Reakcia na: vlado13 #129394:
Ak je potreba hodinovej prepravnej kapacity vyššia ako cca 3500 cestujúcich, je už z hľadiska nákladov na prepravu jedného cestujúceho výhodnejšie zabezpečiť prepravu električkou. 3500 cestujúcich = 24 spojov (pri obsaditeľnosti 150 osôb), čiže interval 2,5 minúty. Ak si zrátaš kapacitu (ktorá je už aj tak nedostatočná) všetkých súčasných liniek smerujúcich z Petržalky do centra (t.j. minimálne linky 83, 93, 94 a 95), dostaneš sa k číslu viac ako dvojnásobne vyššiemu ako je spomínaných 3500. Ešte stále ti to nedochádza?Ono, treba si naštudovať aj dopravnú teóriu a nemiešať len teórie ktoré učia na MatFyze a EÚ so svojimi osobnými pocitmi. ?
vlado13
ak ma stoji jedno T-vozidlo o cca 30 % menej ako jedna E-suprava a nemusim budovat drahu kolaj, asi by mohlo zostat dostatok financii na zvysenie poctu spojov, aspon v spicke,
okrem toho, podla materialu NS MHD ani v horizonte 2020, ani 2030 nie je potrebne vyrazne zvysovat prepravnu kapacitu medzi Petrzalkou a Starym Mestom prave v linii Stareho mosta, zato sa ukazje, ze by bolo treba posilnit prepravne kapacity v liniach inych mostov,