Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #133961:
Aj tá trať je v dosť biednom stave..
Reakcia na: Martin Fundárek #133961:
Lignit tam šiel naposledy v 90. rokoch. Odvtedy nič, až teraz 4.8.2009 prešiel popri osobných klonoch aj jeden nákladný BRKS s 230.065.
Reakcia na: Martin Fundárek #133959:
Ja naposledy minulý rok v auguste, na Lupkow 18 ludí, z Lupkowa 10 - z toho traja Češi išli niekde do okolia Paloty, tak sa mimoriadne stálo na bývalej zástávke. V uniforme nešiel nikto okrem vlakvedúceho.
Reakcia na: S499.1023 #133945:
V júni, júli a myslím aj minulý týždeň boli výluky v uzle Břeclav, pri ktorých bola trať využívaná na odklony. Inak je tam aj nákladná doprava, myslím, prakticky nulová, sem-tam nejaký mimoriadny vlak s lignitom, uhlím (aj to o tom píšu v Dráhe ako o rarite?).
Reakcia na: no.ev.di. #133938:
Niektoré z uvedených prechodov majú zmysel ako nákladné.
Reakcia na: ufo #133936:
Ja som tadiaľ pred pár rokmi šiel ráno v čase, keď ešte jazdili priame vlaky Humenné-Sanok. V celom vlaku išlo menej cestujúcich, než colníkov a pasovákov. A späť som išiel ako cestujúci sám.
Reakcia na: S499.1023 #133916:
Tá druhá časť súvetia bola načo dobrá, ak sa smiem spýtať?
Reakcia na: S499.1023 #133952:
Neštudoval som návrh na budúci rok, ale v návrhu na súčasný GVD tiež tie vlaky neboli - neboli dodané podklady asi, to môže byť dôvod.
Reakcia na: N/A #133955:
Bolo by to fajn investovať do hromadnej dopravy ako ekologickej formy, avšak či to bude práve úsek železnice medzi Oravou a Poľskom pochybujem. Ako tu odznelo chýba úsek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale čo je dôležitejšie, úsek medzi Podczerwonym a Nowym Targom je už tiež úplne rozobraný. Toto je už len bujná fantázia niektorých miestnych obyvateľov. Na jednom prerokovaní sa mi stalo, že mi zástupca starostu predstavil návrh postaviť rýchlostnú cestu medzi Námestovom a Oravskou Lesnou. Že vraj majú veľmi hustú premávku. Nie nebol to vtip. Alebo iný návrh. Diaľnica medzi Námestovom a Ťapešovom. Toto im dokonca zhltla aj markíza, ktorá to brala ako seriózny problém. :-))
Reakcia na: MiroBA #133925:
mojko a o akom chybajucom useku hovoris? od Trstenej az po Suchu horu ziadne kojanice uz niesu, tie uz davno skoncili vselikde inde, ver ze viem o com hovorim...
Reakcia na: luky133 #133830:
cele monako su milionari.. na cele s tym vodicom autobusu ?
http://www.railpage.net/modulesnews/article.php?storyid=1959

Napriek správe o udalosti v tom linku, som nevidel ešte na danej trati voziť hentie rušne nákladné vlaky nevidel. Jedine od BRKS som tam videl 230+740.
Reakcia na: ufo #133946:
A odkiaľ vypriadol AutistaBA tú tabuľku, čo sem prelinkoval z vlakov.niet? Ja som predpokladal, že to je z Návrhu...
Reakcia na: no.ev.di. #133949:
Trať od Trstenej v smere na štátnu hranicu je potrebné postaviť úplne nanovo, čo bez finančných prostriedkov z fondov z EÚ je pri dnešnej ekonomickej situácii nerentabilné.
Reakcia na: no.ev.di. #133949:
Isto? Väčšinou tam jazdí len 813-913 bez ďalšieho vozňa..
Reakcia na: 810zssk #133948:
Pokiaľ nevieš, tak na Oravskej lokálke chodia spriahnuté 813/913+813/913, čiže jedine buď jedna dvojička alebo dve by pokračovali na Nowy Targ.
Reakcia na: Emo #133941:
Prevadzkovat trat kvoli jednej 810 je somarina tak ci tak 😉 Jedine ze by chodila v straasne hustom intervale, aj to len mozno.
Reakcia na: S499.1023 #133945:
ja viem, že na tých dvoch priechodoch nie je žiadna osobná doprava, ako som ten príspevok písal, tak som pozeral GVD. Asi som to len zle sformuloval a vyznelo to, že aj tie dva priechody rátam ako tie kde je osobná preprava.
Reakcia na: S499.1023 #133937:
Lupkow nekončí, v rovnakom rozsahu bude aj budúci rok. Skončila len nákladná doprava.

Re #133940 Emo: A tá diaľková doprava - IC vlaky Praha - Žilina teda nie je diaľková doprava, keď to jazdí cez Čadcu? ?
Reakcia na: no.ev.di. #133944:
Furt rozmýšľaš nad nesmrteľnosťou chrústa a riešiš úplné zbytočnosti. Spojenie Holíč - Hodonín je elektrizované spojenie, ktoré vzniklo ze Československa pre potrebu vozby lignitových vlakov zo Záhoria do elektrárne Hodonín a v súčasnosti sa veľmi často používa ako odklonová trasa pri výlukách na trati Lanžhot - Kúty (neviem, či nie aj práve teraz).
Na priechodoch Holíč-Hodonín ani Skalica-Sudoměřice nie je žiadna osobná doprava, pred napísaním príspevku by si sa mohol pozrieť aspoň do cestovného poriadku.

KURNÍK, SI ZO ŽELEZNIČIARSKEJ RODINY, STÁLE SI TO TU OMIEĽAL, TAK SA SPÝTAJ NIEKEDY NA NIEČO RODIČOV, ABY SI TU NEPôSOBIL AUTISTICKýM DOJMOM AKO MIROBA!!!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.