Reakcia na: Valec #129396:
k osobnym aspektom, MatFyz, ani EU nie su mojimi Alma Mater,dopravnou teoriou sa asi myslelo to, co prednasaju na Slovensku v Ziline, predtym VSDS a dnes ZU, priznam sa, ani toto nie je moja Alma Mater, ale obsah poznam, nejaku desiatku rokov som mal odtial informacie z prvej ruky - prevadzka a ekonomika dopravy,
k cislam pre jednotlive linky iba tolko, odbornici z BA Dopravoprojektu, ktori spracovali spravu o hodnoteni vplyvov NS MHD, a odbornici z VUD, ktori sa k nemu vyjadrovali, nedospeli k takemu zaveru, okrem toho, linky 83, 93 a 94 nejazdia v linii Stareho mosta
vlado13
obstaravacia cena je iba jedna zlozka nakladov zivotneho cyklu,
vela zalezi na odjazdenych km, kedze dlzka trati a nasadzovanie vozidiel nie je rovnomerne po celu zivotnost, tak jedenoduchym scitanim a delenim vychadzaju dost skreslene vysledky,
co sa tyka stredovej (osovej) komunikacie v Petrzalke, nech vznikne, ale aby bola hlavnou tepnou MHD a navyse v kolajovom sate, s tym nesuhlasim, na svoju vykonnost bude vyzadovat saturaciu (podporu) inym subsystemom, lebo ludia v priamej dostupnnej vzdialenosti nepredstavuju dostatocny potencial, ak si uvedomime, ze mnohym z nich nebude vyhovovat linia a celkovy cas prepravy elektrickou v kombinacii s nicim inym na lavej strane Dunaja, tak dotovanie cestujucimi z inych sektorov bude este potrebnejsie, v materiali k NS MHD, ktory bol predmetom posudzovania v ramci EIA sa uvadzalo zriadenie "krizujucej" autobusovej dopravy v podobe novej linky,