Reply on: ivanbuto #129575:
No keby nepremávali cez Štefánikovu tak by sa to dalo do stavu ako kedysi keď trolejbusy premávali cez Štefanovičovu. Po nej by mohli ísť buď potom na Mýtnu a napojiť sa na Kollárovon nám. alebo pokračovať ďalej cez Floriánske nám. a okolo benzínky, kde by sa napojili na trať trolejbusovú trať na Americkom nám. To všetko čo menujem je však veľmi rozsiahla zmena.
ivanbuto
V územnom pláne je cyklistická trasa vedená po Cintorínskej, to sa mi však javí ako horšie riešenie. Pripravovaný ÚPZ zóny Chalupkova by mal riešiť v časti dopravy jednak MHD, ale aj napojenie napr. cyklistických ťahov na zónu Chalupkova - mohlo by byť v trase Dunajská - Ul.29.8. - Továrenská, z východnej strany napojenie priamo z Košickej ul.
Ďalšia zaujímavosť je, že ÚPZ Chalupkova navrhuje v križovatke Mlynské nivy / Karadžičova na Mlynských nivách smer centrum už iba jeden pruh rovno, zatiaľ čo z centra sa navrhujú tri pruhy von (dva rovno, jeden doľava). To by znamenalo menej áut smerujúcich do centra, v takom prípade sa však treba zamyslieť nad priepustnosťou križovatky pre linky 202/205/208 smer centrum. Aj preto môže byť rozumné zjednosmernenie Dunajskej.
Prosím všetko brať ako voľné úvahy, nezačnite tu niekto na mňa ziapať. Ďakujem, 810 a ďalší. ?