Neexistujúcu trať do Modry a existujúcu trať do Záhorskej Vsi považujem za jediné lokálne trate v Bratislavskom kraji, ktoré by mali resp. majú v osobnej doprave nejaké opodstatnenie. ?
Kraj však ako objednávateľ výkonu vo verejnom záujme vystupuje ako správny orgán, ktorý uzatvára s dopravcami správne dohody, pričom tým uzavretím vykonáva jednu z foriem činnosti verejnej správy.
A čo sa týka toho dotovania železnice krajom, keby sa chcelo dá sa to. Napr. VÚC môže poskytovať dotácie právnickým osobám, ktorých zakladateľom je vyšší územný celok, a to na konkrétne úlohy a akcie vo verejnom záujme alebo v prospech rozvoja územia vyššieho územného celku. A železničná doprava je verejný záujem.
Nuž, čo by bolo. Leží si tam a tíško čaká na zrušenie . Keby sa bolo stihlo dostavať predĺženie do Jablonice, mohlo to mať zmysel ako kratšia cesta, než cez Kúty alebo Trnavu. Takto je to trať nikam. Predpokladám, že vieš, kde je v Plaveckom Mikuláši, presnejšie povedané v poliach za Plaveckým Mikulášom, stanica?
Menuj, prosím, konkrétne. Aj trate v Nemecku, aj tie zdroje peňazí. Koľko sa asi tak podľa teba utŕžilo za polorozpadnutú búdu v karloveskej zátoke a či Bratisalva naozaj nemá iné výdavky než investovať do sexuálneho uspokojenia 5,5 šotouša. Špidlovské "Zdroje jsou" vyslovene nenávidím. Aj keby všetky tebou menované peniaze boli, dali by sa tisíckrát efektívnejšie (a potrebnejšie) investovať do školstva, do zdravotníctva, nie do nejakej šotomasturbačnej trate.
Samozrejme, myslel som Mikuláš, nie Štvrtok ?
Nie, nemyslím. Neviem čo je so zvyšným úsekom po Plavecký Mikuláš, preto som trať spomenul až po poslednú stanicu... čo sa týka cyklovlaku, aj Zohor-Rohožník je celkom slušný úsek.
K tomu plateniu. Peniaze by sa na to našli keby sa nedávali na kraviny a havne keby sa všetko nerozpredalo v našom meste pozemky, PKO celé...ozaj nanič nie sú u nás peniaze, a kde skončili peniaze napr. za tie predané Lodenice v karloveskej zátoke. Keby išli na tú dopravu anie niekomu do vačku.
V nemecku je takýchto prímestkých tratí X, lebo tam majú aj iný prístup.
Plaveckého Štvrtku? Však ten leží na trati 120 a máš tam vlak "približne každú hodinu" v tzv. zločineckom takte. Nemyslel si Plavecký Mikuláš?
A ekonomická otázka k tejto trati: Myslíš, že sa vyplatí udržiavať trať kvôli víkendovému cyklovlaku? Nákladná doprava je len po Rohožník.
Trať Simferopoľ - Jalta bola postavená v čase, keď autobusy nedosahovali ani zďaleka dnešné parametre. Dnes sa uvažuje nad zrušením medzimsetského úseku a ponechaním len izolovaných mestských tratí.
Nemyslím že by nemala celkom zmysel aj ked je dlhšia ale je segregovaná od IAD. Už len taká križovatka Patrónka si urobí svoje. Takúto trate sú osvedčené po celom Nemecku i Rakúsku.
No samozrejme by sa musela aj zmodernizovať a kúpiť nové vlakové súpravy.
Čo by som ale prijal - to je nejaký ne/pravidelný jarno-lento-jesenný cyklovlak do Plaveckého Štvrtku. To by bola iná romantika a hlavne by sa človek mal možnosť vyhnúť tzv. Malokarpatskej cykloturistickej magistrále.
Trolejbusy do Stupavy, inak to nie je tiež zlá myslienka, prečo by nebola ked na Ukrainskom Kryme môže trať prekonávať celé pohorie...Ale u nás si na to veru dobre počkáme, však nie sú schopní poondiatých pár km prepojiť sieť s traťou Dlhé Diely.
Rozhodne pohyb ľudí tam na to je. Ale skorej by som preferoval ozaj tú železnicu pretože je menej zraniteľná.
Aha, No jo teda. No vedel som akuráť že to kúpil Irishbus Renault ale že je do toho aj takto Iveco zapletené mi nejak ušlo.
Aké sú tam teda potom podielové vzťahy? Časť má Iveco a časť Renault? -Neviem, toto som nikdy podrobne moc neštudoval.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA
Aha, No jo teda. No vedel som akuráť že to kúpil Irishbus Renault ale že je do toho aj takto Iveco zapletené mi nejak ušlo.
Aké sú tam teda potom podielové vzťahy? Časť má Iveco a časť Renault? -Neviem, toto som nikdy podrobne moc neštudoval.