Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Možem sa spýtať k tej včerajšej nehode 7941+7942 ??
ako sa to stalo ,či ju podhodilo alebo išla moc rýchlo ??
kolko si nezajazdí vodič a suprava ??
do kedy asi trvali prace na vyslobodenie 7942 ??
videl som že došlo k poškodeni kolajnice tak teda kolko bude trvať ju dať spat ??
DAKUJEM ?
Reakcia na: TeBeCe #129345:


A dke mšá tie cp - na IMHD ich nevidím.
Reakcia na: Peter6607 #129303:
To čo Ťa napadlo??? Videl si, v akom sú stave? Však to sú skorodované rozpadnuté vraky, ich oprava by si vyžadovala nepochybne aj nový skelet, takže pochybujem o finančnej výhodnosti Tvojho nápadu. Ak uvažovať o nejakom vyradenom trolejbuse, tak možno zo Zlína, aj keď podľa mňa ani to nie je správna cesta.

Re #129305 Petto: 15TrM sú len 1528 a 1529.

Re #129321 Petto: Na to Ti viem odpovedať aj ja - kúila sa za to K2S 7126 a zrekonštruovala výpravňa v Krasňanoch. ?

Re #129331 Peon: Nevypínajú motor najmä v zime, lebo by ho už nemuseli natočiť... Na tej diskusii som bol náhodou aj ja a mňa dorazil dôchodca z Búdkovej, ktorý sa došiel námestníkovi primátora pre dopravu (vtedy ešte Koladovi) sťažovať na to, že trolejbusy na Búdkovej "nezajížďajú" až k nástupnej hrane. To, že je to nástupište v oblúku, už zrejme toho pána netrápilo.

Re #129342 AAA: Ale u trolejbusu sa Ti asi nestane, že automat zmrzne a nenahodíš voz, zatiaľ čo u autobusu je v zime naštartovať (najmä takú plynovú Vrakosu) niekedy problém... Ak tam majú prestávky v priemere 10 - 15 minút, aj ja by som ten motor v zime asi nechal bežať...
Reakcia na: 21Tr #129324:
13 kazdych sest minut? hm ta nikdy nesla tak casto a myslim ze ani nepojde
Reakcia na: 21Tr #129330:
Este mi nic nedoslo ani na 1 z troch mailov ? co mam. Skus tento PettoG@gmail.com
Reakcia na: Valec #129337:
super. vykolaji sa T6-tka a na obrazok daju k2s-ku ? nejaky znalec mhd pisal ten clanok? ? aj ked je to iba ilustracne foto, tak mohli najst na imhd nejaku T6-kovu elinu
Reakcia na: Peon #129334:
to boli cestujci, co mali mensie poranenia a cakali na 2. sanitku na vysetrenie, lebo v prvej osetrovali vaznejsie zranenu cestujucu, ktora si narazila hlavu
Reakcia na: luky133 #129340:
To je ich chyba. Nikto nepotrebuje čítať žvásty od hovorcu, ktorý aj tak povie len to, čo už je dávno známe.
Reakcia na: Martin Fundárek #43530:
v CP 1971/1972 existovala linka 08022 Bratislava,Avion - DNV - Stupava - Borinka - Kosariska, pricom na Kosarisko bol uvedeny jeden par spojov navyse s poznamkou t.c. nepremava.
Reakcia na: TeBeCe #129343:
dovolim si doplnit - takych, co krizuju trat elektricky, aby sa mohli pasovat, kto ma tvrdsi - one - plech ?
Reakcia na: AAA #129341:
1. zavedenie co najvacieho poctu autobusovych spojov
2. ano. do hainburgu a rajky ? ?
Reakcia na: luky133 #129332:
Môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti, že počúvať elektromotor v lete 20 minút, len preto, že niekto nevie otočiť automat je dosť na nervy.
Ja by so mal na tej verejnej diskusií 2 otázky, no za 2. by ma tam asi ukameňovali:
1. Ako budú riešiť preferenciu električiek v KV a
2. Či bude pán Záhradník riešiť aj dopravu inde ako na DD.
Reakcia na: Valec #129337:
Takže už bude hovorca DPB ignorovať aj Zoznam? ? Ale je to dobré, že takéto správy idú aj na ešte väčší portál kde si to všimnú aj ľudia nie moc chodiaci sem. ?
Reakcia na: Petto #129314:
hlasovanie asi nepripustia, najma nie vtedy, ak uvidia koncentrovanejsiu opoziciu a jej pripadnu kladnu odozvu, uvidime, ci bude zvukovy zaznam, chcem v pondelok o to poziadat na MiU, dnes sa mi nepodarilo dovolat cloveku, ktory je povereny organizaciou toho VZO,
mozno sa podari zabezpecit aj vlastny zvukovy zaznam,
pridte a pomozte dobrej veci - odmietnut otocku busov linky 32 na Hajnickej
Reakcia na: hoppusmark01 #129311:
diskusia je dolezita, riesenie by malo vyhovovat jeho uzivatelom, odbornici su tu na to, aby sa postarali o technicky a predpisovo spravne naplnenie vole ludi, ktori to zaplatia zo svojich dani a cestovneho,
je to verejna sluzba, ak bude dp podnik sukromnou obchodnou spolocnostou, ktora bude sutazit s nalezitou konkurenciou, potom to bude opat klient-laik, ktory si bude vyberat, teraz si vsak moze vyberat iba ten, kto moze jazdit autom, ale predsa nechceme, aby narastal podiel IAD, tak MHD musi vyhovovat cestujucej verejnsoti a nie organom a.s., ich clenovia neriskuju sukromny kapital, oni nakladaju s nasim spolocnym majetkom,
Reakcia na: Peon #129331:
bolo to na diskusii v A4 (byvale Vecko) na jesen 2007 na temu Doprava - pribeh bez konca, kompetentny bol priamo na scene, medzi panelistami, teda ak za takeho mozno povazovat namestnika primatora,
diskisa dopadla ako obycajne, zastupcovia mesta, namestnik primatora i vtedajsia riaditelka sekcie magistratu, sa dusovali, ze vsetko je pod kontrolou spravnych ludi, ktori maju premyslene systemove opatrenia a MHD bude prekvitat, coho garantom je osobne pan viceprimator,
dnes sme este vo vacsom svrabe, premrhal sa mimoriadne vzacny cas a pominali velke peniaze, efekt vie posudit takmer kazdy

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.