Reakcia na: t6a57919 #129355:
-pravdepodobne isla moc rychlo, urcite nepodhodilo, lebo vyhybka bola zaistena drevenymi kolikmi
-kolko si nezajazi vodic neviem, prvy vozen supravy mal vyskoceny len zadny podvozok do strku, takze nepredpokladam poskodenie...na prednom vozni bol len jeden plech od spriahadla ohnuty trocha, zadny vozen by podla mna nebol problem do tyzdna spravit - aj ked neviem ako su na tom podvozky a hlavne zadny, lebo ten vyzeral asi najhorsie...
-prace na vyslobodeni trvali asi do 23:15 teda ak si dobre pamatam...v tom case uz bola nakolajena
-s tou kolajnicou nakoniec nebude az taky problem, ked nadvihli elektricku a kolajnicu uz netlacil sprieceny podvozok, tak sa ako-tak vratila sama na povodnemiesto...bude ju vsak treba upevnit, ale to stihnu urcite za chvilu a urcite do ukoncenia vyluky krasnany
Majo
Re #129305 Petto: 15TrM sú len 1528 a 1529.
Re #129321 Petto: Na to Ti viem odpovedať aj ja - kúila sa za to K2S 7126 a zrekonštruovala výpravňa v Krasňanoch. ?
Re #129331 Peon: Nevypínajú motor najmä v zime, lebo by ho už nemuseli natočiť... Na tej diskusii som bol náhodou aj ja a mňa dorazil dôchodca z Búdkovej, ktorý sa došiel námestníkovi primátora pre dopravu (vtedy ešte Koladovi) sťažovať na to, že trolejbusy na Búdkovej "nezajížďajú" až k nástupnej hrane. To, že je to nástupište v oblúku, už zrejme toho pána netrápilo.
Re #129342 AAA: Ale u trolejbusu sa Ti asi nestane, že automat zmrzne a nenahodíš voz, zatiaľ čo u autobusu je v zime naštartovať (najmä takú plynovú Vrakosu) niekedy problém... Ak tam majú prestávky v priemere 10 - 15 minút, aj ja by som ten motor v zime asi nechal bežať...