemajú Pşiąnci záujem, môžu sa Zločinci snažiť ako chcú. Ale keď si spomeniem, ako Zločinci sprostitútkovali osobku cez Velkú nad Veličkou a cez Vlárský průsmyk, tak neverím tomu, že by stáli o udržanie nejakého ritného Lupkówa.
Reakcia na: S499.1023 #133935:
Tie osobné vlaky, čo tam teraz jazdia, nie sú najprázdnejšie (pri absolútne nepoužiteľnom grafikone dvoch párov vlakov). Zločinci vozia oveľa pochybnejšie vlaky. Hlavne nechápem, kde sa tam stále berie toľko českých spoluobčanov na tej trati.
Reakcia na: no.ev.di. #133932:
Jasné, tak potom začnú jazdiť vlakom zo slovenskej ukrutnej riti do poľskej ukrutnej riti. Ach, deti, deti...
Reakcia na: ufo #133926:
No však tie kopce tam sú pre nákladnú dopravu úplne ideálne, 25 promile, to taká bardotka možno aj 500 ton odvezie ? . Ale možno tam začne prevádzkovať dopravu MiroBA.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.