Andy a ostatní k téme doplnkový predaj > Buďme konkrétni (rímske číslice I, II a III = tarifné pásma):
KOŠICE
- cena základneho lístka: 12 (I)/7 (II)/11 (III) Sk
- cena zľavneného lístka: 6 (I)/3 (II)/5 (III) Sk
- doplnkový predaj: len základné cestovné: 14 (I)/8 (II)/13 (III) Sk
Zľava sa pri doplnkovom predaji neposkytuje.
PREŠOV
- cena základného lístka: 8 (I)/12 (II) Sk
- cena zľavneného lístka: 4 (I)/6 (II) Sk
- doplnkový predaj: základné cestovné: 10 (I)/15 (II) Sk, zľavnené cestovné: 15 (I)/6 (II)
Zľava sa pri doplnkovom predaji poskytuje.
ŽILINA
- cena základného lístka: 8 (I)/10 (II) Sk
- cena zľavneného lístka: 4 (I)/5 (II) Sk
- doplnkový predaj: len základné cestovné: 12 (II) Sk
Zľava sa pri doplnkovom predaji neposkytuje.
Záver: Zľava sa pri doplnkovom predaji poskytuje len v Prešove, v ostatných mestách s doplnkovým predajom sa zľava neposkytuje. Cena v doplnkovom predaji je zväčša o 2-3 Sk vyššia ako cena v predpredaji, aby cestujúci prednostne využívali predpredaj.
Podmienky pre kúpu CL v doplnkovom predaji vo vozidle u vodiča sú viacmenej rovnaké:
1. Predaj sa realizuje len počas pobytu vozidla na zastávke.
2. Cestujúci má pripravené odpočítané mince v hodnote CL. V opačnom prípade má vodič právo predaj odmietnuť.
3. Predaj môže byť vodičom zamietnutý ak sa vo vozidle už vykonáva prepravná kontrola.
4. V Prešove je navyše podmienka nástupu prednými dverami.
Andy: Neviem, prečo by zľavnené CL vodič nemal premávať. Nebudem teoretizovať a poviem praktické skúsenosti z Prešova: Rozhodujúcu časť kupujúcich v doplnkovom predaji sú práve cestujúci s nárokom na zľavu.
ked by sa kazdy vodic mohol rozhodnut ci chce/nechce doplnkovo predavat listky, tak by to bol este vacsi bordel ako je. Situacia nemam listok, spolieham na vodica a trafim takeho, co nepredava. A trafim aj revizora.
Skor by som ten predaj zaviedol u revizora este na zastavke (aj tak cestujuci poznaju takmer kazdeho revizora) za +2Sk.. Predaj listkov revizorom vo vozidle uz funguje, ale fakt sa neoplati.
Tam by sa malo investovať do zvodidiel. Kvôli je.nutým šoférom stoja eliny. Ak chcú siloumocou nabúrať, tak nech sa oprú do zvodidiel. Maly by byť od Gaštanového Hájika po Račko a od Tunela po konečnú v Dubravke. A aj v Ružinove a na Vajnorskej.
hroch2 - #12782 : Uvadzas, ze ti utiekla 88 zo Šafka, lebo mala ist o 21:35 h. a isla o 4 minutky skor a ty si nestihol prestupit z linky 50, ale troska ta poopravim. Linka 88 ma odchod zo Šafka aj cez tyzden aj cez vikend o 21:30 h., takze ten vodic isiel prakticky nacas.
tulenique> ano spravne, kolesa na jednej strane nemaju okolky...a na druhej strane su kolesa s obojstrannymi okolkami a toto koleso vedie voz na spravnu kolaj...
Hi, no este som cele nedocital. Ale mam napad (mozho ho uz niekto napisal), ako vyriesit tu dilemu 15s a automat vo vnutri. Ako uz niekto poznameal - automat vo vnutri by uz dany listok rovno oznacil aj casom. Takze 15s by mohlo fungovat dalej, ale netykalo by sa to uplne automatu - ten by mal dlshsi interval (alebo ziaden, ved keby prisiel revizor, automat by sa zablokoval), a zaroven keby bol v buse revizor, tak by samozrejme listky vobec nevydaval.
Vie mi niekto vysvetlit ako funguje krizovanie voznov na vyhybni na pozemnej lanovke na Hrebienok ? Ked som tam totiz bol, tak som to dost skumal a zistil som ze na tey vyhybni nie su ziadne pohyblive jazyky ako na ozajstnej vyhbke. Vypracoval som teoriu ze kolesa na jednej strane nemaju okolky... ale to sa mi zda dost divne... Ako to teda v skutocnosti je?
