#12835 si
to že starý most musíš pri najbližšej rekonštrukcii nadvihnúť nie je môj výmysel, ale je to medzinárodný záväzok SR o využívaní Dunaja, kde sa každý štát zaviazal, že musí odstrániť kritické miesta na jeho území aby bola plavba bezkolízna a zabezpečená pri určitých min a max vodných stavoch Dunaja.
to že starý most musíš pri najbližšej rekonštrukcii nadvihnúť nie je môj výmysel, ale je to medzinárodný záväzok SR o využívaní Dunaja, kde sa každý štát zaviazal, že musí odstrániť kritické miesta na jeho území aby bola plavba bezkolízna a zabezpečená pri určitých min a max vodných stavoch Dunaja.
hroch
tr3mp: jaj fakt, asi mas pravdu... doma sa kuknem z okna, nech si to overim... pravdu mas ale aj s bezpecnostou, pravdepodobne by tam dochadzalo k mnozstvu nehod, to je dalsi dovod, preco si myslim, ze toto trasovanie by nebolo idealne.
okej, presvedcili ste ma, mozno by to fakt chcelo v petrzalke mat aj druhu vetvu... viazat ju na kosicku ale nie je potrebne, fsaq trat mozes odvetvit aj hned za starym mostom, v smere po bosakovej k EU je dost miesta na polozenie kolaji... a je po probleme