Reakcia na: kacka #129351:
No ak teda bude platiť to čo sa hovorí, že po vybudovaní trate do Petržalky sa má linkovanie električiek upraviť a intervaly zhustiť, tak pripadá do úvahy okrem toho 6min aj kratší interval. Aj keď pochybujem, že tí čo budú mať po ruke stále linku 93 a električku k Hlavnej stanici, si vyberú električku nakoľko cesta medzi Šafkom a stanicou trvá 14minút čo sú dve tretiny jazdého času linky 93. Jedine ak by dakomu došlo v gebuli, že Štefánikovu ulicu nenafúkne a jediná možnosť ako zvýšiť na nej kapacitu je električkou tak potom by sa dalo uvažovať o tom, že by ľudia uprednostnili 13 pred 93.
Majo
Re #129305 Petto: 15TrM sú len 1528 a 1529.
Re #129321 Petto: Na to Ti viem odpovedať aj ja - kúila sa za to K2S 7126 a zrekonštruovala výpravňa v Krasňanoch. ?
Re #129331 Peon: Nevypínajú motor najmä v zime, lebo by ho už nemuseli natočiť... Na tej diskusii som bol náhodou aj ja a mňa dorazil dôchodca z Búdkovej, ktorý sa došiel námestníkovi primátora pre dopravu (vtedy ešte Koladovi) sťažovať na to, že trolejbusy na Búdkovej "nezajížďajú" až k nástupnej hrane. To, že je to nástupište v oblúku, už zrejme toho pána netrápilo.
Re #129342 AAA: Ale u trolejbusu sa Ti asi nestane, že automat zmrzne a nenahodíš voz, zatiaľ čo u autobusu je v zime naštartovať (najmä takú plynovú Vrakosu) niekedy problém... Ak tam majú prestávky v priemere 10 - 15 minút, aj ja by som ten motor v zime asi nechal bežať...