Reakcia na: ivanbuto #129575:
No keby nepremávali cez Štefánikovu tak by sa to dalo do stavu ako kedysi keď trolejbusy premávali cez Štefanovičovu. Po nej by mohli ísť buď potom na Mýtnu a napojiť sa na Kollárovon nám. alebo pokračovať ďalej cez Floriánske nám. a okolo benzínky, kde by sa napojili na trať trolejbusovú trať na Americkom nám. To všetko čo menujem je však veľmi rozsiahla zmena.
MiroBA
A čo sa Pražskej týka neviem aké je tam stúpanie, možno teoreticky by sa to dalo realizovať tunelovým variantom -samozrejme v dohľadnej dobe určite nie. Ešte od Patrónky na Pražskú možno tam je svah volačo miernejší ale aj ked tak by musela prejsť celým stúpaním viest električka bez zastavenia a mať všetky nápravy hnacie -teda nič pre K2.
V Prahe na Barrandov je stúpanie volačo 6% Trojska ulica m8 5,7% ak si dobre pamätám. Skúsenosti by som čerpal odtial.
Inak ked sme už pri tom aké je največšie stúpanie v BA? Asi to bude úsek Molecova Karlova Ves.