Aj na električku sa ešte vyhodí veľa peňazí veru. Stavba to nie je malá a predraží sa, no aspoň, že bude. Ešte netušíme ako sa budú riešiť mimoúrovňové križovania, takže možno tam nás vyhotovitelia a riešitelia prekvapia a budú to také stavby, že sa za dáky čas budú musieť prehodnocovať a nanovo budovať daktoré veci. Aj metro by tu mohlo stáť keby to bolo myslené ako vážna vec a nie ako to čo hádžu voličom x-rokov... Nakoniec ani reči o NS-MHD sa neplnia a BID ani rok po sľúbenom termíne stále nefunguje tak ako má.
Ahoj Dunčo, vidím, že oprašuješ električku po Štefánikovej, nenamietam, len Ti chcel pripomenúť, keďže v najbližšom období asi ani teoreticky nie je realizovateľná, že na zlepšenie premávky MHD po Štefánikovej existujú isté opatrenia, najprv však musí byť politická vôľa aspoň ich vyskúšať.
Gagarinova, Petržalka, Patrónka, Vrakuňa. Okrem toho nemuselo by chodiť tak často ako v Prahe. Viď. v Osle to chodí v intervaloch 10-15 min, a napr. v trase akú som písal nižšie by stačilo každých 5-6min s tým, že by ho určite využívali okrem Dúbravčanov aj ľudia z DNV a Lamača.
Tak dobre, ale preco to musi byt metro a nie elektricka? OK, mozno som reagoval prehnane, ale kazda uvaha o metre ma vytaca, lebo sa zas dostaneme tam kde sme uz raz boli - do rokov planovania metra, namiesto budovania elektricky.
Mysliet si ze metro by si niekedy zarobilo na naklady je smiesne. Som presvedceny ze elektricka dosiahne podobny efekt za nizsiu sumu a teda je zbytocne davat peniaze do metra, ktore nic navyse neriesi.
Milý zlošuk,
Tvoja suverenita v diskusii je zaujímavá, v tomto prípade sa však zdá, že s urážkami si prišiel prvý Ty. Možno by si si svoje sebavedomie mohol trošku skorigovať - za to, že sem príde diskutovať niekto s odlišným názorom, nemusel by si sa hneď znížiť k nadávkam, ak vidíš chyby v jeho argumentácii.
Okrem toho by som Ti chcel pripomenúť, že nie každý musí poznať pojem "LoLo syndróm" len za to, že na tomto fóre sa používa.
Zbytočne vyhodené peniaze sú tie peniaze, ktorých investícia sa nevráti naspäť. Pokiaľ by sa nebudovali zbytočné trasy metra, ktoré ani nie sú v pláne (Vrakuňa), určite by trať do Petržalky nebola stratová. Aj keby bola (zatiaľ) len jediná trať a to v úseku Hlavná stanica - Janíkov Dvor, nezívala by prázdnotou.
Na zaklade toho ze by to boli zbytocne vyhodene peniaze a kazde uvahy o metre su nebezpecne, lebo nejaky blazon sa rozhodne to realizovat a zas sa na 20 rokov zasekneme. A rozhodne to netvrdim "preto ze chcem fotit elektricky"
Na základe čoho má ísť do kelu? Lebo šotouši zavelili, že chcú fotiť tramvaje a že metro tu nemá čo hľadať, lebo na to máme málo obyvateľov? Kto má tieto bludy donekonečna čítať...
"Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz." - Hej, uz vidim ako budu tie hufy cestovat z Krasnan do mesta cez Vajnory ?
M3go