Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: drink #129739:
moja aglomeračná hra je úplne jednoduchá.... Bratislavská aglomerácia siaha tam, pokial sú jej denné väzby...
pretože nie počet obyvateľov samotnej mesta je dôležitý, ale počet cestujúcich... to znamená, že na Slovenskej strane vklude kopíruje hranice okresov Senica, Trnava, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda... (v najextrémnejšom prípade)... Ale môžme zostať v hranici Bratislavského kraja, tu tiež počet obyvateľov rastie rýchlym tempom...
Viedeň - vieš o výraznom dochádzkovom pruhu z viedne?
Györ? - ako ironická poznámka dobré
a prečo? lebo cezhraničné vzťahy ešte nie sú na takej úronvni ako vnútroštátne...
offtopic off
Reakcia na: M3go #129740:
nejaké nedorozumenie alebo čo. ja nie som "Brankov" hovorca ☺
pravda ale je, že posledné dni sú obzvlášť "úrodné"...
keby sa to všetko stalo v priebehu polroka, ani pes neštekne. ale prísť za pár dní o desať vozov je dosť, nehovoriac o zraneniach. smola, kua... ?
Reakcia na: Mike #129738:
Práve tento dopravný poriadok, teda lepšie povedané vyhláška MDPT 250/1997 ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh vykonáva zákon o dráhach.
Reakcia na: Majo #129483:
Tvoje tliachanie tiez stoji za ...
Reakcia na: 2xT3SUCS #129736:
To chce Branko vyhodiť toho vodiča?
Kvoli takejto kravine?
Reakcia na: Ike #129666:
Neviem, neviem, ale tá tvoja aglomeračná hra sa mi akosi nezdá. Rátaš do bratislavskej aglomerácie aj Viedeň? Ak áno/nie, tak prečo? Gyor? Odkiaľ kam sa bude dochádzať za 30 rokov do práce? Máš nejaké varianty? Aká je ich pravdepodobnosť?
Reakcia na: AAA #129715:
No tak buď STN, ako píšeš, , alebo nie je k tomu nejaká vykonávacia vyhláška?
Reakcia na: JakuB FilO #129734:
Skúšaš nás, alebo čo?!
Ak vravis o bratislavsko tuneli ta to neprojektovali. ? Pôvodne to bol tunel pre autá az v roku 1982 sa stal električkovým
Reakcia na: Majo #129727:
A prečo sa vlastne tak dementne projektujú trate v Bratislave? Ostré oblúky sú o toľko lacnejšie, či ako? 🙂
ani ja , ale ani tuto to neni
Reakcia na: Valec #129604:
Akurát dnes som sa dosť čudoval, keď som pri ŽST Petržalka videl Blagussácky autobus s trasou Bezenye - Bratislava. Som ani nevedel, že taká linka existuje.
Reakcia na: Ike #129725:
Ved viem. Ako som napisal, sam ho pouzivam 😉
Reakcia na: Solider #129728:
... keď bude konečne... sorry za chybu ?
Reakcia na: S499.1023 #129714:
Samozrejme že môžem. Vo všetkých príspevkoch mi ide o to, že metro by nemalo žiaden negatívny vplyv, len pozitívny, ale nakoľko sa jedná o finančne nákladnú stavbu a tiež aj to, že sa investor na to nenájde, nepreferujem to bezhlavo ako jedinú možnosť, budem rád, keď bude konečná aj ta sľubovaná električková rýchlodráha, čo už mala byť vybudovaná 😃
Reakcia na: S499.1023 #129703:
Lenže tá trať sa dala naprojektovať aj tak, aby tam až také ostré oblúky neboli. Miesta je tam dosť. Aj keď uznávam, môžeš mi oponovať, že je to manipulačná trať a boli by to vyhodené peniaze.

Re #129718 S499.1023: To by bolo interurbánne. ?
Reakcia na: Solider #129599:
"Inak, áno? Tak potom prečo stavali metro v mestách, kde električky jazdia, keď tam tiež mohol prísť niekto s nápadom, že načo, však električky to zvládnu?"

Porovnaj si veľkosť Bratislavy a tých iných miest ❗
Reakcia na: 810zssk #129724:
je to úplne regulérny odborný pojem...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.