Reply on: Majo #129406:
ten prispevok bol reakciou na porovnanie L13 a L93 od 21tr, pokusil som sa popisat preco nie je realne zvysit prepravnu kapacitu vedenim elektricky po Stefanikovej, dovolil som si napisat, ze skratenie prepravneho casu je mozne tak, ze namiesto elektricky by spojenie s hlavnou stanicou zabezpecili T-busy, ak by isli po Starom moste, Sturovej, nam SNP a dalej na hl. stanicu, cesta i cas by sa skratili, a to tak v porovnani s L13, ako aj L93
vlado13
ak ma stoji jedno T-vozidlo o cca 30 % menej ako jedna E-suprava a nemusim budovat drahu kolaj, asi by mohlo zostat dostatok financii na zvysenie poctu spojov, aspon v spicke,
okrem toho, podla materialu NS MHD ani v horizonte 2020, ani 2030 nie je potrebne vyrazne zvysovat prepravnu kapacitu medzi Petrzalkou a Starym Mestom prave v linii Stareho mosta, zato sa ukazje, ze by bolo treba posilnit prepravne kapacity v liniach inych mostov,