Kacírska otázka: Môže niekto len tak fotiť električku, autobus alebo trolejbus, ktorý nevlastní bez povolenia majiteľa - DPB?
Prípadne, ak áno, tak nemusí aspoň zakryť evidenčné číslo? ?
Nie, nestačilo. Treba sa najprv spýtať autora fotky, či ju môže použiť, inak ich môže zažalovať. Akurát, že dosť veľa ľudí si autorské práva vysvetľuje úplne inak a aj ja sa nestačím čudovať, aké všeliaké skupiny o MHD vznikajú na Facebooku s (nielen) mojimi fotkami v profile - napr. Skupina proti zrušeniu linky 14 a podobné nezmysly. ?
10 do odbočky na zaklinovanej výhybke je čistokrvný alibizmus. Výbehom sa to ani nedá realizovať a ja osobne z konkrétnych bezpečnostných dôvodov uprednostňujem malé prekročenie rýchlosti a jazdu výbehom pred jazdou predpísanou rýchlosťou a výkonom.
No ak teda bude platiť to čo sa hovorí, že po vybudovaní trate do Petržalky sa má linkovanie električiek upraviť a intervaly zhustiť, tak pripadá do úvahy okrem toho 6min aj kratší interval. Aj keď pochybujem, že tí čo budú mať po ruke stále linku 93 a električku k Hlavnej stanici, si vyberú električku nakoľko cesta medzi Šafkom a stanicou trvá 14minút čo sú dve tretiny jazdého času linky 93. Jedine ak by dakomu došlo v gebuli, že Štefánikovu ulicu nenafúkne a jediná možnosť ako zvýšiť na nej kapacitu je električkou tak potom by sa dalo uvažovať o tom, že by ľudia uprednostnili 13 pred 93.
-pravdepodobne isla moc rychlo, urcite nepodhodilo, lebo vyhybka bola zaistena drevenymi kolikmi
-kolko si nezajazi vodic neviem, prvy vozen supravy mal vyskoceny len zadny podvozok do strku, takze nepredpokladam poskodenie...na prednom vozni bol len jeden plech od spriahadla ohnuty trocha, zadny vozen by podla mna nebol problem do tyzdna spravit - aj ked neviem ako su na tom podvozky a hlavne zadny, lebo ten vyzeral asi najhorsie...
-prace na vyslobodeni trvali asi do 23:15 teda ak si dobre pamatam...v tom case uz bola nakolajena
-s tou kolajnicou nakoniec nebude az taky problem, ked nadvihli elektricku a kolajnicu uz netlacil sprieceny podvozok, tak sa ako-tak vratila sama na povodnemiesto...bude ju vsak treba upevnit, ale to stihnu urcite za chvilu a urcite do ukoncenia vyluky krasnany
Možem sa spýtať k tej včerajšej nehode 7941+7942 ??
ako sa to stalo ,či ju podhodilo alebo išla moc rýchlo ??
kolko si nezajazdí vodič a suprava ??
do kedy asi trvali prace na vyslobodenie 7942 ??
videl som že došlo k poškodeni kolajnice tak teda kolko bude trvať ju dať spat ??
DAKUJEM ?
To čo Ťa napadlo??? Videl si, v akom sú stave? Však to sú skorodované rozpadnuté vraky, ich oprava by si vyžadovala nepochybne aj nový skelet, takže pochybujem o finančnej výhodnosti Tvojho nápadu. Ak uvažovať o nejakom vyradenom trolejbuse, tak možno zo Zlína, aj keď podľa mňa ani to nie je správna cesta.
Re #129321 Petto: Na to Ti viem odpovedať aj ja - kúila sa za to K2S 7126 a zrekonštruovala výpravňa v Krasňanoch. ?
Re #129331 Peon: Nevypínajú motor najmä v zime, lebo by ho už nemuseli natočiť... Na tej diskusii som bol náhodou aj ja a mňa dorazil dôchodca z Búdkovej, ktorý sa došiel námestníkovi primátora pre dopravu (vtedy ešte Koladovi) sťažovať na to, že trolejbusy na Búdkovej "nezajížďajú" až k nástupnej hrane. To, že je to nástupište v oblúku, už zrejme toho pána netrápilo.
Re #129342 AAA: Ale u trolejbusu sa Ti asi nestane, že automat zmrzne a nenahodíš voz, zatiaľ čo u autobusu je v zime naštartovať (najmä takú plynovú Vrakosu) niekedy problém... Ak tam majú prestávky v priemere 10 - 15 minút, aj ja by som ten motor v zime asi nechal bežať...
13 kazdych sest minut? hm ta nikdy nesla tak casto a myslim ze ani nepojde
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk