Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #129309:
Prave preto je diskusia. Ak ludia navrhnu daky iny system Braňo to zariadi pokiaľ sa to bude týkať KV. Alebo aspoň linky, ktorá zasahuje do siete v KV. ?
Reakcia na: vlado13 #129304:
Preco dalej do kopca ??? vsak nove nastupiste L33 ma byt na dnesnej pozicii vystupista na Karloveskej ulici. Len nech nie je ta LIDL zastavka ,lebo potom sa zavedie nakoniec aj ta zastavka na kopci spolu s novym nastupistom a budeme sa vozit jak dr_nuti cez obratisko a 2x cez kolaje.
Reakcia na: 21Tr #129265:
ak pod "tam" sa mysli VZO, tak ja tam urcite budem, pokusim sa vysvetlit ludom zakernost navrhu na otocku, ponuknem moznu operativnu i strednodobu alternativu bez otocky na Hajnickej, verim, ze i Karlovestan "intony" pride a bude argumentovat proti otocke, lebo predstavuje dalsie zhorsenie podmienok pre elektricky a celkovo MHD v danom uzle, lebo otocka je zalozena na uprednostneni poziadaviek IAD, potreba obsluzit LIDLje vhodnou zasterkou
Reakcia na: Peter6607 #129303:
Bratislava nema problem s peniazmi, aby sme museli kupovat stare trolejbusy.. Bratislava ma penazi dost..
Reakcia na: Petto #129266:
A vadí ti ,že Molecka je najopravovanejšia križovatka asi v celej SR? 😃 Minimálne 5 krát sa už opravovovala toto bude 6. a o pár mesiacov/rok sa budne už 7. nakoľko sa ide stavať obchod...
Reakcia na: Peter6607 #129303:
Boh nas chran od takeho riesenia , co sme daka ZILINA ze budeme odkupovat este aj tbusy po zivotnosti - nevravim ze su uz vsetky, ale to su tusim vsetko 15 TR a 1526 alebo ktory je 15TrM tak ten by este pripadal do uvahy.
Reakcia na: Petto #129266:
veru tak, ale na tu 33 bude treba ist o 150 m dalej oproti sucasnemu stavu a to do kopca, na jesen a v zime bude vela ludi vahat, hlavne vsak vsetci budu dakovat za ten danajsky dar
Myslim si,ze ak bystricke trolejbusy 1504, 1511, 1513, 1517, 1519, 1525 a 1526 nie su zosrotovane tak by ich mal DPB odkupit.Opakujem,ze neviem ci su zosrotovane.(tusim nie)
Reakcia na: Petto #129298:
ešte raz si prečítaj trasu linky 5 a zistiš, že aj tú som poslal spolu s linkou 9 cez Šafko ? pri najhoršom by som prehodil 4 a 5, tak žeby 5 chodila obojsmerne cez Jesenského a 4 by šla cez Šafko v smere na Zlaté piesky. Lebo spojenie Rača Šafko by sa dalo poriešiť v mojom návrhu takto :
- 9/13 na Nám. SNP a 16 do Rače
- 4 na Kamenné nám. a 5 do Rače
Reakcia na: hoppusmark01 #129268:
predlzenie T-busov k Novemu mostu nicv nevyriesi, spravne by to malo byt v linii dnesnej 133 s pokracovanim po Karadicovu, kde by sa to spojilo s exitujucim vedenim, chcelo by to este spojku od Geologickeho ustavu po Botanicku, v oboch smeroch, tym by sa zabezpecilo zokruhovanie trolejov a variability dopravneho prepojenia DD i KV s mestom po viacerych trasach, zaroven by sa vyrazne mohla obmedzit potreba prestupu ma elektricky v KV (Molecova - Botanicka) alebo dalej na nabrezi, ak by sme nabrali odvahu (peniaze by sa urcite nasli), mohlo by sa natiahnut trolejove vedenie z nabrezia cez Staromestsku, nam. 1. maja, Mytnu, Vazovovu na Racianske myto a potom od Trnavskeho myta dalej (spat) po trase linky 31 vratane odbocky do Mlynskej doliny k internatu, mozno i dalej pre nahradu t-busom,
linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,
Reakcia na: Majo #129299:
Chlapci ved ho nechajte , nech tvori ,aspon si trapi hlavicku a "nehuli" vonku dake svinstvo. Zmysel to sice velmi nema ,ale neva.
Reakcia na: 810zssk #129297:
Tak to teda rozhodne nie si sám, myslím, že 99% diskutujúcich tu má už tzv. antidunčovský reflex, t. j. zbadá príspevok s jeho nickom a automaticky ten príspevok preskočí...
Reakcia na: 21Tr #129287:
Ach jaj , zase plno nedostatkov . Safko si uplne odrezal od sveta -len 9 a 13ka ??? - cize si odrezal Raciansku radialu, vajnorsku a polovicne aj karlovesku . Musim najst uz aj v "sufliku" svoj navrh, ktory predstavim.

Jedine co sa mi paci su tie SOLA na L2 - dovolim si tvrdit ze by stacil aj 8/12 ak je to spicka /sedlo . Na L13 trosku prepych s tymi 6 minutami ? detto L4
Reakcia na: 21Tr #129296:
Nebavi ma dookola citat rozlicne duncoidne navrhy...
Reakcia na: 810zssk #129294:
Tak si to skús prečítať. A čo sa týka liniek 65 a 67 tak som to navrhol tak, aby sa dalo prestupovať na Clementisovej na 61 a 65 z linky 67.
Reakcia na: 810zssk #129293:
Nepochybujem o tom, že áno.

Re #129294 810zssk: Vlastne už by som to zverejniť mohol, ako samostatný článok na iMHD. Mám už vypracované aj cestovné poriadky a všetko ostatné.
Reakcia na: 21Tr #129292:
Neprecital, lebo uz mi je jasne ze UPLNE NOVE linkovanie lepsie nevymysli nikto (hoci Majov supernavrh stale ocakavam :D)... tak zbytocne mutime vodu.

K 65/67 sa vyjadrovat nebudem, lebo tie oblasti nepoznam. Nie som ty.
Reakcia na: Majo #129291:
Ide o to ci je to potrebne.
Reakcia na: 810zssk #129290:
Aspoň si si to prečítal či ti po prvej vete preplo zas? Alebo uveď dôvod čo je na tom zle. Aspoň tú 65 a 67 si kukni.
Reakcia na: 810zssk #129254:
Nejde o to, či stačí alebo nestačí, ale o to, že odtiaľ nejde nič na Špitálsku a Krížnu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.