Reakcia na: vlado13 #129539:
Račianska ulica je však od južnejšie položených ulíc odrezená železničnou traťou a tá aj keby sa zakopala neviem ako by sa to riešilo v prípade odbočenia na Riazanskú, keď práve tam je už teraz málo priestoru, rovnako ako aj na križovatke Riazanská x Vajnorská. Jediné miesto kde by to šlo by bola križovatka Jarošova x Račianska, ale jedine ak by tam bolo mimoúrovňové križovanie s vlakovou traťou, tak by sa podarilo spojiť Račiansku a Vajnorskú radiálu mimo centra. Spojenie Ružinovská - Vajnorská radiála sa dá stále riešiť po Tomášikovej ulici, aj napriek tomu, že od Trnavskej po Ružinovskú je samotná cesta je úzka, ostáva tam široký pás zelene, kde by sa dala trať položiť. Električku si na Bajkalskej neviem predstaviť s tým, že by to bola spojka medzi Ružinovskou a Vajnorskou radiálou a v predĺžení aj s Račianskou, nakoľko sa Bajkalská a Ružinovská križujú mimoúrovňovo, neviem ako by sa to riešilo vzhľadom na výškové pomery.
vlado13
trasa z tunela cez SNP s pokracovanim po Dunajskej podla mna nie je vyhodna, predpokladam, ze by mala byt obojsmerne, sirkove pomery na rozhodujucich usekoch Dunajskej sa zmenit uz nedaju, znamenalo byto takmer uplnu likvidaciu parkovacich miest od Sturovej po Lazaretsku, pravdepodobne by sa pridali este komplikacie v subehu s T-linkami na poslednom useku Dunajskej medzi ul. 29. augusta a krizovatkou Mlynske Nivy, asi by sa musela zrusit zastavka L206, L208 oproti Malemu trhu,
ako vzdy, su mozne variantne pristupy, dolezite je vsak spracovat analyzu vyhod a nevyhod moznych dosledkov, ekonomickych, casovych, priestorovych a inych aspektov a zverejnit ju, potom by sa mohla urobit anketa, aby mesto dalo prilezitost ludom, ktori maju MHD vyuzivat a ktori ju financuju zo svojich dani a zaplateneho cestovneho, vyjadrit svoje nazory a predstavy,
viem, ze mnohi su presvedceni o tom, ze o doprave je skoda diskutovat s laikmi, ja s tymto nazorom nesuhlasim,
doprava je verejnou sluzbou, ktoru v BA poskytuje subjekt zalozeny mestom (organom verejnej spravy)