Akurát dnes som sa dosť čudoval, keď som pri ŽST Petržalka videl Blagussácky autobus s trasou Bezenye - Bratislava. Som ani nevedel, že taká linka existuje.
Samozrejme že môžem. Vo všetkých príspevkoch mi ide o to, že metro by nemalo žiaden negatívny vplyv, len pozitívny, ale nakoľko sa jedná o finančne nákladnú stavbu a tiež aj to, že sa investor na to nenájde, nepreferujem to bezhlavo ako jedinú možnosť, budem rád, keď bude konečná aj ta sľubovaná električková rýchlodráha, čo už mala byť vybudovaná
Lenže tá trať sa dala naprojektovať aj tak, aby tam až také ostré oblúky neboli. Miesta je tam dosť. Aj keď uznávam, môžeš mi oponovať, že je to manipulačná trať a boli by to vyhodené peniaze.
"Inak, áno? Tak potom prečo stavali metro v mestách, kde električky jazdia, keď tam tiež mohol prísť niekto s nápadom, že načo, však električky to zvládnu?"
tak ono je to paradox, že aj keby električky v tuneli dali maximum, čo môžu... náskok niekoľkonásobne stratia na skvostoch typu molecova, kuklovská a pod ?
ale tak, keď neprší, aspoň kvapká ?
No čo? Ak sa po rekonštrukcii zvýši maximálna rýchlosť v tuneli, tak sa s tým aj dá súhlasiť. Či Ty si skôr narážal celkovo na preferenciu v Bratislave? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik