hroch: vetvenim az za starym mostom nedosiahnes ale az taky dobry efekt, pritom ta kosicka by mohla byt dost zaujimavy smer (trh na mileticovej a pod) a aj dost ludi asi cestuje do priemyselnych oblasti v raci a na trnavke a nie je potrebne aby krizovali centrum mesta... nehovoriac o tom, ze ak do mosta zas nabura neaka log, tak to nemas kadial presmerovat a cela doprava v petrzalke je v ...
hroch2
a co sa tyka druhej vetvy, mas samozrejme pravdu, ale vsimni si, ze ziadna ina bratislavska radiala nema alternativu... a funguje to viac-menej v pohode... osobne si totiz myslim, ze treba navrhovat co najmenej nakladne riesenia a skor vyuzivat jemny natlak na postupne dobudovavanie trati... nechciet postavit vsetko naraz, to hned pro-metristi zacnu argumentovat peniazmi... bleeeh
na turbovej trase vidim hlavny problem v useku poloreckeho - starohajska, cize od domova dochodcov po dostihovu drahu. musel by si totiz zlikvidovat bud sporotvisko (tenisove kurty, betonove ihrisko a bikrosovu drahu) alebo odhryznut z pozemku gymplov pankuchova/haanova... ani jedno sa mi nezda okej, v ramci poludstovania sidlisk predsa nemozes likvidovat moznosti oddychu, nieto sportu, natoz skolske pozemky (hoci nevyuzite a zarastene burinou). zvysnu trasu si celkom viem predstavit, aj ked moja predstavivost este trochu zlyhava v oblasti gessayova-romanova, tam by sa to ale dakam napchat dalo...
o podzemnom vedeni trate by som sa asi ani nebavil, bolo by to drahe, a odporcovia by sa hned hlasili o svoje odporne prava, heh mimochodom, snad neveris, ze by sa po rozkopavkach v bratislave (!) dalo nieco do povodneho stavu...