Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 6222 #122354:
To ťa naučili na Občianskej náuke?
Reakcia na: S499.1023 #122402:
Samozrejme, myslel som Mikuláš, nie Štvrtok ?
Nie, nemyslím. Neviem čo je so zvyšným úsekom po Plavecký Mikuláš, preto som trať spomenul až po poslednú stanicu... čo sa týka cyklovlaku, aj Zohor-Rohožník je celkom slušný úsek.
Reakcia na: S499.1023 #122391:

K tomu plateniu. Peniaze by sa na to našli keby sa nedávali na kraviny a havne keby sa všetko nerozpredalo v našom meste pozemky, PKO celé...ozaj nanič nie sú u nás peniaze, a kde skončili peniaze napr. za tie predané Lodenice v karloveskej zátoke. Keby išli na tú dopravu anie niekomu do vačku.
V nemecku je takýchto prímestkých tratí X, lebo tam majú aj iný prístup.
Reakcia na: tr3mp #122404:
Priatelia, máte aspoň matnú predstavu o nákladnosti železničnej dopravy? Šotopredstavy sú šotopredstavy ale poďme sa baviť o niečom reálnom.
Reakcia na: Martin Fundárek #122386:
Po uličnej siete ako tram-train systém s konečnou na súčasnej autobusovej stanici.

Niečo podobné by bolo fajn aj v Šamoríne (hoci tu by bola zaujímavejšia trať cez Dunajskú Lužnú a Rovinku).

A ako bonus trať Pezinok - Modra.
?
Reakcia na: MiroBA #122400:
Mohol by si uviesť príklad ekvivalentu trate Devínske Jazero - Stupava v Nemecku alebo v Rakúsku?
Reakcia na: intony #122398:
Plaveckého Štvrtku? Však ten leží na trati 120 a máš tam vlak "približne každú hodinu" v tzv. zločineckom takte. Nemyslel si Plavecký Mikuláš?
A ekonomická otázka k tejto trati: Myslíš, že sa vyplatí udržiavať trať kvôli víkendovému cyklovlaku? Nákladná doprava je len po Rohožník.
Reakcia na: MiroBA #122397:
Trať Simferopoľ - Jalta bola postavená v čase, keď autobusy nedosahovali ani zďaleka dnešné parametre. Dnes sa uvažuje nad zrušením medzimsetského úseku a ponechaním len izolovaných mestských tratí.
Reakcia na: Kakke #122372:

Nemyslím že by nemala celkom zmysel aj ked je dlhšia ale je segregovaná od IAD. Už len taká križovatka Patrónka si urobí svoje. Takúto trate sú osvedčené po celom Nemecku i Rakúsku.
No samozrejme by sa musela aj zmodernizovať a kúpiť nové vlakové súpravy.
Reakcia na: MiroBA #122395:
Pokiaľ viem, tak Renault už je z toho vonku.
Reakcia na: intony #122393:
Čo by som ale prijal - to je nejaký ne/pravidelný jarno-lento-jesenný cyklovlak do Plaveckého Štvrtku. To by bola iná romantika a hlavne by sa človek mal možnosť vyhnúť tzv. Malokarpatskej cykloturistickej magistrále.
Reakcia na: Ámos #122338:

Trolejbusy do Stupavy, inak to nie je tiež zlá myslienka, prečo by nebola ked na Ukrainskom Kryme môže trať prekonávať celé pohorie...Ale u nás si na to veru dobre počkáme, však nie sú schopní poondiatých pár km prepojiť sieť s traťou Dlhé Diely.
Rozhodne pohyb ľudí tam na to je. Ale skorej by som preferoval ozaj tú železnicu pretože je menej zraniteľná.
Reakcia na: Ámos #122334:

Správna otázka.
Reakcia na: S499.1023 #122315:

Aha, No jo teda. No vedel som akuráť že to kúpil Irishbus Renault ale že je do toho aj takto Iveco zapletené mi nejak ušlo.
Aké sú tam teda potom podielové vzťahy? Časť má Iveco a časť Renault? -Neviem, toto som nikdy podrobne moc neštudoval.
Reakcia na: MiroBA #122389:
Železnice pokiaľ to má spôsobiť väčšie straty tak sa do toho nepohrnú ani za nič a navyše v štruktúrach železníc dávno nepracujú ľudia čo majú záujem na jej expanzii ale skôr na expanzii diaľníc a automobilizmu. Štát by mal mať záujem na osobnej doprave aby bola čo najkvalitnejšie a najefektívnejšia a dotovať ju. Akosi však stále nedochádza, že vlaky nepotrebujú neustále opravovať trat tak ako rozbité cesty výtlky a nestoja tiež v kolónach a tiež sú ekologickejšie, síce dnes autobusy spĺňajú vysoké emisné normy, ale vlak má stále dosť výhod oproti autobusovej doprave.
Reakcia na: MiroBA #122389:
Tieto trate, v súčasnom vedení, sú podľa môjho názoru neefektívne. Do Nitry cestujem vlakom, ale aby som cestoval zo Stupavy do Bratislavy o 8 kilometrov dlhšou trasou, tak to by už hraničilo s fetišizmom. Pri všetkej úcte k lokálkam.
Info zo Slovak Lines:
Dnes bola lepená nová reklama na zadné skla na viacero vozov na Slovak Lines tuším na linky do Európy
Reakcia na: MiroBA #122389:
A platil by si to ty, ty S-Bahn ? ?
Reakcia na: Kakke #122388:
Však na tej trati pomaranč v rámci šotoakcií jazdí pomerne často. Zachované v prevádzkovom stave sú dva, jeden T678.0 (bez parného generátora) a jeden T679.0 (s parným generátorom) ale jeden z nich by chcel Kubáček vymeniť za zubačku "Rakúšanku" T426.0.
Reakcia na: Peon #122296:

Ohľadom tej trate Devínske jazero - Stupava -to najedovalo aj mňa trocha. Aj Ten Šamorín. Aj tu jasne vidno ako sa u nás cení a preferuje koľajová doprava. ?
Ja mať kompetenciu na to -postup by bol jasný. Obe trate elektrifikovať a príp. opraviť. Nakúpiť nejaké prímestké jednotky niečo na štýl Tatranských elín alebo Potkanov (rada840) a pendlovali by na Hl stanicu v polhodinových intervaloch.
Takto to funguje celé roky v Rakúsku aj Nemecku, to je to S-Bahn.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.