Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #129747:
"30 rokov bude BA aj s aglomeráciou väčšia" - to som sa nepriamo pýtal. Či sa "zväčšia" hranice aglomerácie, alebo počet obyvateľov v hraniciach v súčasnosti Ikom definovaných?
OK, nechajme to tak...
Reakcia na: Martin Fundárek #129749:
"Potom sa nečudujme, že si dôchodcovia presadia nezmyselné návrhy á la 84..."
- Ale v civilizovanom svete o doprave rozhodujú odborníci, ktorí sú za posielanie dôchodcov do kelu s takými návrhmi platení. Takže to normálny človek nemusí robiť.
http://spravy.pravda.sk/vodicov-vykolajenych-elektriciek-zrejme-neminie-vypoved-pm5-/sk_regiony.asp?c=A090518_175413_sk_regiony_p23

Teraz sa nám to machruje, keď je vodičov dosť. Som zvedavý, či o pár rokov, keď bude po kríze a zase sa pomaly nebude kvôli nedostatku ľudí vypravovať, nepošlú aj týmto dvom dopis, či by sa prosím pekne nechceli vrátiť...
Reakcia na: 21Tr #129542:
Račianska by sa v pohode mohla prepojiť s Vajnorskou pri dostavbe Tomášikovej ulice. To sa, bohužiaľ, tradične plánuje bez zakomponovania MHD.
Reakcia na: MiroBA #129540:
Prepáč, ale tu púšťaš jednu kravinu za druhou.
Električkové trate sa v 70-tych rokoch veľmi nebudovali, skôr naopak – Praha stavala metro, v Ostrave sa trate skôr rušili (vrátane Bohumína), aj v Košiciach niečo padlo. Svoju sieť významnejšie rozširovalo len Brno (napr. trať na Starý Lískovec, do Modříc či spojenie Pisárky-Komín).
Račianska radiála bola hotová v roku 1966. Trať do Dúbravky sa vybudovala až v rokoch osemdesiatych, trať do Karlovej Vsi sa v 70-tych len zrekonštruovala a predĺžila z dnešného priestoru Jurigovo nám. - Segnerova po dnešnú konečnú.
Koľajnice sa zo Starého mosta nevytrhali v roku 1961, zostali tam, len sa nepoužívali. Až oveľa neskôr sa zaasfaltovali.
Reakcia na: vlado13 #129527:
Klemensovu. Clementisova je na Ostredkoch.
Reakcia na: vlado13 #129448:
Hoppusmark01 má pravdu.
Reakcia na: vlado13 #129427:
Ak pod „nezávislými držiteľmi certifikátov“ máš na mysli Slávikových tzv. „autorizovaných dopravných inžinierov“, tak vedz, že nijaký „autorizovaný dopravný inžinier“ neexistuje. Tí jeho autorizovaní inžinieri sú (možno) autorizovaní stavební inžinieri v odbore dopravných stavieb. A dokonca ani nevedel povedať, ktorý zo Schlosserovcov je jeho „poradcom“ (na to som sa ho pýtal, pretože tituly mu poskladal od dvoch). Pozri tiež diskusiu z cca decembra 2007-februára 2008 medzi mnou a Slávikom (nick „marcelllooo“).
Reakcia na: Ike #129371:
Odpovede nájdete na http//jaspi.justice.gov.sk, zákon 618/2003, §§ 18, 21, 24 a nasl.
Reakcia na: hoppusmark01 #129320:
„Ktory normalny clovek by sa tam isiel dohadovat s dochodcami“
Potom sa nečudujme, že si dôchodcovia presadia nezmyselné návrhy á la 84, keď sa nikto „normálny“ nebude chodiť dohadovať s dôchodcami.
Reakcia na: Majo #129228:
„prečo zbytočne uberať“ Z Račka sa dalo do Karlovky po starom päťkou priamo, teraz len zachádzkou, zato z Trnavského sa dá troma linkami priamo. To nie je nelogické?:-) Ale vážne: predovšetkým je nelogické, že sa neupravili signálne plány v oblasti Kamenné nám. - Jesenského tak, aby sa tam vošlo všetko, čo by bolo treba. To je základný problém – a následkom toho sa môžeme baviť len o zlých a ešte horších riešeniach.
Reakcia na: drink #129745:
a to sa vylučuje? o 30 rokov bude BA aj s aglomeráciou väčšia... či predpokladáš vplyv nejakého dekoncentračného činiteľa?
Reakcia na: Ike #129744:
Čo je na tom offtopic?
Reakcia na: Ike #129744:
Lenže ty si tu hovoril o výhľade 30 rokov. To všetko čo tu teraz píšeš sa asi výrazne zmení. Alebo nie?
Reakcia na: drink #129739:
moja aglomeračná hra je úplne jednoduchá.... Bratislavská aglomerácia siaha tam, pokial sú jej denné väzby...
pretože nie počet obyvateľov samotnej mesta je dôležitý, ale počet cestujúcich... to znamená, že na Slovenskej strane vklude kopíruje hranice okresov Senica, Trnava, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda... (v najextrémnejšom prípade)... Ale môžme zostať v hranici Bratislavského kraja, tu tiež počet obyvateľov rastie rýchlym tempom...
Viedeň - vieš o výraznom dochádzkovom pruhu z viedne?
Györ? - ako ironická poznámka dobré
a prečo? lebo cezhraničné vzťahy ešte nie sú na takej úronvni ako vnútroštátne...
offtopic off
Reakcia na: M3go #129740:
nejaké nedorozumenie alebo čo. ja nie som "Brankov" hovorca ☺
pravda ale je, že posledné dni sú obzvlášť "úrodné"...
keby sa to všetko stalo v priebehu polroka, ani pes neštekne. ale prísť za pár dní o desať vozov je dosť, nehovoriac o zraneniach. smola, kua... ?
Reakcia na: Mike #129738:
Práve tento dopravný poriadok, teda lepšie povedané vyhláška MDPT 250/1997 ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh vykonáva zákon o dráhach.
Reakcia na: Majo #129483:
Tvoje tliachanie tiez stoji za ...
Reakcia na: 2xT3SUCS #129736:
To chce Branko vyhodiť toho vodiča?
Kvoli takejto kravine?
Reakcia na: Ike #129666:
Neviem, neviem, ale tá tvoja aglomeračná hra sa mi akosi nezdá. Rátaš do bratislavskej aglomerácie aj Viedeň? Ak áno/nie, tak prečo? Gyor? Odkiaľ kam sa bude dochádzať za 30 rokov do práce? Máš nejaké varianty? Aká je ich pravdepodobnosť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement