hroch2: z martineroveho nazoru sa mi lubilo hlavne to presmerovanie gumokolov na nabrezie :-))
a co sa tyka toho smeru na ruzinov, pozri si napriklad toto: http://pieskovisko.sk/eliny.gif - ono k tomu je este jeden taky dlhy dokument o tom, co by si to vyzadovalo a co a preco by k tomu bolo treba a co by to prinieslo, pachal som to pred par rokmi s beusom... a skus sa zamysliet ze kam sa da pri takej sieti dostat v smere na ruzinov (hned za mostom kosicka je inac kolajova krizovatka do smerov safarikovo nam. a slovnaft). To, ze su tie jednotlive useky oznacene roznymi pismenami a roznymi farbami je preto, lebo su vyznacene jednotlive vetvy trati a podla toho su popisane a zaroven navrhnuta aj postupnost realizacie. Jasne ze nik nepredpokladal ze sa taketo nieco postavi za 2 roky, bolo to koncipovane ako plan rozvoja elektriciek na najblizsich 30 rokov pri sucasnej strukture mesta....S najskorsou stavbou sa ratalo pri tratiach A, B, C1, C2, J1, G1 (nie v tomto poradi:-))
a co sa tyka toho smeru na ruzinov, pozri si napriklad toto: http://pieskovisko.sk/eliny.gif - ono k tomu je este jeden taky dlhy dokument o tom, co by si to vyzadovalo a co a preco by k tomu bolo treba a co by to prinieslo, pachal som to pred par rokmi s beusom... a skus sa zamysliet ze kam sa da pri takej sieti dostat v smere na ruzinov (hned za mostom kosicka je inac kolajova krizovatka do smerov safarikovo nam. a slovnaft). To, ze su tie jednotlive useky oznacene roznymi pismenami a roznymi farbami je preto, lebo su vyznacene jednotlive vetvy trati a podla toho su popisane a zaroven navrhnuta aj postupnost realizacie. Jasne ze nik nepredpokladal ze sa taketo nieco postavi za 2 roky, bolo to koncipovane ako plan rozvoja elektriciek na najblizsich 30 rokov pri sucasnej strukture mesta....S najskorsou stavbou sa ratalo pri tratiach A, B, C1, C2, J1, G1 (nie v tomto poradi:-))
hroch
tr3mp: jaj fakt, asi mas pravdu... doma sa kuknem z okna, nech si to overim... pravdu mas ale aj s bezpecnostou, pravdepodobne by tam dochadzalo k mnozstvu nehod, to je dalsi dovod, preco si myslim, ze toto trasovanie by nebolo idealne.
okej, presvedcili ste ma, mozno by to fakt chcelo v petrzalke mat aj druhu vetvu... viazat ju na kosicku ale nie je potrebne, fsaq trat mozes odvetvit aj hned za starym mostom, v smere po bosakovej k EU je dost miesta na polozenie kolaji... a je po probleme