No ja si stale nemozem pomoct, ale argumentacia DPB ohladom DOPLNKOVEHO predaja CL vo vozidle vodicom typu "To sa neda, lebo..." velmi pripomina vyrok jedneho mojho znameho:
Na slovensku "to sa neda..." na 99% pripadov znamena "mne/nam (DPB) sa nechce...".
Pravdivost tohto vyroku je velmi lahke overit na mnohych statnych/verejnych instituciach, v mnohych obchodok a - zial - aj v DPB.
Vladimír #12785: 1. V Žiline majú mám pocit na predaj u vodiča iba jeden druh lístku, a je asi o dve koruny drahší ako základný. Myslím, že zľavnené lístky sú u vodiča zbytočné, lebo väčšinou cestujúci, ktorí kupujú lístky u vodiča nemajú nárok na zľavu (napr. nemajú električenku). 2. V bratislave sú naozaj veľmi agresívni cestujúci (a aj iné individuá)
hroch2: Ale ak sa nemýlim, Si navrhol celkový presun automatov do vozidiel (cize vonku by automaty neboli), preto som vyrukoval s tym tvorenim sa radov.
No ja odpadam. Ved SAMOZREJME by sa jednalo len o vybrane druhy CL, ved hadam nikto nepocital s tym, ze vodic bude mat k dispozicii celu paletu jednorazovych CL vratane CL na viac ciest a kombinovanych CL
Vodic by mal k dispozicii listok len s platnostou na 30 min. za zvysenu cenu napr. 16 alebo 18 Sk a dajme tomu, ze aj zlavneny za 8 alebo 9 Sk. (uvedene ceny = moj navrh).
Andy: Normalneho cestujuceho to nenastve. I ked musim uznat, ze v Bratislave su mimoriadne agresivni cestujuci (podla mojich skusenosti).
Andy: ano, aspon podla cestovneho poriadku, kvoli tomu sa rekonstruuje trat az do Chvatimechu a ma sa kupit aj nova alebo secondhandova motorova lokomotiva na to.
Vladimír #12771: To s tou nepovinnosťou vydávania je dosť blbé, lebo to cestujúcich môže naštvať a potom môže dojsť ku konfliktom...
frenky #12772: No tá 101 by premňa bola dobrá iba v kombinácii so 107. Lebo dostať sa tých pár zastávok z Hraničnej pod Nový most je utrpenie (hlavne cez víkend).
si #12778: 1. To ponáhľanie sa dalo využiť v roku 2000 keď som precestoval 11 minútovú trasu za desať minút.. 2. Skús nainštalovať ku každým dverám dva automaty :):):):)
m@rtin #12779: U nás sa občas nájdu vodiči, ktorí dobrovoľne predávajú lístky (mal som možnosť zažiť viackrát na linke 61 z letiska), ale čo sa týka znalosti anglického jazyka u vodičov je dosť bieda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
KOŠICE
- cena základneho lístka: 12 (I)/7 (II)/11 (III) Sk
- cena zľavneného lístka: 6 (I)/3 (II)/5 (III) Sk
- doplnkový predaj: len základné cestovné: 14 (I)/8 (II)/13 (III) Sk
Zľava sa pri doplnkovom predaji neposkytuje.
PREŠOV
- cena základného lístka: 8 (I)/12 (II) Sk
- cena zľavneného lístka: 4 (I)/6 (II) Sk
- doplnkový predaj: základné cestovné: 10 (I)/15 (II) Sk, zľavnené cestovné: 15 (I)/6 (II)
Zľava sa pri doplnkovom predaji poskytuje.
ŽILINA
- cena základného lístka: 8 (I)/10 (II) Sk
- cena zľavneného lístka: 4 (I)/5 (II) Sk
- doplnkový predaj: len základné cestovné: 12 (II) Sk
Zľava sa pri doplnkovom predaji neposkytuje.
Záver: Zľava sa pri doplnkovom predaji poskytuje len v Prešove, v ostatných mestách s doplnkovým predajom sa zľava neposkytuje. Cena v doplnkovom predaji je zväčša o 2-3 Sk vyššia ako cena v predpredaji, aby cestujúci prednostne využívali predpredaj.
Podmienky pre kúpu CL v doplnkovom predaji vo vozidle u vodiča sú viacmenej rovnaké:
1. Predaj sa realizuje len počas pobytu vozidla na zastávke.
2. Cestujúci má pripravené odpočítané mince v hodnote CL. V opačnom prípade má vodič právo predaj odmietnuť.
3. Predaj môže byť vodičom zamietnutý ak sa vo vozidle už vykonáva prepravná kontrola.
4. V Prešove je navyše podmienka nástupu prednými dverami.
Andy: Neviem, prečo by zľavnené CL vodič nemal premávať. Nebudem teoretizovať a poviem praktické skúsenosti z Prešova: Rozhodujúcu časť kupujúcich v doplnkovom predaji sú práve cestujúci s nárokom na zľavu.