Reakcia na: 810zssk #131682:
Re #131682 810zssk:
Nečakal som teda takú rakciu. -Takže hlavne križovatku SAV a okolie treba precpať viac autami smerujúce do tej mega garáže.
Ten kto raz sadne do auta,resp. má auto na čo mu je vlak? Pojde rovno do cieľa cesty tým autom.
Skorej by som povedal opačne -problém individuálnej dopravy je hlavne v meste a blízkom okolí. Každopádne preferujem hlavne diaľovú železničnú dopravu.
No, nechtie garáže tam sú, ale zásadne odmietam aby to bolo na úkor čo len časti nejakej hist. kult. pamiatky.
No ja som zvedavý čo to za ten hotel bude a pre koho a kde ko chcú postaviť a ako bude vyzerať.
Prečo by to celé malo realizovať výhradne mesto a ŽSR? -už aj len preto lebo peniaze z prenájmu kancelárskych, obchodných priestorov, tržba z hotela atd by šli do mestkého a štátneho rozpočtu. A z toho by sa mohlo financovať aj obnova vozového ho parku napríklad. Prečo sa vedenie mesta nemože správať ako podnikateľ? Samozrejme to, by sa ale mestkí poslanci nemohli na tom nabaľovať pre súkromné účely.
Berlin Hbf -OK . Len Bratislava nie je Berlín. V Berlíne bolo skoro všetko už za vojny zničené, tak tam taký skleník až tak nekričí a je to aj omnoho vačšie mesto.
K poslednej vete -likvidácia pôv. stanice a výstavba centra so sekundárnou funkciou stanice -veľmi vážny problém to ozaj je.
Aj spústa miest má zase historické budovy staníc - napr. Leipzig
810zssk
Hotel pri stanici je v Europe bezny (hoci je pravdou ze v Europe - teraz myslim na zapad od nas - nie su bezne zvuky nasich voznov) a popravde nevidim dovod preco by tam hotel byt nemohol.
"Prestavbu stanice a predstaničného priestoru by mali ako investor realizovať Výhradne ŽSR a Mesto Bratislava., čiže žiadny sukromný zbohatlík." - Preco? Ak pride sukromny podnikatel s dobrym riesenim, ktore bude vyhodne aj pre zeleznicu a mesto, nevidim problem aby to financoval on.
"Do objektov by som dal hlavne to čo je tam treba - čakárne, pokladne pre odbavovanie cestujúcich proste služby železničnej spoločnosti. Možno by nebol by odveci menší supermarket." - Odkazujem ta na Berlin Hbf.
Problem je skor v tom ze sa chystaju zlikvidovat stanicu a vybudovat tam nakupne centrum so sekundarnou funkciou zeleznicnej stanice. To je velmi vazny problem.