#12835 si
to že starý most musíš pri najbližšej rekonštrukcii nadvihnúť nie je môj výmysel, ale je to medzinárodný záväzok SR o využívaní Dunaja, kde sa každý štát zaviazal, že musí odstrániť kritické miesta na jeho území aby bola plavba bezkolízna a zabezpečená pri určitých min a max vodných stavoch Dunaja.
to že starý most musíš pri najbližšej rekonštrukcii nadvihnúť nie je môj výmysel, ale je to medzinárodný záväzok SR o využívaní Dunaja, kde sa každý štát zaviazal, že musí odstrániť kritické miesta na jeho území aby bola plavba bezkolízna a zabezpečená pri určitých min a max vodných stavoch Dunaja.
si
umiestnenie kolajiska do stredu medzi 2 jazdne pruhy aut ale vytvori niekolko problemov:
1. ak sa stane havarka na ceste, gumokoly to bud budu obchadzat cez kolajisko alebo to nebudu mat ako obchadzat (a uviaznu tam aj busy)
2. na petrzalskej strane mosta musis prejst s tym jazdnym pruhom cez trat (kolizie a pod).
Ked, tak radsej dat v smere od rakuska: lavka pre pesich a cyklistov, 2 jazdne pruhy pre auta, 2 kolaje pre elektricky (aspon sa tam nebudu chodit motavat ludia a bude moct byt otvoreny zvrsok :-)) zaroven to umozni rovne pokracovanie trate z mosta dalej do petrzalky...
hroch2: ja som nikde nepisal ze je nutne obe petrzalkse vetvy budovat naraz (akurat by bolo dobre nechat na novostavanom mozte priestor pre umiestnenie kolajiska, ale vzhladom na to ze to je uz podpisane, je to pase:-( ), a ked si precitas neake moje "projekty" tak je tam pisane aj inych radialach, ze musia mat vzdy prepoje na susedne radialy (kvoli eliminacii zranitelnosti). Dubravcania a karlovestania ti urcite nepovedia nic dobre na to, ked neaky pako skonci pri tuneli alebo PKO v kolajisku a nic na celeh dlhociznej radiale nepremava. (moje projektiky by v takomto pripade fungovali tak, zeby elektricka od botanickej zahrady odbocila do mlynskej doliny, presla by na radialu od lamaca a tunelom popod kramare cez hlavnu stanicu k NBS, odkial by sa napojila na povodnu trasu.