hroch2: z martineroveho nazoru sa mi lubilo hlavne to presmerovanie gumokolov na nabrezie :-))
a co sa tyka toho smeru na ruzinov, pozri si napriklad toto: http://pieskovisko.sk/eliny.gif - ono k tomu je este jeden taky dlhy dokument o tom, co by si to vyzadovalo a co a preco by k tomu bolo treba a co by to prinieslo, pachal som to pred par rokmi s beusom... a skus sa zamysliet ze kam sa da pri takej sieti dostat v smere na ruzinov (hned za mostom kosicka je inac kolajova krizovatka do smerov safarikovo nam. a slovnaft). To, ze su tie jednotlive useky oznacene roznymi pismenami a roznymi farbami je preto, lebo su vyznacene jednotlive vetvy trati a podla toho su popisane a zaroven navrhnuta aj postupnost realizacie. Jasne ze nik nepredpokladal ze sa taketo nieco postavi za 2 roky, bolo to koncipovane ako plan rozvoja elektriciek na najblizsich 30 rokov pri sucasnej strukture mesta....S najskorsou stavbou sa ratalo pri tratiach A, B, C1, C2, J1, G1 (nie v tomto poradi:-))
a co sa tyka toho smeru na ruzinov, pozri si napriklad toto: http://pieskovisko.sk/eliny.gif - ono k tomu je este jeden taky dlhy dokument o tom, co by si to vyzadovalo a co a preco by k tomu bolo treba a co by to prinieslo, pachal som to pred par rokmi s beusom... a skus sa zamysliet ze kam sa da pri takej sieti dostat v smere na ruzinov (hned za mostom kosicka je inac kolajova krizovatka do smerov safarikovo nam. a slovnaft). To, ze su tie jednotlive useky oznacene roznymi pismenami a roznymi farbami je preto, lebo su vyznacene jednotlive vetvy trati a podla toho su popisane a zaroven navrhnuta aj postupnost realizacie. Jasne ze nik nepredpokladal ze sa taketo nieco postavi za 2 roky, bolo to koncipovane ako plan rozvoja elektriciek na najblizsich 30 rokov pri sucasnej strukture mesta....S najskorsou stavbou sa ratalo pri tratiach A, B, C1, C2, J1, G1 (nie v tomto poradi:-))
si
umiestnenie kolajiska do stredu medzi 2 jazdne pruhy aut ale vytvori niekolko problemov:
1. ak sa stane havarka na ceste, gumokoly to bud budu obchadzat cez kolajisko alebo to nebudu mat ako obchadzat (a uviaznu tam aj busy)
2. na petrzalskej strane mosta musis prejst s tym jazdnym pruhom cez trat (kolizie a pod).
Ked, tak radsej dat v smere od rakuska: lavka pre pesich a cyklistov, 2 jazdne pruhy pre auta, 2 kolaje pre elektricky (aspon sa tam nebudu chodit motavat ludia a bude moct byt otvoreny zvrsok :-)) zaroven to umozni rovne pokracovanie trate z mosta dalej do petrzalky...
hroch2: ja som nikde nepisal ze je nutne obe petrzalkse vetvy budovat naraz (akurat by bolo dobre nechat na novostavanom mozte priestor pre umiestnenie kolajiska, ale vzhladom na to ze to je uz podpisane, je to pase:-( ), a ked si precitas neake moje "projekty" tak je tam pisane aj inych radialach, ze musia mat vzdy prepoje na susedne radialy (kvoli eliminacii zranitelnosti). Dubravcania a karlovestania ti urcite nepovedia nic dobre na to, ked neaky pako skonci pri tuneli alebo PKO v kolajisku a nic na celeh dlhociznej radiale nepremava. (moje projektiky by v takomto pripade fungovali tak, zeby elektricka od botanickej zahrady odbocila do mlynskej doliny, presla by na radialu od lamaca a tunelom popod kramare cez hlavnu stanicu k NBS, odkial by sa napojila na povodnu trasu.