Samozrejme, myslel som Mikuláš, nie Štvrtok ?
Nie, nemyslím. Neviem čo je so zvyšným úsekom po Plavecký Mikuláš, preto som trať spomenul až po poslednú stanicu... čo sa týka cyklovlaku, aj Zohor-Rohožník je celkom slušný úsek.
K tomu plateniu. Peniaze by sa na to našli keby sa nedávali na kraviny a havne keby sa všetko nerozpredalo v našom meste pozemky, PKO celé...ozaj nanič nie sú u nás peniaze, a kde skončili peniaze napr. za tie predané Lodenice v karloveskej zátoke. Keby išli na tú dopravu anie niekomu do vačku.
V nemecku je takýchto prímestkých tratí X, lebo tam majú aj iný prístup.
Plaveckého Štvrtku? Však ten leží na trati 120 a máš tam vlak "približne každú hodinu" v tzv. zločineckom takte. Nemyslel si Plavecký Mikuláš?
A ekonomická otázka k tejto trati: Myslíš, že sa vyplatí udržiavať trať kvôli víkendovému cyklovlaku? Nákladná doprava je len po Rohožník.
Trať Simferopoľ - Jalta bola postavená v čase, keď autobusy nedosahovali ani zďaleka dnešné parametre. Dnes sa uvažuje nad zrušením medzimsetského úseku a ponechaním len izolovaných mestských tratí.
Nemyslím že by nemala celkom zmysel aj ked je dlhšia ale je segregovaná od IAD. Už len taká križovatka Patrónka si urobí svoje. Takúto trate sú osvedčené po celom Nemecku i Rakúsku.
No samozrejme by sa musela aj zmodernizovať a kúpiť nové vlakové súpravy.
Čo by som ale prijal - to je nejaký ne/pravidelný jarno-lento-jesenný cyklovlak do Plaveckého Štvrtku. To by bola iná romantika a hlavne by sa človek mal možnosť vyhnúť tzv. Malokarpatskej cykloturistickej magistrále.
Trolejbusy do Stupavy, inak to nie je tiež zlá myslienka, prečo by nebola ked na Ukrainskom Kryme môže trať prekonávať celé pohorie...Ale u nás si na to veru dobre počkáme, však nie sú schopní poondiatých pár km prepojiť sieť s traťou Dlhé Diely.
Rozhodne pohyb ľudí tam na to je. Ale skorej by som preferoval ozaj tú železnicu pretože je menej zraniteľná.
Aha, No jo teda. No vedel som akuráť že to kúpil Irishbus Renault ale že je do toho aj takto Iveco zapletené mi nejak ušlo.
Aké sú tam teda potom podielové vzťahy? Časť má Iveco a časť Renault? -Neviem, toto som nikdy podrobne moc neštudoval.
Železnice pokiaľ to má spôsobiť väčšie straty tak sa do toho nepohrnú ani za nič a navyše v štruktúrach železníc dávno nepracujú ľudia čo majú záujem na jej expanzii ale skôr na expanzii diaľníc a automobilizmu. Štát by mal mať záujem na osobnej doprave aby bola čo najkvalitnejšie a najefektívnejšia a dotovať ju. Akosi však stále nedochádza, že vlaky nepotrebujú neustále opravovať trat tak ako rozbité cesty výtlky a nestoja tiež v kolónach a tiež sú ekologickejšie, síce dnes autobusy spĺňajú vysoké emisné normy, ale vlak má stále dosť výhod oproti autobusovej doprave.
Tieto trate, v súčasnom vedení, sú podľa môjho názoru neefektívne. Do Nitry cestujem vlakom, ale aby som cestoval zo Stupavy do Bratislavy o 8 kilometrov dlhšou trasou, tak to by už hraničilo s fetišizmom. Pri všetkej úcte k lokálkam.
Však na tej trati pomaranč v rámci šotoakcií jazdí pomerne často. Zachované v prevádzkovom stave sú dva, jeden T678.0 (bez parného generátora) a jeden T679.0 (s parným generátorom) ale jeden z nich by chcel Kubáček vymeniť za zubačku "Rakúšanku" T426.0.
Ohľadom tej trate Devínske jazero - Stupava -to najedovalo aj mňa trocha. Aj Ten Šamorín. Aj tu jasne vidno ako sa u nás cení a preferuje koľajová doprava. ?
Ja mať kompetenciu na to -postup by bol jasný. Obe trate elektrifikovať a príp. opraviť. Nakúpiť nejaké prímestké jednotky niečo na štýl Tatranských elín alebo Potkanov (rada840) a pendlovali by na Hl stanicu v polhodinových intervaloch.
Takto to funguje celé roky v Rakúsku aj Nemecku, to je to S-Bahn.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Nie, nemyslím. Neviem čo je so zvyšným úsekom po Plavecký Mikuláš, preto som trať spomenul až po poslednú stanicu... čo sa týka cyklovlaku, aj Zohor-Rohožník je celkom slušný úsek.