Reakcia na: vlado13 #129539:
Račianska ulica je však od južnejšie položených ulíc odrezená železničnou traťou a tá aj keby sa zakopala neviem ako by sa to riešilo v prípade odbočenia na Riazanskú, keď práve tam je už teraz málo priestoru, rovnako ako aj na križovatke Riazanská x Vajnorská. Jediné miesto kde by to šlo by bola križovatka Jarošova x Račianska, ale jedine ak by tam bolo mimoúrovňové križovanie s vlakovou traťou, tak by sa podarilo spojiť Račiansku a Vajnorskú radiálu mimo centra. Spojenie Ružinovská - Vajnorská radiála sa dá stále riešiť po Tomášikovej ulici, aj napriek tomu, že od Trnavskej po Ružinovskú je samotná cesta je úzka, ostáva tam široký pás zelene, kde by sa dala trať položiť. Električku si na Bajkalskej neviem predstaviť s tým, že by to bola spojka medzi Ružinovskou a Vajnorskou radiálou a v predĺžení aj s Račianskou, nakoľko sa Bajkalská a Ružinovská križujú mimoúrovňovo, neviem ako by sa to riešilo vzhľadom na výškové pomery.
MiroBA
To prepojenie Zlatých Pieskov a Rače je uvažované pre výstavbu Industrial Parku. Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz.
Ono určite by sa električková trať aj uživila po Gagarinovej do Vrakune. Žial realizácia v nedohľadne. Ono sa veľa prepáslo u nás v už 70tich rokoch kedy iné Československé mestá budovali podobné trate. Síce u nás sa stavala vtedy Dúbravská a Račianska radiála a na Vrakunskú ak bola vôbec niekedy projektovaná už neboli prostriedky.
Podľa mňa sa aj nezmyselne v r. 1961 vytrhali kolajnice zo starého mosta do Petržalky aj ked trať bola len po Sad Janka krála. Ako by to teraz pomohlo keby sa tá trať síce aj ked neprevádzkovala ale len udržiavala. V čase rušenia práve boli prvé úvahy o rozsiahlej výstavbe v Petržalke.
Síce neviem či vtedajšia trať do Petržalky vôbec spĺňala paremetre električky typu T a kde bola konkrétnejšie konečná.