Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vlado13 #129381:
Až do napísania tohto príspevku som Ťa považoval za normálneho človeka s celkom rozumnými názormi, ale teraz si sa ukázal, nehnevaj sa, ako úplný diletant...
Reakcia na: 21Tr #129357:
po Stefanikovej kedysi elektricky chodili, ale dnes uz nie je moznost ich odtial previest k hl. stanici, vytvorenie podmienok presmerove i vyskove vedenie kolaji v spojitosit so zamerom prestavby Predstanicneho nam. je takmer vylucene, jedinou hypotetickou moznostou by bolo predlzenie na Prazsku a zaustenie pod zem niekde za krizovatkou so Sokolskou, navrat by uz bol z rise technickych zazrakov,
jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi, ktore by mohli ist po Starom moste, Sturovej, cez nam. SNP, Suche myto, kde by sa napojili na T-trate a pokracovali po Stefanikovej, to by umožnilo viesť niekorú linku cez Kramáre až k nemocnici MO a po dobudovaní trolejov do Lamaca a pri trochu nadcasoveho videnia az do DNV, cez Mlynsku dolinu by sa dalo zabezpecit spojenie s DD a po dobudovani trolejov na nabrezi aj zokruhovanie,
ak si uvedomime, ze aj most Apollo by mohol posluzit pre rozvoj trolejovej trakcie MHD v BA, potom by sa dala riesit komplexne Petrzalka na principe tam a spat, i dookola, bez kolaji, ktore rozdeluju, navyse pri znamych cenovych pomerov, T-trate a T-busy ba nas stali ovela menej ako E-trasy a E-supravy, podla mojho odhadu tak 1 : 1,6 az 1,8
Reakcia na: S499.1023 #129375:
Ďakujem za odpoveď, aj som si myslel, že je to kvôli tomu...

Re #129364 Majo: Takže beriem späť, nebude to asi stavom trate... Podľa info od BigMaca dotyčný vodič zadal na výhybke plnú jazdu, takže si za to môže sám...
Reakcia na: Ike #129378:
take Bratislavske shitoviny ani neodstrania, ani nereaguju, ale veselo v tom pokracuju aj nadalej...
Reakcia na: Majo #129374:
pravda.... otázkou je teraz, či vytvorenie neziskovej skupiny na facebooku je komerčný účel ?
.
ale mne to spravili tiež na aktuálne. Napísal som im e-mail. Tak ten ilustračný obrázok odstránili... Ale ani bú ani mú...
Reakcia na: Majo #129364:
Čo to má s kvalitou tratí?
Reakcia na: Majo #129364:
To zase ten debil z Kavca bude niekde vykladať, že prekročil rýchlosť o 70% bez toho, aby sa zmienil o absolútnych číslach.
Reakcia na: Majo #129365:
Nemohlo. Práve preto sa tam dávalo 2x TV8, inak by to nemalo žiadny zmysel, žáááno?
Šalingrad - 1x TV 8, neskôr TV 14.
Reakcia na: Ike #129371:
Lenže to nie je (na rozdiel od nejakých novín) na komerčné účely.
Reakcia na: jandro #129370:
Toto už bolo na všetkých fórach riešené x-krát a všeobecne sa dospelo k tomu, že fotografuješ verejný dopravný prostriedok na verejnom priestranstve, takže žiadne povolenie nepotrebuješ a každého, kto by ti tvrdil opak môžeš slušne poslať niekam... Keby si si chcel odfotiť napríklad budovu VÚBčky, tiež si tam nepôjdeš pýtať povolenie.
Reakcia na: jandro #129370:
To ako Ťa napadla taká sprostosť? Samozrejme, že môže. Na verejnom priestranstve môžeš fotiť všetko a nemusíš si pýtať nijaké povolenie. Nehovoriac o tom, že DPB je organizácia platená z peňazí daňových poplatníkov, takže oni naozaj nemajú právo čokoľvek pred verejnosťou utajovať. A to s tým ev. č. si dúfam nemyslel vážne...
Reakcia na: Majo #129368:
tak to fakt neviem.... Robil som teraz záverečnú prácu a použil som tam podkladovú mapu od človeka, čo pravdepodobne už nežije, resp. je veľmi starý a nemám na ňho žiadny kontakt... napriek tomu, to nie je plagiátorstvo, ak ho uvediem ako autora bez skontaktovania
Reakcia na: Majo #129368:
Kacírska otázka: Môže niekto len tak fotiť električku, autobus alebo trolejbus, ktorý nevlastní bez povolenia majiteľa - DPB?
Prípadne, ak áno, tak nemusí aspoň zakryť evidenčné číslo? ?
Reakcia na: 810zssk #129367:
Ale niekedy človek ani nevie, od koho má pýtať povolenie?
Reakcia na: jandro #129366:
Nie, nestačilo. Treba sa najprv spýtať autora fotky, či ju môže použiť, inak ich môže zažalovať. Akurát, že dosť veľa ľudí si autorské práva vysvetľuje úplne inak a aj ja sa nestačím čudovať, aké všeliaké skupiny o MHD vznikajú na Facebooku s (nielen) mojimi fotkami v profile - napr. Skupina proti zrušeniu linky 14 a podobné nezmysly. ?
Reakcia na: jandro #129366:
Samozrejme ze nestaci, ked nemas povolenie.
Reakcia na: richardhudec #129358:
Nestačilo by dať pod fotku - Zdroj: imhd.sk?
Reakcia na: S499.1023 #129359:
Inak keby tam bola 1xTV8, mohlo by to mať tiež vypínateľné podvozky (tak ako to má teraz)? V Brne majú na K2R 1x alebo 2xTV8?
Reakcia na: S499.1023 #129363:
Údajne išiel 17 km/h. Aspoň vidno, ako kvalitne sa (ešte stále) v BA robia trate...
Reakcia na: richardhudec #129362:
10 do odbočky na zaklinovanej výhybke je čistokrvný alibizmus. Výbehom sa to ani nedá realizovať a ja osobne z konkrétnych bezpečnostných dôvodov uprednostňujem malé prekročenie rýchlosti a jazdu výbehom pred jazdou predpísanou rýchlosťou a výkonom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.