Reakcia na: MatejBA #129549:
A čo sa Pražskej týka neviem aké je tam stúpanie, možno teoreticky by sa to dalo realizovať tunelovým variantom -samozrejme v dohľadnej dobe určite nie. Ešte od Patrónky na Pražskú možno tam je svah volačo miernejší ale aj ked tak by musela prejsť celým stúpaním viest električka bez zastavenia a mať všetky nápravy hnacie -teda nič pre K2.
V Prahe na Barrandov je stúpanie volačo 6% Trojska ulica m8 5,7% ak si dobre pamätám. Skúsenosti by som čerpal odtial.
Inak ked sme už pri tom aké je največšie stúpanie v BA? Asi to bude úsek Molecova Karlova Ves.
ivanbuto
V územnom pláne je cyklistická trasa vedená po Cintorínskej, to sa mi však javí ako horšie riešenie. Pripravovaný ÚPZ zóny Chalupkova by mal riešiť v časti dopravy jednak MHD, ale aj napojenie napr. cyklistických ťahov na zónu Chalupkova - mohlo by byť v trase Dunajská - Ul.29.8. - Továrenská, z východnej strany napojenie priamo z Košickej ul.
Ďalšia zaujímavosť je, že ÚPZ Chalupkova navrhuje v križovatke Mlynské nivy / Karadžičova na Mlynských nivách smer centrum už iba jeden pruh rovno, zatiaľ čo z centra sa navrhujú tri pruhy von (dva rovno, jeden doľava). To by znamenalo menej áut smerujúcich do centra, v takom prípade sa však treba zamyslieť nad priepustnosťou križovatky pre linky 202/205/208 smer centrum. Aj preto môže byť rozumné zjednosmernenie Dunajskej.
Prosím všetko brať ako voľné úvahy, nezačnite tu niekto na mňa ziapať. Ďakujem, 810 a ďalší. ?